miten toi alma on vaan niin ärsyttävä
miten voi vaan kaikki tossa ärsyttää vaikka kuinka yrittäisi löytää jtn positiivista
Kommentit (33)
eikö toi ole jtn 30v ja tulee mieleen ylimielinen pikkuneiti 9v
Täyty oikeen googlata sen yhtään biisiä, karmee musavideo oli, suuri myötähäpee, ehkä parempi siellä sanotuspuolella pysyä
Miksei se voi olla edes 505 kun viivi joka on iloa silmille ja mukavaa kuunnellakin, ei hauku miehiä joka tilanteessa kun saanu pakkeja koko teinielämän ja siirtyny sit prideen
Vierailija kirjoitti:
Alma on ruma lihava lahjaton lesbo. Näin ei agendan mukaan saisi sanoa nyky-Suomessa.
faktaahan tämä on, hänhän voi itse haukkua keski-ikäisiä miehiä taputusten kera prime timessa
Noh noh, Alma on aivan fain, jos niin paljon ärsyttää, niin voisitte itse tehdä laadukasta musiikkia, kiitos.
Olen nähnyt paremmin käyttäytyviä ja lahjakkaampia ala-koululaisiakin
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, Alma on aivan fain, jos niin paljon ärsyttää, niin voisitte itse tehdä laadukasta musiikkia, kiitos.
miksi vaivautua kun hänkään ei ole vaivautunut tekemään mitn laadukasta, nuollu mileyn nurmikkoo varmaan ja saanu jtn diilejä sillä
Kesärata 22 on kuitenkin aika kova kappale!
Vierailija kirjoitti:
Kesärata 22 on kuitenkin aika kova kappale!
sekö se oli miley cyrukselle sävelletty biisi aamuyöllä
Kattelin äsken töllöstä tätä ja ei näköjään ole jutut muuttunu vuosiin, samaa teinikiukuttelua ja ylimielisyyttä, toivottavsti joskus vielä tajuaa naurettavuutensa ja ottaa niskasta kiinni itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kattelin äsken töllöstä tätä ja ei näköjään ole jutut muuttunu vuosiin, samaa teinikiukuttelua ja ylimielisyyttä, toivottavsti joskus vielä tajuaa naurettavuutensa ja ottaa niskasta kiinni itteensä.
Urheilu auttaisi painonhallintaan ja tuottaisi positiivisia ajatuksia noiden mies-viha ajatusten rinnalle varmasti.
Hirveetä haukkumista taas. Alma on 26 , ei 30.
Koska se on sellanen katkera inceli
Kyllä se laulaa osaa mutta toi kaikki ulosanti ja ulko olemus vetää minukselle, ja tuntuu ettei kasva koskaan edes 20v tasolle henkisesti.
Ainakin täällä Keski-Euroopassa soi radiossa usein Summer really hurt us ja täällä Alma on hyvin suosittu ja arvostettu. Arvostaisitte itsekin, hyvänen aika sentään!
Vierailija kirjoitti:
Alma on ruma lihava lahjaton lesbo. Näin ei agendan mukaan saisi sanoa nyky-Suomessa.
Ei saisi ei.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Keski-Euroopassa soi radiossa usein Summer really hurt us ja täällä Alma on hyvin suosittu ja arvostettu. Arvostaisitte itsekin, hyvänen aika sentään!
Että viitsit tulla tänne kirjoittamaan täyttä valetta.
Aaa, luulin että oli puhe Pöystistä. Mun mielestä hänessä on jotain ärsyttävää.
sanosin että:
ylimielisyys
ylipaino
näin aluksi..