Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä joululahja teinitytölle

Vierailija
28.10.2022 |

Käsityönä tehdyt tikkarikorvakorut, laadukasta kynsilakkaa ja kynsitarroja + popsockets?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaatekauppaan tai ravintolaan tai s ryhmä

Vierailija
42/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan noita Tigin tuotteita. Annan korvakorut 6v sukulaiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.

Kyllä minulle näin 33-vuotiaana "teininä" kelpaisi kaikki muu paitsi ehkä tuo popsocket, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi. Minulla on paljon noita käsityönä tehtyjä tikkari-/keksi-/karkkikorvakoruja. Sopivat näin fiftarityyliin ja ovat persoonallisen söpöjä. Ei ehkä sovi sellaiselle perus farkkuihin ja muuten aina mustaan pukeutuvalle tyypille kuitenkaan, eikä liian vakaville ihmisille.

Vierailija
44/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on todella hyvä.

Vaatekauppaan, ravintolaan/pikaruokapaikkaan/kahvilaan, johonkin suoratoistopalveluun tai elämykseen.

Silloin saa melko varmasti sellaista mistä itse pitää.

Itse aion ostaa parikymppiselle siskolleni lahjakortin Zalandolle, sieltä saa sitten tilata mitä itse haluaa.

Verkkokauppoihinkin saa nykyään usein lahjakortteja hankittua.

Vierailija
45/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.

Kyllä minulle näin 33-vuotiaana "teininä" kelpaisi kaikki muu paitsi ehkä tuo popsocket, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi. Minulla on paljon noita käsityönä tehtyjä tikkari-/keksi-/karkkikorvakoruja. Sopivat näin fiftarityyliin ja ovat persoonallisen söpöjä. Ei ehkä sovi sellaiselle perus farkkuihin ja muuten aina mustaan pukeutuvalle tyypille kuitenkaan, eikä liian vakaville ihmisille.

Mäkin ajattelen näin. Ei se koru ikää katso

Vierailija
46/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muodin mukana mennään mieluiten, eli lahjaksi sukupuolenvaihdosleikkaus.

Trendit ne nuoren virkeenä pitää.

Vierailija
47/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni olisi pitänyt lahjastasi kyllä. Ja on lukeva feministi myös. 

Siis oishan se hirveetä jos palstalla luultais, että just sun tytär patriarkaattia tukeva tiedostamaton juntti, kun oikein piti feminismi mainita.

Vierailija
48/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykkäisi :)

Vierailija
49/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti vaatekauppaan tai ravintolaan tai s ryhmä

Ihan hyviä varmaan, mutta toisaalta tässäkin eroja minne se kortti on kiva saada. Meidän urheileva teini tykkää kun se on urheilukauppaan.

Vierailija
50/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popsoketti? Mikä se on?

Vierailija
51/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmästyttää nuo suihkugeelit lahjana. Toki ilmeisesti moni tykkää. Minulle olisi sama, kuin saisin vessapaperia. Käytän, mutta en innostu

Vierailija
52/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popsoketti? Mikä se on?

Laita googleen popsockets, mutta joo näin lyhyesti se on älypuhelimen tai älylaitteen taakse laitettava pidike

Vierailija
53/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa hämmästyttää nuo suihkugeelit lahjana. Toki ilmeisesti moni tykkää. Minulle olisi sama, kuin saisin vessapaperia. Käytän, mutta en innostu

Olen aikuinen ja minäkin voisin tykätä suihkugeelistä, jos sen kanssa saa myös hoitoaineen, shampoon, vartalovoin... Teinille on mukavaa, kun on omat tuotteet kodissa. Muistelin yhtä lahjaksi teininä saamaani Body Shopin vartalovoita eilen ja ostin toisen tuoksuisen todella pitkästä aikaa... 

Vierailija
54/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jokin turvallinen hajuvesi voi olla teinille kiva lahja. 

Vierailija
55/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne häntä, joten osaat varmasti arvioida itse, mistä hän pitäisi. jos tikkarikorvakorut sopivat tyyliin niin miksi ei, mutta popsocket on vähän vanha juttu ja kaikki eivät sellaista halua. elämyslahja voisi olla kiva jos tyttö on sulle läheinen ja budjetti sallii hintavamman lahjan. niitähän on vaikka mitä, kausi/sarjakortti esim. seinäkiipeilyyn, masterclass kokkauskurssi, lahjakortti pakohuoneeseen tai seikkailupuistoon (flowpark, atreenalin). nämä tosiaan hintavia, mutta kosmetiikka on varmasti hyvä valinta ja tulee käyttöön :)

Vierailija
56/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RäÄÄÄÄÄ! Ihan huono RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä t*pan sut ja varmaan itteniki jos en saa uusinta älypuhelinta PAISK!!! no nii kato kato kato se on ihan p*skana kannattiko ostaa tälläsii leluja haluun uuden älypuhelimen ´rääää T: Joni-Jannica elämänkoulu 13v. Ihan P a ska äiti ja saa haistatella obettajalle

Vierailija
57/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin suigkugeelin ja Tigin hiushoitotuotteet

Vierailija
58/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan sukulaisteineille sellofaaniin minivaahtokarkkeja, muutaman kaakaopussin ja karkkikepin. Luulisin, että tykkäävät

Vierailija
59/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tig-hitsauskone

Vierailija
60/65 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikiiltoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan