Millaisia kotivaatteita käytät? Ideoita kaipaan
Haluaisin ryhdkkäät mutta mukavat kotivaatteet, lämpimät näin talvea vasten, ei hiostavat kuitenkaan. Hyvännäköiset, että viitsii käydä postilaatikolla. Ei yöpuku tai pyjama.
Joku velour tai college kaksiosainen oloasu?
Kommentit (50)
Ite olen kotona trikoissa tai legginseissä ja joku jätti t-paita päällä. Ostan kotioloihin tarkoituksella ylisuuria t-paitoja. Rintsikoita en käytä koskaan kotona.
Kesät talvet pyjamashortsit ja hihaton toppi. Jos nyt pitää jonnekin kauppaan lähtee laitan verkkarit jalkaan.
Collegehousut, T-paita/toppi ja siihen päälle joko neule tai huppari. Käytän kotona myös rentoja mekkoja ja hameita. Talvella suosikkejani ovat pitkät villamekot ja polven yli uloittuvat hupparit. Alle kun laittaa sukkahousut tai legginsit ja villasukat jalkaan ei tule kylmä.
En omista kotivaatteita. Farkut ja joku neule yleensä päällä. Samat vaatteet, mitä muutenkin pidän. En koe farkkuja epämukaviksi ja pystyn istumaan vaikka missä kippurassa ne jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän samettihousuja ja pooloneuletta. Myös villasukat. Samettihousut ovat aivan samanlaiset mitä minulla oli 1980- luvulla. Näillä pärjää hyvin talven yli. Kauppaan voi lähteä lyhyelläkin varoitusajalla, kun laittaa kengät jalkaan ja untuvatoppatakin päälle.
Samis!!!
Mulla on kahdet Nanson velourhousut. Tosi nätit ja lämpimät, meillä on tosi kylmä sisällä ja usein käytän usein jopa ilman pitkiä kalsareita. Pidän yleensä villapaitaa niiden kanssa.
Minulla on ihan vaan farkut ja pitkähihainen t-paita tai neule, jos viluttaa, tai sitten neulemekko ja sukkahousut. Kehtaan avata oven tai lähteä siitä ulos näillä vetimillä.
Kannattaa tsekata sellainen vaatemerkki kuin Nosh. Laadukkaita huppareita, leggareita, siistimpiä verkkareita (joilla voi mennä vaikka kaupungille), mekkoja, tunikoita, t-paitoja. En muita kotiasuja enää käytäkään :)
Joo, ei ole maksettu mainos, ainoastaan vain tyytyväinen käyttäjä. Jos olet kova hikoilemaan, en suosittele heidän valkoisia yläosiaan. Itseltäni helposti jäänyt niihin hikitahrat. Mutta kaikki muu on vallan hyvää :)
Mulla on kotona farkkusortsit ja miesten iso t-paita. Ei ehkä tyylikäin vaihtoehto, mutta käyn kyllä roskiksella näissä vaatteissa. Sitten kun on vähän viileämpää, vaihdan Lidlistä ostettuihin collegehousuihin.
Mä käytän urheilutrikoita, en niitä kaikkein ohuimpia ja liukasta kangasta olevia vaan vähän paksumpia trikoita, tai sitten jotkut muut kunnon legginsit. Usein teinityyliin sitten valkoiset tennissukat vielä jalassa. Näiden kanssa sitten joku huppari, neule tms. rento paita.