Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset koskaan kenestäkään miehestä, että häneen ei ole saumaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Eli jos olet vaikka ihastunut johonkin miekkoseen, niin ajatteletko, etten minä häntä kuitenkaan voi saada?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan mammoilla ei kyllä oo mitään saumaa hopeakettuun.

No häntä nyt ei halua kukaan, joten.

Vierailija
42/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni miehestä ajattelen näin. Vaikka he eroaisivat niin ystäväni suuttuisi verisesti jos alkaisin seurustella hänen entisen miehensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin miekkosen??????

Vierailija
44/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska oman kiinnostukseni herääminen vaatii tiedon siitä että se toinenkin on kiinnostunut, tai ainakin valistuneen arvauksen asiasta. Jos sitten selviää että mies ei olekaan kiinnostunut, niin omkin kiinnostukseni lopahtaa.

Näin menee minullakin joten vastaus on että noin ei ole käynyt koskaan.

Vierailija
45/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näin suurimmasta osasta miehiä, joista kiinnostun, ovat usein melko keskinkertaisia ulkonäöltään, mutta itse olen joiltakin osin omalaatuinen luonteeltani. Pakkeja ja torjuntaa sekä haukkumisia olen saanut osakseni, itsetuntoni ei ole kovin korkea, vaikka monet ovat sanoneet minun olevan kaunis nainen. Pitäisi olla puheliaampi ja stereotyyppisempi kiinnostuksen kohteiltani, enemmän sellainen perinteinen nainen.

Vierailija
46/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh voi kyllä ajattelen.

Enkä etsi edes mitenkään kovin erikoista, tai muuten vain stereotyyppistä miestä, vaan hyvin tavallista ja tavallisen näköistä miestä.

Itse olen todennäköisesti ihan tavallinen nainen puutteineni ja virheineni, en mitenkään erikoinen tai erityinen. Silti ei usko ja itsetunto riitä, eikä se usko siihen, että olisin tällaisena riittävä ja rakastettava 🙈

Vierailija
47/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaiken näköiset ja väriset juoksi perässä ja niistä oli vaikea päästä eroon, tykkäsin vaan tummista miehistä.

Vierailija
48/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen näin suurimmasta osasta miehiä, joista kiinnostun, ovat usein melko keskinkertaisia ulkonäöltään, mutta itse olen joiltakin osin omalaatuinen luonteeltani. Pakkeja ja torjuntaa sekä haukkumisia olen saanut osakseni, itsetuntoni ei ole kovin korkea, vaikka monet ovat sanoneet minun olevan kaunis nainen. Pitäisi olla puheliaampi ja stereotyyppisempi kiinnostuksen kohteiltani, enemmän sellainen perinteinen nainen.

Jos olisit oikeasti kaunis, niin kyllä miehet sinusta kiinnostuisivat. Miehet rakastavat kauniita naisia.

Todennäköisesti nämä ihmiset ovat vaan kohteliaisuuttaan sanoneet että olet kaunis, vaikka totuus onkin toinen.

Vierailija
49/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen noin lähes jokaisesta jmiehestä

Sama. Ja siis se on niin alitajunnasta tuleva juttu, ettei niihin liian hyvinä pitämiinsä miehiin edes ihastu vaan ne on automaattisesti kuin näkymättömiä.

Todellisuudessa nuo "liian hyvät" on olleet ihan tavallisia ja siksi sitä sitten onkin aina tyytynyt ties millaiseen jolle on sattunut kelpaamaan..

Vierailija
50/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen hyvin usein.

Vierailija
51/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin. Päätin ajatuksestani huolimatta pistää kaiken likoon ja lopputuloksena oli lähes kymmenen vuoden suhde hänen kanssaan. Sen jälkeen en ole omia mahdollisuuksiani lytännyt jo etukäteen.

Vierailija
52/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti koskaan.

Olen saanut aina sen kenet olen halunnut. Olen myös saanut pidettyä tämän nykyisen jo 20 vuotta kun olen halunnut.

Vierailija
53/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes mieti tuota asiaa sellaisten ihmisten kohdalla, joista en ole aidosti kiinnostunut, eli joita en itse halua "saada". Sitten, kun tunnen ihmisen niin hyvin, että tiedän, voiko hän "saada" minut, silloin voin kysyä jo ihan suoraan häneltä, että kiinnostaako. Jos ei kiinnosta, hiipuu minunkin kiinnostukseni hyvin nopeasti.

Vierailija
54/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha: "Naiset eivät ole koskaan lähestyneet minua koska olen liian komea ja olettavat että olen varattu, homo tai heillä ei ole saumaa"

Vierailija
55/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nykyisestä miehestäni noin.

Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, ajattelin, että ei noin komeat ja fiksut miehet kiinnostu musta. Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan, asuttu saman katon alla kolme vuotta.

Näinhän se naisilla menee, hupsis kun se mies tulikin yhtäkkiä pyytämään parisuhteeseen kanssaan.

Vierailija
56/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jo töissäkäyvä näkyy menevän heti sinne noup-laariin. Ei siitä mitään tulisi kumminkaan.

Vierailija
57/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiton hyvä yksinpuhelu. Nainen saa aina miestä 😆

Tietty tiedän saavani miestä, mutta minkälaista?

Se on lähinnä se juttu.

Niinpä. Jostain syystä miehellä ei koskaan ole edes oletusarvoisesti mitään tarvetta (velvollisuutta) tyytyä naiseen jolla ei ole saumaa itseen. Sen sijaan naisen pitäisi riemusta kiljuen tyytyä alemman tason mieheen, jotta tämä mies saisikin naisen johon ei oikeasti ole mitään saumaa..

Ja jos nainen ei tällaista miestä huoli niin sitten on oma syy että on yksin. 

Ihan kuin "mies" olisi jokin tavara ja täysin tasalaatuinen tuote ilman minkäänlaisia eroja eli kuka vaan "mies" käy siinä missä joku toinenkin "mies" jos nainen miehen itselleen haluaa.

Ja silti edes auto, joka kuitenkin on ihan vain käyttötavara, ei ole yleensä miehille yks ja sama vaan auton pitää olla sellainen itselle oikea ja mieleinen eikä jokin dacia kelpaa vaan pitää saada ainakin audi tai volvo ja mieluiten bemari tai mersu..

Vierailija
58/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti kaunis, niin kyllä miehet sinusta kiinnostuisivat. Miehet rakastavat kauniita naisia.

Todennäköisesti nämä ihmiset ovat vaan kohteliaisuuttaan sanoneet että olet kaunis, vaikka totuus onkin toinen.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole kaunista vaimoa joten ulkonäkö ei ainakaan ole se mikä miehiä ajaa suhteisiin, se on joku muu.

Vierailija
59/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos kiinnostaa joku jota "ei voi saada" on se jo lähtökohtaisesti tuomittu suhde. Mitä hittoa tekee sellaisella puolisolla jota jotenkin katsoo ylöspäin jatkuvasti. Siis ei kunnioittaen vaan niinkuin huonon itsetunnon kautta.

Vierailija
60/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmetyttää kun komeilla miehillä on niin normaalin näköisiä vaimoja. Mutta tähän on varmasti syy siinä että ne miehet eivät ole valinneet minkä näköisiksi syntyvät, mutta arvot ovat kuitenkin paljon maanläheisemmät kuin jonkun pintaliitäjän. Monesti kuvankauniit naiset on siitä tietoisia itse ja epäaitoja kun ovat tottuneet ulkonäöllä saavansa miehet sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi