Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siistiä teillä on juuri nyt kotona?

Vierailija
28.10.2022 |

Meillä on tavarat pääosin paikoillaan, mutta vähän sitä sun tätä siellä sun täällä. Pölypalloja pyörii nurkissa ja sohvan alla. Muutama astia tiskialtaassa ja murusia keittiön tasolla, muuten puhdasta. Tarpeeksi siistiä ollakseen viihtyisää, mutta siivoaisin jos odottaisin vieraita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi vieraita sisälle, mutta en kuolisi häpeästä, jos pitäisi vaikka ensihoitaja yllättäin päästää ovesta.

Vierailija
2/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siistiä.

Mutta meillä on iso talo kahdelle, josssa jokaiselle tavaralle on paikka  . Eikä ole enää illat täynnä harrastuskuskauksia eikä arjen pyörittämistä pitken päivien jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla o asunto aina kiiltokunnossa. 

m. 31

Vierailija
4/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko siistiä on, vaikka koronassa kärvistelen. Astiat olen laittanut koneeseen. Tasot pyyhitty. Keskiviikkona olen pyyhkinyt pölyt ja imuroinut. Läppäri ja koulutehtäväpapereita on tuossa keittiön pöydällä, sukan kudin olkkarin pöydällä. Minuutin siivous tarvisi, että olisi täysin siistiä.

Vierailija
5/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella siistiä. Sain pihankin siivottua tänään lehdistä.

Vierailija
6/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä on, kuten aina. Mutta tätä iloa on kestänyt vasta muutamia vuosia. Olin kauhea possu aikaisemmin. Olen muuttanut pari kertaa ja karsinut tavaroita, siinä sivussa huomannut että siisti asunto onkin parasta mitä voi olla. Nyt kevyt siivous ohimennen tai tavaroiden palauttaminen samantien paikalleen on automaattista, enkä ole mikään himosiivooja. 

Vierailija
7/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten puhdasta mutta keskellä keittiön pöytää on tyhjä kaljalava ja olkkarin lattialla on koiranpennun leikkien seurauksena paperisilppua

Vierailija
8/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siistiä. Jos nyt tulisi vieraita, niin saattaisin hieman pyyhkäistä leivänmuruja pöytätasolta, mutta muuten on siistiä. Tiskikone pitäisi kyll tyhjentää, aukaisin sen juuri äsken pesun jäljeen. Mies oli haravoinut tänään osan pihastakin siistiksi ja loput minä haluan haravoida, koska tykkään siitä puuhasta.

Nuorimmaisen, 16 v., peti on pelaamatta, mutta kahdella vanhemmalla lapsella huoneet ovat ihan tiptop niin kuin aina.

Vierailija
9/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, että 10min päästä vieraat on tervetulleita.

Vierailija
10/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhdasta, mutta tavarat on ihan hujan hajan.

Vierailija
11/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina tip top siistiä, mutta asunkin yksin.

Vierailija
12/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin siistiä, viikkosiivooja oli koko päivän eilen. 

Kaikki pyykit pesty, vaatteet silitetty, tavarat aina jäjestyksessä, koska se on tapanani.

Syömisen jälkeen astiat tiskikoneeseen ja pöytä puhtaaksi, tavarat ovat kaapeissa, eivätkä keittiön tasoilla.

Auttaa stressinhallintaan, kun ainakin koti on ok.

Vierailija
13/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imuroin just tänään. Imuroin 2 kertaa viikossa  koska sängyn alle kerääntyy herkästi pölyä mutta ei ole pölyä tänään. Keittiö on siisti ja muutenkin aika siistiä. Vaatteitani on nojatuolilla aika läjä koska en jaksa viedä niitä kaappiin. Tyttöystävä just aina sanoo mun vaatteista että vie kaappiin ne mutta en usein jaksa.

Vierailija
14/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ihan siistiä on, ei pitäis olla pölyä ku tänään imuroin, noi kissan leikkikalut ja filtit, toi tunneli, ehkä tekee jonkun silmissä vähä sotkusen näköseks, mutta kyllä tää meille kelpaa, pahempi jos kämppä likainen

Vierailija
15/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä on kun tänään siivosin.

Vierailija
16/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siistiä. Kahden aikuisen taloudessa jossa ei enää lapsia, paikat pysyy siistinä. Pöydillä ei koskaan ole muruja tai tahroja pitkään, ne pyyhitään heti pois. En ole koskaan tajunnut sottapyttyjä, ymmärrän että lapset sotkee mutta likaiset pinnat ja wct on laiskuutta.

Vierailija
17/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, keittiössä on pieni kaaos, kylppäri pitäisi siivota, eteisessä kuivuu kaksi telinettä täynnä pyykkiä... Mutta pölyt pyyhin juuri lattioilla, huomenna jatkan siivousta.

Vierailija
18/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tuvan puolella puuhellan lämmössä roikkuu kuivumassa kahdet moottorisahakamppeet. Pikakahvipurkki, sokeripussi ja maitojauhepaketti ovat levällään pöydällä. Makuualkovissa on pyykkiteline levällään pyykkeineen. Lattiat on kyllä lakaistu polttopuiden sisälle kantamisen jäljiltä.

Mökillä siis asun. Kaupunkikodissa on putkiremontti menossa ja ehkä jouluksi pääsee takaisin.

M 42

Vierailija
19/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siivosin viikkosiivouksen joten siistiä on. Meillä on aina perussiistiä.

Vierailija
20/42 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraita tulisi niin imuroisin ja asettelisin sohvan koristetyynyt. Muuten ihan jees, tasot on siistinä ja tavarat aikalailla paikoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi