Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Nyt tuntuu, että loputkin ovat sen saaneet. Mulle ei ole tullut tai ainakaan en tiedä siitä. En ole vältellyt mitään, että tuurista taitaa olla kiinni.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tuurista kiinni, jokainen (!) suomalainen altistuu koronalle. Se nyt on selvä. Ratkaisevaa on, miten yksilötason tartunnat pysyvät kurissa. Siis mitä tapahtuu joka kerta, kun yksilö saa tartunnan (vaihtelee myös yksilöllä).

Eli sikäli on tuurista kiinni, että koska se tulee.

Vierailija
42/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä välttämättä, jos ei ole testannut Itekin olen sairastanut flunssia noin kerran vuodessa. Tänä syksynä tein ekan kerran testin, kun on sylkitestejä markkinoilla. Oli ollut pari päivää vajaa 38 kuumetta ja vuotavaa nuhaa. Testi oli positiivinen. Tauti kesti noin viikon. Ikää 65, ei rokotuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan koronan alussa siihen viittaavia lieviä oireita, mutta toisaalta en liikkunut juuri missään, joten tuskinpa oli. Nyt olen jo pidempään käyttänyt ihmisten ilmoilla FFP2-suojainta ja ollut muuten aika eristyksissä, enkä ole sairastunut koronaan.

Vierailija
44/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut eikö myöskään puolisoni. Molemmat altistuttu useaan kertaan. Puoliso oli töissäkin viettänyt aikaa monta tuntia henkilön kanssa joka oli seuraavana päivänä saanut positiivisen testituloksen. Mulla 4 rokotusta ehkä ne suojaa todellakin tai sitten on vaan hyvä tuuri ollut kohdalla.

Vierailija
45/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ymmärrä minkälainen korona voisi olla. E oo missään tietääksini oikeen kunnon tuntomerkkejä annettu. Jos johonkin flunssaan sairastuu niin ei sillon kauheasti oo väliä minkämerkkistä se on, kiinnostaa vain levätä niin kauan että tervehtyy

Vierailija
46/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päiväkodissa harjoittelussa. Jatkuvasti lapset räkätaudissa. Henkilökunta sairauslomilla. Koronaa ei kuulemma ole???? Maskeja ei käytetä. Itse sain harjoittelun päätteeksi flunssan, joka osoittautui koronaksi. 3 vk hirveä räkätauti, joka ei todellakaan ollut mikään normiflunssa. Miksi päiväkodeissa ei käytetä maskeja? Onko se parempi, että työntekijät ovat jatkuvasti sairaina, kun muutenkin henkilökunnnasta on pulaa? En ikinä enää mene päiväkotiin töihin.

Vierailija
47/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttui 3 vko sitten, sekä helmi -20.

On vaan 1 rokote. Tunnen rokottamattomia joilla ei oo ollu. Todella outoa... tiedän muutamia jotka eivät testanneet flunssaa eivätkä saaneet mitään jälioireita, niin ehkei ole ollu sit.

Vierailija
48/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia eikä mitään lenssuja eikä koronaa. Muutaman kerran sitten 2020 ollut yhden illan ajan kylmää saanut olo mutta meni yön aikana ohi. Tosin korvessa asuminen ja ulkoilmaelämään karaistuminen auttanut asiaa. Pahimpina korona-aikoina käytin kaupassa ffp3 - kuonokoppaa ja yritin selvitä äkkiä ulos sieltä.

Vierailija
49/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa ihmemies-tittelin  sellaiselle joka sairastuu koronaan todistettavasti muttei kuitenkaan ole ottanut piikkejä eikä testejä koskaan

Vierailija
50/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa on ollut, mutta ei koronaa. Ei piikkejä.

Vierailija
51/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ffp-maskia käytän enkä ole vielä saanut koronaa.

Vierailija
52/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotteita,eikä koronaa. Ei ainakaan kotitestit näyttäneet. Oon aina tehny ainakin 3/flunssa ihan uteliaisuudesta.

Vierailija
53/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei testejä, ei piikkejä, ei turvavälejä, ei k-vilkkua, ei koronaa eikä muunkaanmerkkisiä nuhia,  maskia ehkä 3 h yhteensä, muutama ruikku käsidesiä

Vierailija
54/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää? Koronan voi sairastaa oireettomanakin.

Vierailija
55/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Tai onhan se toki oireettomana voinut olla. Testiin en ole viivoja saanut. Kaikki ympärillä sairastanut. Koronainen lapsi ja mies nukkui samassa sängyssä keväällä. En saanut, tein testinkin monta kertaa.

En kyllä saa noroa ja influenssaakaan, vaikka taloudessa ois

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän