Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Nyt tuntuu, että loputkin ovat sen saaneet. Mulle ei ole tullut tai ainakaan en tiedä siitä. En ole vältellyt mitään, että tuurista taitaa olla kiinni.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Juuri nyt paranemassa hirveästä flunssasta. Kotitesti näytti negatiivistä, mutta mistä sitä tietää. Voi olla korona/ tai ei ole. Lotto.

Vierailija
22/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole saanut tartuntaa. Alan jo pelätä, että jään merkittävästä sukupolvikokemuksesta paitsi! Voisko sen yrittää tartuttaa itseensä?? Muuten mä joudun vanhana kiikkustuolissa kuuntelemaan hiljaa, kun toiset mummut kertoilevat kauheita koronakokemuksiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa minulla eikä miehellä, molemmilla kolme rokotusta.

Vierailija
24/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut, eikä myöskään lapseni joka on koululainen. Rokotteita meillä ei ole kummallakaan.

Vierailija
25/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä mitään nuhia tai flunssia varmaan viimeiseen kahteen vuoteen ainakaan, niin tuskimpa koronaakaan

Vierailija
26/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta ja työpaikoillani altistunut koronalle useamman kerran niin työkavereiden kuin asiakkaidenkin puolesta enkä ole sairastunut. Siis ainakaan oireita ei ole ollut eikä flunssiakaan. Tupakoin. Käytin maskia suosituksen aikaan, kaupoissa käsidesiä vieläkin ja kotona ensimmäisenä pesen kädet, kun tulen jostakin.

Vierailija
27/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo piikkejä ottannut, nenään enkä olkaan tahi kuppia nenälle asetellut ja tervennä ollut

Vierailija
28/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päiväkodissa harjoittelussa, lapset koko ajan kipeitä. Sain läksiäislahjaksi hirveän flunssan. Mistä sitä tietää, onko korona vai ei, kun kotitesteihin ei voi luottaa. Poikaystävä sairastui myös, teimme 2 kotitestiä, kaikki negatiivisiä. Sitten poikaystävän työterveydestä tuli positiivinen tulos. Nyt 3 viikkoa ja alkaa helpottamaan.

Vierailija
29/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla oli 2 vuotta sitten erittäin lievä "flunssa", joka testattiin koronan osalta ja testi oli negatiivinen - mutta 1 vuosi sitten oli muistaakseni toinen erittäin lievä, kuitenkin havaittava hengitystieinfektio, jota ei testattu. Se on voinut olka ihan mitä vain.

Ystävä on sairastanut koronan 3 kertaa, ainakin niin että oireet ovat yltyneet flunssan veroisiksi (en tiedä, oliko sama tartunta vain eri tavoin aktiivinen).

Vierailija
30/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin päiväkodissa harjoittelussa, lapset koko ajan kipeitä. Sain läksiäislahjaksi hirveän flunssan. Mistä sitä tietää, onko korona vai ei, kun kotitesteihin ei voi luottaa. Poikaystävä sairastui myös, teimme 2 kotitestiä, kaikki negatiivisiä. Sitten poikaystävän työterveydestä tuli positiivinen tulos. Nyt 3 viikkoa ja alkaa helpottamaan.

Onpa outoa, jos testit ovat muka viallisia.

Vierailija
31/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi m45, joka ei ole ottanut yhtään covid-rokotetta mutta ei myöskään sairastanut koronaa. Viime keväänä olin viikon kuumeessa, mutta kotitesti oli negatiivinen.

Vierailija
32/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 2viikkoa hirveässä flunssassa. Tehnyt 2 kotitestiä, molemmat negatiivisiä. Miesystäväni sai kuitenkin positiivisen tuloksen, kun meni työterveyteen. Taitaa olla sitten korona minullakin.

Vierailija
33/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, eikä rokotteita kyseiseen tautiin.

Vierailija
34/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit ihan soopaa. Kellään läheiselläni/tutulla kotitesti ei ole näyttänyt positiivista, vaikka sitten virallinen testi on näyttänyt. Eli niihin ei todellakaan kannata luottaa. Meidänkin neljän hengen perhe teki koronassa ollessaan kaksi kotitestiä per tyyppi (2 päivää oireiden alusta ja 5 päivää oireiden alusta) ja aina negaa näytti, vaikka virallinen testi oli jo näyttänyt positiivista.

Eli ainoastaan jos kotitesti näyttää positiivista, siihen kannattaa luottaa.

Vierailija
35/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tuurista kiinni, jokainen (!) suomalainen altistuu koronalle. Se nyt on selvä. Ratkaisevaa on, miten yksilötason tartunnat pysyvät kurissa. Siis mitä tapahtuu joka kerta, kun yksilö saa tartunnan (vaihtelee myös yksilöllä).

Vierailija
36/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitestit ihan soopaa. Kellään läheiselläni/tutulla kotitesti ei ole näyttänyt positiivista, vaikka sitten virallinen testi on näyttänyt. Eli niihin ei todellakaan kannata luottaa. Meidänkin neljän hengen perhe teki koronassa ollessaan kaksi kotitestiä per tyyppi (2 päivää oireiden alusta ja 5 päivää oireiden alusta) ja aina negaa näytti, vaikka virallinen testi oli jo näyttänyt positiivista.

Eli ainoastaan jos kotitesti näyttää positiivista, siihen kannattaa luottaa.

Vai PCR ylikierroksilla? Riippuu siitä, mitä potilaasta haetaan: sairastumista vai taudin olemassaoloa?

Vierailija
37/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan, eikä miesystävällänikään. Monta kertaa olen altistunut. Maskin jätin pois joskus viime kevättalvella, töissä tosin täytyy käyttää.

Vierailija
38/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole sairastanut koronaa. Neljä rokotusta oon jo saanut. Silloin kun oli "maskipakko" niin käytin kyllä maskia ahkerasti mutta nyt viime aikoina en ole vältellyt mitään tai ketään. Ollaan matkusteltu pääasiassa Suomessa, kerran Kreetalla vuosi sitten. Melkein joka flunssassa olen tehnyt koronatestin mutta aina on näyttänyt negaa.

Vierailija
39/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kotona tehtyihin testeihin. Tein 2 testiä, kun sairastuin kovaan flunssaan, 4 vk. sitten. Molemmat testit näyttivät negatiivistä. Sitten kävin 9Lives testauksessa ja tulos oli positiivinen. Nyt olo on ok, mutta limaa tulee vieläkin keuhkoista ja nenästä. Eivät nuo kotitestit ole luotettavia, niitä ei osaa ottaa kuin ammattilainen.

Vierailija
40/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut. Olen ollut koko korona-ajan töissä normaalisti (opettaja), toki maskilla varustettuna suositellun ajan. Altistumisia on ollut useita. Rokotteita kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme