Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kotivaatteita käytät? Ideoita kaipaan

Vierailija
28.10.2022 |

Haluaisin ryhdkkäät mutta mukavat kotivaatteet, lämpimät näin talvea vasten, ei hiostavat kuitenkaan. Hyvännäköiset, että viitsii käydä postilaatikolla. Ei yöpuku tai pyjama.

Joku velour tai college kaksiosainen oloasu?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä neule ja leggingssit.

Vierailija
2/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Kotoaan käydään kuitenkin vaikka missä, joten pitää olla lähtökunnossa. Mikä ihmeen kotiasu? Illallakin voi laittaa suoraan yöpaidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä materiaalia neule on ja mitä käytät sen alla jos käytät?

Vierailija
4/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Indiskasta ostettuja vakosamettileggareitani joita mulla on onneksi kolmet kun ei niitä nyt sitten enää saa. Näiden kanssa käy ihan toppikin tai pitkähihainen tai viileämmällä joku neule(mekkokin)

Vierailija
5/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Kotoaan käydään kuitenkin vaikka missä, joten pitää olla lähtökunnossa. Mikä ihmeen kotiasu? Illallakin voi laittaa suoraan yöpaidan.

Siis hengailetko kotona tyyliin farkuissa, meikissä ja rintsikat päällä vaikkei olisi mitään kotoa lähtemistä tiedossa?

Meikissä? En kai minä linnan juhliin ole menossa. Ja kuka on päivällä ilman rintsikoita? Tietenkin olen farkuissa.

Vierailija
6/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä materiaalia neule on ja mitä käytät sen alla jos käytät?

Se on jotain akryylisekoitusta, villa kutittaa ihoani liikaa. Alla on puuvillaiset liivit tai lyhyt toppi.

Vierailija
7/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mekkoihminen. Kotona käytän mukavia , mutta ihan nättejä mekkoja Housuja en koskaan. Jos alkaa tulla kylmä, vedän polven yläpuolelle ulottuvat villasukat jalkaan 

Vierailija
8/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku verkkarit ja Robinin muotoilemat eripariset kumisaappaat.

T: Niko Petteri

Vierailija
9/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä neulemekko tai tunika ja legginssit sekä villapolvisukat. Sisällä on aina talvisin kylmä, vanha talo, joten tarkenee. Noissa kehtaa lähteä vaikka kauppaan, laittaa vaan takin ja saappaat.

Vierailija
10/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hengailetko kotona tyyliin farkuissa, meikissä ja rintsikat päällä vaikkei olisi mitään kotoa lähtemistä tiedossa?

Meikissä? En kai minä linnan juhliin ole menossa. Ja kuka on päivällä ilman rintsikoita? Tietenkin olen farkuissa.

Tämä on ikäsidonnainen, monet yli 50 v tykkää olla ilman kun kaikki iholla hiertää. 

Vierailija
11/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ikäsidonnainen, monet yli 50 v tykkää olla ilman kun kaikki iholla hiertää. 

Itse olen tuo ihmettelijä 31v

Vierailija
12/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen narutopissa ja pikkareissa, jos kylmä niin joku "paituli" päälle, esim. puuvillainen "rantakaftaani". Supekylmällä legginsit ja villapaita, ja nimenomaan VILLAA.

Vierailija
13/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillaiset olohousut ja villasukat. Yläosa kelin mukaan. T-paita, toppi tai neule.

Vierailija
14/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velour asu on 👍

Vierailija
15/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti.

Vierailija
16/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen narutopissa ja pikkareissa, jos kylmä niin joku "paituli" päälle, esim. puuvillainen "rantakaftaani". Supekylmällä legginsit ja villapaita, ja nimenomaan VILLAA.

Narutopissa ja pikkareissa? Siis sä hengaat jossain yöasussa koko päivän?

Vierailija
17/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin olla leggareissa ja paitulissa koko päivän,aamutakki vaan päälle ja postinhakuun.

Vierailija
18/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegepusero ja - housut. Hiostaa vähiten, mutta sopivan lämpimät. Alle saa vaikka mitä jos palelee ja postilaatikolle hilppastessa vaan takki siihen päälle. Siistit, kestää pesua ja halvallakin löytyy.

Vierailija
19/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luottoasuni on nilkkamittainen mekko, leggarit ja villasukat. Leggarit saa olla vähän hiutikin, kun eivät näy kokonaan. Ilman on kuitenkin epämukavaa, ei voi esim. istua jalat ristissä vapaasti. Toki kesähelteellä mennään pelkällä mekolla. Ja toisaalta tosi kylmällä päälle voi heittää vielä neuletakin.

Paras mekko on väljä mutta hyvin leikattu, ei mikään trikookaapu. Tämän hetken suosikkini on puuvillainen Vero Modan frillamekko, olisko ollut 39,90. Tämän kanssa ei harmita, vaikka roiskuisi jotain esim. ruokaa laittaessa, kun hinta ei ole paha. Toinen suosikki on Mujin nilkkamittainen pellavapaita, mutta sitä vähän varjelen, koska oli kalliimpi. Keinokuitua en halua käyttää.

Vierailija
20/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä käytän? Bokserikalsarit kokoa XXL, merkkiä Black Horse. Sukat mallia tennissukat, merkkiä Puma ja usein vielä villasukat, ei merkkiä, en muista mistä saatu. Ei paitaa, ei pitkiä housuja. Suosittelen, oikein mukava ja vilpoisa asukokonaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi