Ajattelevatko naiset koskaan kenestäkään miehestä, että häneen ei ole saumaa?
Eli jos olet vaikka ihastunut johonkin miekkoseen, niin ajatteletko, etten minä häntä kuitenkaan voi saada?
Kommentit (119)
Ei ole tarvetta mietiskellä tuollaista, koska ei tavoittelemisen arvoisia miehiä tule koskaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ajattelee. Pystyn itse jo yhdellä vilkaisulla tekemään arvion, mitkä mahdollisuuteni olisivat.
Jeps. Kokemus on jo opettanut minkälaisiin miehiin on saumaa ja niitä miehiä on syytä karttaa aivan kaikkien naisien.
Mulla sentään on ihan asiallisiakin miehiä ollut kiinnostuneiden joukossa, eli sellaisia jotka ehkä olisivat jollekin toiselle ihan hyviä miehiä. Ulkonäkö on vain ollut ylitsepääsemätön. Tyypillisin minusta kiinnostuva mies on vaatimattoman näköinen, korkeakoulutettu nörtti. Toki noiden lisäksi vaikka millaiset juntit ja juopot ovat myös yrittäneet. Mitä karmeampi mies, sitä varmemmin kiinnostuu minusta niin paljon, että tulee iskemään.
En tiedä näenkö itseni jotenkin vääristyneesti vai miksi en näe itseäni tuollaisen miehen kanssa. Olemme eri paria.
korkeakoulutettu nörtti on kyllä myös tasokas, siis ammattti ja palkka tyylisesti. miehet kuuluu siis eri kategorioihin.
hintelät älyköt
voimakkaat ja hyvännäköiset alfa tyyliset
erakkomaiset mystiset sigma tyyliset miehet ym-
varmaan naiset arvioi korkealle tasolle kuuluvaksi ,erityylisiä miestyyppejä.
missi kaunotar nainen, taas ehkä kelpaakin monelle miehelle ,koska miehet arvostaa paljon kauneutta.harvoin näkee miehen jahtaavan jotain kirjailija älykkö naista, kun taas älykkö ja taitelija miehiä jahdataan ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
korkeakoulutettu nörtti on kyllä myös tasokas, siis ammattti ja palkka tyylisesti. miehet kuuluu siis eri kategorioihin.
hintelät älyköt
voimakkaat ja hyvännäköiset alfa tyyliset
erakkomaiset mystiset sigma tyyliset miehet ym-
varmaan naiset arvioi korkealle tasolle kuuluvaksi ,erityylisiä miestyyppejä.
missi kaunotar nainen, taas ehkä kelpaakin monelle miehelle ,koska miehet arvostaa paljon kauneutta.harvoin näkee miehen jahtaavan jotain kirjailija älykkö naista, kun taas älykkö ja taitelija miehiä jahdataan ihan avoimesti.
Olen tuo joka kertoi että nörtit kiinnostuvat. Joo, voin hyvin kuvitella että monikin nainen pitää noita miehiä tasokkaana, ja ihan hyvin voisin kuvitella heidän vierelleen jonkun ihan epäsopivan näköisen golddiggerinkin. Mun silmissä kuitenkaan raha ei ole koskaan tehnyt miehestä tasokasta. Mulle kiinnostavin eli tasokkain on hyvännäköinen, taiteellinen ja sopivasti outo. Jos mies soittaa kitaraa, se nostaa hänen osakkeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen noin ihan kaikista miehistä.
Käytännössä kyllä. Joskus sitä silti saattaa huomata kiinnostuneensa jostakin miehestä, mutta sitten samantien kun tuon tajuaa niin tuleekin alitajunnasta moite kuinka höpsö sitä onkaan kun moisia kuvittelee ja kuinka nyt kukaan tuollainen, tai ylipäätään kukaan kunnollinen ja täysipäinen, mukava mies, oikeasti kiinnostuisi itsestä.
Niin ei ole käynyt ennen eikä niin käy jatkossakaan.
Aikansa yksin eläneenä ikisinkkuna ja sitä ennen vain huonoja kokemuksia keränneenä sitä on kummasti alkanut ymmärtää miten jotkut miehet kuvittelee, että kaupan kassa on varmasti kiinnostunut kun on aina niin mukavakin..
Itse sen tietenkin tajuaa, ettei kiinnostusta todellakaan ole eikä sitä itsekään ole kiinnostunut, mutta niin vaan huomaa kun ne perhoset liihottaa vatsassa. Ja se ei ole kiva tunne.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuorena teekkarityttönä tapadin Kappelissa teekkaripojan, joka oli niin komea, että en uskonut että minulla on mitään saumaa häneen. Ei vaikka vietettiin ilta yhdessä ja imuteltiin ja suorastaan kuivapantiin seinää vasten. Illan päätteeksi sanoin heipst ja lähdin yksin kotiin, koska ajattelin ettei noin kaunis ihminen halua minusta kuin panoa. Kaduin päätöstä heti seuraavana päivänä ja etsin poikaa teekkaribileistä kuitenkaan häntä löytämättä. Näin 25 vuotta muöhemmin ajattelen, että miten jäin paitsi yhden illan panosta kauniin miehen kanssa omaa epävarmuuttani.
Puhut kauniista miehestä. Kuulostaa oudolta.
Heteronaiselle heteromiehet ei oo kauniita.
No kyseessä voi olla mallipoika joka ei ole hetero
T. Heteronainen
Ajattelen aina niin kulloisestakin ihastumisen kohteestani, joten esitän neutraalia eikä minusta edes tietäisi että olen kiinnostunut.
Muita miehiä, joihin en ole ihastunut, en ajattele mitenkään. Ovat vain ihmisiä, neutraaleja kanssaeläjiä.
Joo aina.
Vaikka oltaisiin miehen aloitteesta treffeillä kolmatta kertaa niin en siltikään usko miehen olevan aidosti kiinnostunut.
Ei varmaan yllätä ketään etten saa miestä näin huonolla itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmetyttää kun komeilla miehillä on niin normaalin näköisiä vaimoja. Mutta tähän on varmasti syy siinä että ne miehet eivät ole valinneet minkä näköisiksi syntyvät, mutta arvot ovat kuitenkin paljon maanläheisemmät kuin jonkun pintaliitäjän. Monesti kuvankauniit naiset on siitä tietoisia itse ja epäaitoja kun ovat tottuneet ulkonäöllä saavansa miehet sekaisin.
Pitäisin todennäköisempänä, etteivät edes tiedä olevansa komeita. Eihän miehiä ylistellä ja kehuta siinä määrin kuin naisia. Nainen kun vaihtaa facessa profiilikuvaa, niin siellä on kaikki hihkumassa miten ihanalta ja kauniilta näyttää. Mies kun vaihtaa profiilikuvaa, niin joku kaveri korkeintaan heittää jotain vttuilua.
Ja miesten ja naisten miesmaku poikkeaa aika merkittävästikin toisistaan. Tosin niin taitaa poiketa naisten ja miesten naismakukin. Muttajoo.
Miehet usein kuvittelee naisten viehättyvän jostain leukalentäjä-panochadeista ja pitävän tuollaista miestyyppiä komeimpana, koska miehet itsekin tykkää muskeleista ym. ja joku naistenkaataja-panokonehan on ihan se ultimaattinen ihanne jollainen itsekin olisi kiva olla.
Todellisuudessa monen naisen silmää viehättää enemmän sellainen sopusuhtainen ja tavallinen mies jolla on sopivasti pilkettä silmäkulmassa ja hymy herkässä. Samoin ne naisia eniten miellyttävät luonteenpiirteetkin on aika erilaisia kuin mitä miehet niiden kuvittelee olevan.
Tällainen mies taasen ei käännä miesten päätä vaan on ihan tylsä tavis ja nössö. Ja tämän perustellaan sitten olevan naistenkin mielipide, koska ne instababet ym muovimaisatkin tykkää vaan panochadeista ja paksusta lompakosta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin jo töissäkäyvä näkyy menevän heti sinne noup-laariin. Ei siitä mitään tulisi kumminkaan.
Tähän lisään, että siis näitä miehiä saattaa siellä netissäkin lähestyä, tulla matchit tinderissä jne.
Liian hyvännäköisiä, tai liian nuoria, liian menestyviä (siis ovat töissä), mutta sitten sisäinen ääni kuiskutteleee että se kusettas vain, ei kannata edes yrittää. Joten rasti.
Kai se sitten on se että jo teinistä asti on kusetettu, mutta en vain ymmärrä että miten muut voivat asennoitua niin että j"ee, asiansa hoitava, työssäkäyvä, ja vielä kivannäköinenkin, ei kai se haittaa että mulla on pari kiloa liikaa, selluliittia eikä töitä..."
En ole koskaan ajatellut asiaa noin. On paljon kiinnostuneita, joiden kanssa en itse halua suhdetta.
Oletteko katsoneet Sinkut paljaana -sarjaa Areenalta? Tasoittaa naisten ja miesten välistä tilannetta.
Joillain miehillä on töissä puvut tai työasut päällä, monilla naisilla on yleensä meikit vapaa-ajallakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo aina.
Vaikka oltaisiin miehen aloitteesta treffeillä kolmatta kertaa niin en siltikään usko miehen olevan aidosti kiinnostunut.
Ei varmaan yllätä ketään etten saa miestä näin huonolla itsetunnolla.
Sama. Tai itseasiassa mä saattaisin kyllä uskoa miehen olevan kiinnostunutkin, mutta olisin silti täysin varma, ettei se kiinnostus kauaa kestä kun mies tajuaa mun olevan ihan tylsä enkä ole muutenkaan samalla tasolla.
Lisäksi stressaisin taas jo valmiiksi kuinka mun pitää taas yrittää olla ihan erilainen ja paljon parempi mitä oikeasti olen jotta kelpaisin ja laihduttaakin ainakin muutama kilo ja silti mies löytää kuitenkin pian jonkun paremman.
On siis parempikin ettei mua kukaan koskaan pyydä treffeille.
Yks sellainen mies tulee mieleen, kenestä joskus ajattelin, ettei mulla ole häneen mitään saumaa. Hän oli niin cool. Ja hyvä tyyppi. Jotenkin ajattelin, et ei koskaan mulla ois saumoja ko. tyyppiin.
Meni varmaan vuosikymmen kun tajusin yhtäkkiä vaan että ko tyyppi oli itseasiassa lähestynyt mua kerran ja saattanut olla kiinnostunut. Mä en vaan tajunnut sitä sillon ja torjuin tyypin. Koska ajattelin että ei se vois olla musta kiinnostunut . Hassua miten ajattelin silloin niin itsestäni.
Juuri viimeksi eilen kävin karaokebaarissa, ja siellä oli todella viehättävän oloinen mies joka osasi laulaa hyvin. Vaikka ei ollut mikään yleiskomea miesmalli niin joku hänestä, itsevarmuus tai muu sai mut ajattelemaan että ei mulla tuollaiseen olisi saumoja.
Vaikka varmaan voisi ajatella että ulkonäön puolesta olisimme melko samalla ns. tasolla, silti tuli mieleen että en ole tarpeeksi upea tuollaiselle.
Kenestäkään?!
Ihan kaikista itseä kiinnostavista mä noin ajattelen, koska kokemus on opettanut ettei mulla ole mitään saumaa hyvään mieheen.
Mä kelpaan vaan jollekin päihteilijälle ja miehelle joka on katkera kaikille ja kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri viimeksi eilen kävin karaokebaarissa, ja siellä oli todella viehättävän oloinen mies joka osasi laulaa hyvin. Vaikka ei ollut mikään yleiskomea miesmalli niin joku hänestä, itsevarmuus tai muu sai mut ajattelemaan että ei mulla tuollaiseen olisi saumoja.
Vaikka varmaan voisi ajatella että ulkonäön puolesta olisimme melko samalla ns. tasolla, silti tuli mieleen että en ole tarpeeksi upea tuollaiselle.
Joistain miehistä tosiaan huokuu sellainen terveen rento itsevarmuus, rauhallinen tyyneys sekä lämpö joka vetää ihan magneetin lailla puoleensa.
Ja tuollaisiin ei tosiaankaan ole mitään saumaa. Ennemmin just ne täydellistä vastakohtaa edustavat on niitä joille kelpaan, mutta sellaista en enää itse huoli. En vain jaksa enää edes yrittää sietää ja sopeutua toisen huonon itsetunnon aiheuttamiin oikkuihin, mustasukkaisuuteen tai alistua tallottavaksi, jotta toinen voisi kokea olevansa parempi edes hetken. Enkä jaksa enää yhtään katsella mitään päihteiden kanssa puljaamista, jatkuvaa tissuttelua sekä sellaista levotonta adhd-sähläämistä ihan kaikessa jonka vuoksi ihan kaikki normiasiatkin pitää tehdä hirvittävän hankalasti ja vaikeimman kautta.
Saati kuunnella sitä kateellisen katkeraa naukumista kuinka muut saa kaiken ihan ilmaiseksi ja tuosta noin vaan eikä itsellä onnistu mikään vaikka mitään en kyllä ole ikinä yrittänytkään.
Nuorempana ajattelin kaikista yhtään itselle sopivista just noin. Ja siksi sitten tulikin kalastettua oikein kunnon lutakoista niitä laarin pohjimmaisia jotka ei kelvanneet kenellekään muulle :(
Enää en halua minkäänlaista miestä. Ja tuskinpa enää olisi oikeastikaan saumaa niihin alunpitäen itselle sopiviin ja muunlaista en huolisi enää mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä miehenä ajattelen naisten suhteen noin aina.
Miehelle yleensä kelpaa se nainen minkä sattuu saamaan.
Miehille kelpaa sellaiset naiset jotka omaavat samat arvot tai ovat mielummin yksin, jos eivät saa kaunista naista.
No minkä helvetin takia sitä pitäisi tyytyä sellaiseen akkaan, joka ei kiinnosta tai haluta? Ei mies ole joka naisen ihmisoikeus, ei edes tavallinen mies.
Mulla on päätön itsetunto, ajattelen että melkein mies kun mies olisi onnekas saadessaan mut. Oikeasti toki tiedän että _ihan_kaikki_ eivät ole, mutta en ajattele olevani heitä huonompi vaan ainoastaan erilainen.
Joku nobelvoittaja-sarjayrittäjä-säveltäjä olisi kyllä tasoni yläpuolella ja ajattelisin ettei ole mahkuja, mutta harvemmin sellaiseen tavallisessa elämässä törmäisikään?