Kaveri tekee ihan normaalisti 8h/pvä töitä kotona, lapseton ja harrastaa muutaman tunnin viikossa, mutta ei kuulemma ehdi ikinä mitään
Ihan kaikkeen vastaus kuuluu, ettei ehdi. Haluaisi kyllä, mutta ei ole aikaa. Ei ehdi miettiä jotain tiettyä asiaa, ei ehdi perehtyä, ei ehdi kokeilla, ei ole ehtinyt tehdä, ei ehdi sitten yhtään mitään. Ei oikein osaa sanoa mihin se aika menee, mutta yhtään mitään ei ikinä ehdi.
Siis voiko joku valottaa mulle tätä filosofiaa?
Kommentit (30)
Minullakaan ei ole oikein aikaa mihinkään. Ero ap:n ystävän tilanteeseen että harrastuksiin menee joka päivä 1-3 tuntia. Sen päälle kaupat, kotityöt, ylityöt, yhteydenpito läheisiin jne. Työ on puhtaasti sosiaalista ja en jaksa useinkaan jonninjoutavaa rupattelua vapaa-ajalla. Nautin tosi paljon, kun saan istua yksin omalle sohvalle katsomaan vaikka jotain sarjaa.
Sama kokemus. Alkoi sitten tehdä todellisia ohareita. Tajusin että ei halunnut olla ystäväni enää. Jätin yhteydenotot täysin eikä sieltäkään ole sen jälkeen tullut mitään yhteydenottoa. Noin vain loppui monen vuoden ystävyys.
Rivien välistä kun pystyi lukemaan, että aikaa oli kaikkeen muuhun paitsi ei minulle.
ehkä ei kerro kaikkea sulle ja kenties ei halua edes tavata
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Alkoi sitten tehdä todellisia ohareita. Tajusin että ei halunnut olla ystäväni enää. Jätin yhteydenotot täysin eikä sieltäkään ole sen jälkeen tullut mitään yhteydenottoa. Noin vain loppui monen vuoden ystävyys.
Rivien välistä kun pystyi lukemaan, että aikaa oli kaikkeen muuhun paitsi ei minulle.
Minä olen itse ottanut tähän kaveriin nyt etäisyyttä. En oikein jaksa viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole oikein mitään kiinnostavaa sanottavaa, kun mitenkään ei ehdi löytää mitään uutta puhuttavaa, vaikka näemme kohtuu harvoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
ehkä ei kerro kaikkea sulle ja kenties ei halua edes tavata
Kyselee kyllä ihan oma-aloitteisesti näkemään. Ap
Sulla on näköjään aikaa pohtia toisten elämää ihan urakalla ja kytätä some-sivuja. Ja luuletko oikeasti tietäväsi ihmisestä ja hänen elämästään suuren osan joidenkin some-postausten kautta?😳😄
Oon työtön mutta en ehdi töitä hakea. On kaikkea muuta tekemistä paljon ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on näköjään aikaa pohtia toisten elämää ihan urakalla ja kytätä some-sivuja. Ja luuletko oikeasti tietäväsi ihmisestä ja hänen elämästään suuren osan joidenkin some-postausten kautta?😳😄
No ihan itseltään minä nämä tiedot saan ja uutisvirtaan tulee myös hänen postauksensa. Normaali nopeudella ajatteleva ihminen ehtii kyllä miettiä vaikka mitä lyhyessäkin ajassa, usko vaan kun sanotaan. Riittäisikö tuo mukanokkela kampitusargumentointi kun ei näytä sulta sujuvan. Ap
Mitä jos hän ei kerro sinulle kaikkea? Mistä tiedät ettei hänellä ole muuta tekemistä vai stalkkaatko häntä?
Hän itse valittaa ettei ehdi. Kysyn vaikka mielipidettä jostain asiasta niin vastaa, että aihe kiinnostaa tosi paljon muttei ehdi perehtyä. Kysyn että onko nähnyt jonkun leffan tai luullut jotain artistia niim ei ehdi katsoa eikä kuunnella vaikka haluaisi kyllä. Kysyn että onko kuullut jostain pinnalla olevasta ilmiöstä, niin ei ole kuullut kun ei ehdi lukea lehtiä. Ei ehdi käydä tietyssä museossa vaikka haluaisi yms.