Onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?
Nyt tuntuu, että loputkin ovat sen saaneet. Mulle ei ole tullut tai ainakaan en tiedä siitä. En ole vältellyt mitään, että tuurista taitaa olla kiinni.
Kommentit (55)
Täällä!
Taas vietiin viikolla yksi työkaveri vierestä saikkarille eikä itselläni ole mitään oireita vaikka samassa ruokapöydässä syötiin monta päivää ennen sitä. Ja samoin sitä edellisellä ja sitä edellisellä oli myös kaukaisempia työkavereita koronassa myös. Eikä tartu mulle.
Kotona oma lapsikin on sairastanut eikä tarttunut silloinkaan :)
En ainakaan tietääkseni. Joka kerta flunssaisena olen käynyt virallisessa testissä työn vuoksi. puolison ja lapsen sairastaessa tein negatiivisen kotitestin useampana päivänä, olin oireeton. olen altistunut siis perheessä ja lisäksi töissä lukemattomia kertoja suojavarusteissa ja ilman.
Joo, sama. Altistuttu on huolella ja viereltä on viety. Onkohan joillakin joku sairastettu tauti voinu tuoda vastustuskykyä?
En ole sairastanut. Testejä olen tehnyt lukuisia koska koko lähipiiri on sairastanut. 3 rokotetta olen jo ottanut ja otan pian neljännenkin koska kuulun riskiryhmään.
Ei koronaa, eikä kellään läheisellä. Olen ottanut rokotukset ja käyttänyt ffp2-maskia viime kesään saakka. Sen jälkeen olen välttänyt väenpaljouksia ja koettanut pitää etäisyyttä kaupoissa. Käsihygienia sekä pesten että desinfioinnein.
Ei. Meillä muilla on elämä ja käydään välillä ulkona kämpästä.
En ole sairastunut, kotitestejä tehnyt useita, ottanut kaikki rokotukset.
Ei koronaa. 3 rokotetta ottanut. alan käyttämään taas maskia, ainakin kaupassa käydessäni.
Ei ole ollut vielä eikä muitakaan flunssia korona-aikaan. Tiedän muitakin, jotka ei ole sairastuneet, mutta vähemmistöä ollaan kyllä. Juuri eilen sai yksi kaveri ekan positiivisen tuloksen.
Mä olen käynyt festareilla, uimahallissa, junissa, metroissa, lentokoneessa, leffassa ja missä ikinä nyt ihminen voi tartunnan saada. Ei vaan tule.
Täällä N 52, en ole tietääkseni sairastanut, elän yksin ja teen etätyötä. Vähän lähikontakteja.
Keväällä olin 2-3 vko puolikuntoinen, väsynyt ja kurkku vähän kipeä, 2 kotitestiä negat. Mutta nehän eivät aina kuullemma näytä oikein.
Olisi kiva tietää olenko sairastanut vai en.
Ei rokotuksen rokotusta eikä koronaa!
En ole. Koska olen ylläpitänyt rokotesuojaani ja käyttänyt aina maskia, käsidesiä ja joskus jopa koronavilkkuakin. Ja maskittomatpaskat ajan aina pois, hehän eivät pakeni iPhoneni kameraa.
Huudan aina potentiaalisille tartuttajille että nyt qanonpelle helvettiin siitä pärskimästä.
Vaimo sairastui pahasti
Minä en sairastunut (mulla kolme rokotetta)
Toimii rokotteet 👍
Ei koronaa kummallakaan. 4rokotusta molemmilla
N61 M66
En ole sairastanut. Vissiinkään. Missään testissä en ole narahtanut, niissä virallisissakaan. Sama homma myös omilla lapsillani. Vaikka on tässä väkeä kaatunut tautiin oikealta ja vasemmalta, niin kouluissa ja kaveripiireissäkin kuin työpaikallani.
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni ole sairastanut.
Ditto.
Minä satuin sen kerran sairastamaan varmuudella ja kerran mahdollisesti, mutta itseni lisäksi kuin yksi tuttuni on sairastanut sen.
Mulla ei oo ollu, en oo ottanu yhtäkää rokotetta.. Flunssas oon ollu ehkä 2 kertaa 2 vuoden aikana. Oon hyväs kunnos oleva nuori mies.