Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaikki kallistuu, mistä tingit?

Vierailija
28.10.2022 |

Itse olen vähentänyt kampaamokäyntejä, enkä juurikaan syö enää ravintoloissa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään kuin ysärillä, tänään päivällisellä pistin lapsen kanssa puoliksi yhden tomaatin ja kasvispuoli oli sitten siinä. Iltapalalla oli banaani hänelle, minulle maustekurkkuja. Vähän yksipuolista, mutta pärjää sitä näinkin. 

Vierailija
42/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerrys jäätelöstä:( Aina pitää odottaa tarjousta, että raaskii ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan vielä tarvinnut tinkiä mistään. Bruttotulot 4200e ja yksin asun. Ehkä ensimmäisenä alkaisin katsoa ruuan hintaa, kun nyt olen vaan ostanut mitä mieli tekee enkä laskenut paljonko ruokaan menee.

Vierailija
44/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mistään, koska olen säästänyt pahan päivän varalle ja nyt on se paha päivä. Eli käytän säästöjä.

Vierailija
45/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pienituloinen, että olen jo karsinut kaikesta. Nyt en enää tiedä mistä karsia. Joudun varmaan karsimaan bussilipuista, joten en tiedä miten sellainen elämä onnistuu, kun pakollisia menoja keskustaan olisi.

Vierailija
46/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan sukulaisilta kahta kauheammin rahaa, problem solved

Vierailija
47/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkijuustoa ostetaan vain kerran kuussa. Yläkerta n. +15c ja pääasiassa nukutaan alakerrassa. Nuohooja käynnin jälkeen otetaan puuhella varaavan takan lisäksi käyttöön. Valoja sammutellaan ahkerammin.

Herkuttelemme ja syömme muuten ihan normaalisti.

Vierailija
48/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kyllä tarkemmin kaupassa, vaikka ei mitään erityistä säästösyytä ole, mutta opettelen pahempaan tulevaisuuteen. Pataruuat ja keitot maistuvat pari päivää peräkkäin. Leivänpäällystä en osta paljon, mutta vihanneksia kyllä. Tarjouksia ostan ja käyn kaupassa harvemmin.

Vierailija
49/49 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiseen jaksamiseen pitää kiinnittää nyt huomiota, kun ei voi ostamalla hankkia sitä hemmottelua tai mielihyvää. Tein jalkahoidon kotona, jalkojen rasvaus pitkästä aikaa ja kirjaston uutuuskirja saa nyt riittää. Käytän siis jo ennestään olevia välineitä, mitä kotoa löytyy, vanhatkin rasvat käy jalkoihin. Käyn kaikki ilmaiset museopäivät ja tapahtumat silloin kun ehdin, jotain arjesta poikkeavaa pitää olla välillä, muuten raha-asioita miettii koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi