miten toi alma on vaan niin ärsyttävä
miten voi vaan kaikki tossa ärsyttää vaikka kuinka yrittäisi löytää jtn positiivista
Kommentit (33)
Tupykkähän on pullistunu huolella. Ja karsee esitys nut nelosella.
Alma on tosi cool ja lahjakas. Ei pätkääkään ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin ystävä.
Tämä varmaan monia ärsyttääkin.
Mua ärsyttää hänessä vain se että joka toisessa kuvassa on kieli ulkona suusta. Jos tuo kielen näyttäminen on joku läppä tms niin musta ton vitsin vois jo lopettaa. Näyttää ekstratyhmältä kun aikuinen ihminen poseeraa noin.
Hirveä rupikonna ja se niinsanottu musiikkinsa on täyttä paskaa.
Ei mikään?? Sillä on tosi hyviä biisejäkin.. Yhden haastattelun oon nähnyt, ja vaikutti aika perus ikäiseltään, nuorelta ihmiseltä.
Ihmisissä ärsyttää se, mitä ei itsessään itselleen salli ollenkaan, taikka sitten minkä näkee itsessään mutta mitä vihaa. Tähän ei muuten ole poikkeuksia. Eli sieltä vaan etsimään sitä vastausta tähän kysymykseen.
Veikkaisin, ettet itse sallisi itsellesi esim. vastaavaa itsevarmuutta, etenkin jos olisit yhtä ylipainoinen. Ehkä Alma on susta "törkeä" että kehtaa pitää itsestään? Tai ehkä sä et koe saavasi ottaa itsenäsi yhtä paljon tilaa kuin se, ja se tuntuu susta itsekkäältä siksi toisessa. Mutta onko se?
Mutta hyvää terapiamatskua tää tarjoaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään?? Sillä on tosi hyviä biisejäkin.. Yhden haastattelun oon nähnyt, ja vaikutti aika perus ikäiseltään, nuorelta ihmiseltä.
Hei Alma, löysit sitten tähän ketjuun sinäkin
Kuuntelin tänään eilisen Korporaation, kun olin ulkopuuhissa ja siellä oli Alma vieraana. Minusta hän on aivan mahtava tyyppi! Ei ollenkaan ylpeä tai leuhka, vaan ihan oma itsensä. Mutta ei myöskään pyytele anteeksi sitä, mitä on, mikä on minusta hienoa.
En pysty ymmärtämään, miten joku voi pitää häntä epämiellyttävänä, saati ärsyttävänä. Minua häiritsi, kun hänet esiteltiin laulajana, vaikka hän on niin paljon enemmän! Hän on ansioitunut biisien tekijä ja on tehnyt musiikkia koville nimille ja tekee edelleen.
Pääministerin ystävä.