Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Nyt tuntuu, että loputkin ovat sen saaneet. Mulle ei ole tullut tai ainakaan en tiedä siitä. En ole vältellyt mitään, että tuurista taitaa olla kiinni.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu, en oo ottanu yhtäkää rokotetta.. Flunssas oon ollu ehkä 2 kertaa 2 vuoden aikana. Oon hyväs kunnos oleva nuori mies. 

Vierailija
2/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Taas vietiin viikolla yksi työkaveri vierestä saikkarille eikä itselläni ole mitään oireita vaikka samassa ruokapöydässä syötiin monta päivää ennen sitä. Ja samoin sitä edellisellä ja sitä edellisellä oli myös kaukaisempia työkavereita koronassa myös. Eikä tartu mulle.

Kotona oma lapsikin on sairastanut eikä tarttunut silloinkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole sairastanut.

Vierailija
4/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tietääkseni. Joka kerta flunssaisena olen käynyt virallisessa testissä työn vuoksi. puolison ja lapsen sairastaessa tein negatiivisen kotitestin useampana päivänä, olin oireeton. olen altistunut siis perheessä ja lisäksi töissä lukemattomia kertoja suojavarusteissa ja ilman.

Vierailija
5/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Altistuttu on huolella ja viereltä on viety. Onkohan joillakin joku sairastettu tauti voinu tuoda vastustuskykyä?

Vierailija
6/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. Testejä olen tehnyt lukuisia koska koko lähipiiri on sairastanut. 3 rokotetta olen jo ottanut ja otan pian neljännenkin koska kuulun riskiryhmään.

Vierailija
7/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, eikä kellään läheisellä. Olen ottanut rokotukset ja käyttänyt ffp2-maskia viime kesään saakka. Sen jälkeen olen välttänyt väenpaljouksia ja koettanut pitää etäisyyttä kaupoissa. Käsihygienia sekä pesten että desinfioinnein.

Vierailija
8/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä muilla on elämä ja käydään välillä ulkona kämpästä.

Vierailija
9/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut, kotitestejä tehnyt useita, ottanut kaikki rokotukset.

Vierailija
10/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa. 3 rokotetta ottanut. alan käyttämään taas maskia, ainakin kaupassa käydessäni.

Vierailija
11/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä eikä muitakaan flunssia korona-aikaan. Tiedän muitakin, jotka ei ole sairastuneet, mutta vähemmistöä ollaan kyllä. Juuri eilen sai yksi kaveri ekan positiivisen tuloksen.

Vierailija
12/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt festareilla, uimahallissa, junissa, metroissa, lentokoneessa, leffassa ja missä ikinä nyt ihminen voi tartunnan saada. Ei vaan tule.

Vierailija
13/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N 52, en ole tietääkseni sairastanut, elän yksin ja teen etätyötä. Vähän lähikontakteja.

Keväällä olin 2-3 vko puolikuntoinen, väsynyt ja kurkku vähän kipeä, 2 kotitestiä negat. Mutta nehän eivät aina kuullemma näytä oikein.

Olisi kiva tietää olenko sairastanut vai en.

14/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksen rokotusta eikä koronaa!

Vierailija
15/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Koska olen ylläpitänyt rokotesuojaani ja käyttänyt aina maskia, käsidesiä ja joskus jopa koronavilkkuakin. Ja maskittomatpaskat ajan aina pois, hehän eivät pakeni iPhoneni kameraa.

Huudan aina potentiaalisille tartuttajille että nyt qanonpelle helvettiin siitä pärskimästä.

Vierailija
16/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sairastui pahasti

Minä en sairastunut (mulla kolme rokotetta)

Toimii rokotteet 👍

Vierailija
17/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa kummallakaan. 4rokotusta molemmilla

N61 M66

Vierailija
18/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. Vissiinkään. Missään testissä en ole narahtanut, niissä virallisissakaan. Sama homma myös omilla lapsillani. Vaikka on tässä väkeä kaatunut tautiin oikealta ja vasemmalta, niin kouluissa ja kaveripiireissäkin kuin työpaikallani.

Vierailija
19/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni ole sairastanut.

Ditto.

Vierailija
20/55 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satuin sen kerran sairastamaan varmuudella ja kerran mahdollisesti, mutta itseni lisäksi kuin yksi tuttuni on sairastanut sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi