Onko hyvä joululahja teinitytölle
Käsityönä tehdyt tikkarikorvakorut, laadukasta kynsilakkaa ja kynsitarroja + popsockets?
Kommentit (65)
Ostan noita Tigin tuotteita. Annan korvakorut 6v sukulaiselle
Vierailija kirjoitti:
Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.
Kyllä minulle näin 33-vuotiaana "teininä" kelpaisi kaikki muu paitsi ehkä tuo popsocket, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi. Minulla on paljon noita käsityönä tehtyjä tikkari-/keksi-/karkkikorvakoruja. Sopivat näin fiftarityyliin ja ovat persoonallisen söpöjä. Ei ehkä sovi sellaiselle perus farkkuihin ja muuten aina mustaan pukeutuvalle tyypille kuitenkaan, eikä liian vakaville ihmisille.
Lahjakortti on todella hyvä.
Vaatekauppaan, ravintolaan/pikaruokapaikkaan/kahvilaan, johonkin suoratoistopalveluun tai elämykseen.
Silloin saa melko varmasti sellaista mistä itse pitää.
Itse aion ostaa parikymppiselle siskolleni lahjakortin Zalandolle, sieltä saa sitten tilata mitä itse haluaa.
Verkkokauppoihinkin saa nykyään usein lahjakortteja hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.
Kyllä minulle näin 33-vuotiaana "teininä" kelpaisi kaikki muu paitsi ehkä tuo popsocket, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi. Minulla on paljon noita käsityönä tehtyjä tikkari-/keksi-/karkkikorvakoruja. Sopivat näin fiftarityyliin ja ovat persoonallisen söpöjä. Ei ehkä sovi sellaiselle perus farkkuihin ja muuten aina mustaan pukeutuvalle tyypille kuitenkaan, eikä liian vakaville ihmisille.
Mäkin ajattelen näin. Ei se koru ikää katso
Kyllähän muodin mukana mennään mieluiten, eli lahjaksi sukupuolenvaihdosleikkaus.
Trendit ne nuoren virkeenä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni olisi pitänyt lahjastasi kyllä. Ja on lukeva feministi myös.
Siis oishan se hirveetä jos palstalla luultais, että just sun tytär patriarkaattia tukeva tiedostamaton juntti, kun oikein piti feminismi mainita.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti vaatekauppaan tai ravintolaan tai s ryhmä
Ihan hyviä varmaan, mutta toisaalta tässäkin eroja minne se kortti on kiva saada. Meidän urheileva teini tykkää kun se on urheilukauppaan.
Aina jaksaa hämmästyttää nuo suihkugeelit lahjana. Toki ilmeisesti moni tykkää. Minulle olisi sama, kuin saisin vessapaperia. Käytän, mutta en innostu
Vierailija kirjoitti:
Popsoketti? Mikä se on?
Laita googleen popsockets, mutta joo näin lyhyesti se on älypuhelimen tai älylaitteen taakse laitettava pidike
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa hämmästyttää nuo suihkugeelit lahjana. Toki ilmeisesti moni tykkää. Minulle olisi sama, kuin saisin vessapaperia. Käytän, mutta en innostu
Olen aikuinen ja minäkin voisin tykätä suihkugeelistä, jos sen kanssa saa myös hoitoaineen, shampoon, vartalovoin... Teinille on mukavaa, kun on omat tuotteet kodissa. Muistelin yhtä lahjaksi teininä saamaani Body Shopin vartalovoita eilen ja ostin toisen tuoksuisen todella pitkästä aikaa...
Myös jokin turvallinen hajuvesi voi olla teinille kiva lahja.
en tunne häntä, joten osaat varmasti arvioida itse, mistä hän pitäisi. jos tikkarikorvakorut sopivat tyyliin niin miksi ei, mutta popsocket on vähän vanha juttu ja kaikki eivät sellaista halua. elämyslahja voisi olla kiva jos tyttö on sulle läheinen ja budjetti sallii hintavamman lahjan. niitähän on vaikka mitä, kausi/sarjakortti esim. seinäkiipeilyyn, masterclass kokkauskurssi, lahjakortti pakohuoneeseen tai seikkailupuistoon (flowpark, atreenalin). nämä tosiaan hintavia, mutta kosmetiikka on varmasti hyvä valinta ja tulee käyttöön :)
RäÄÄÄÄÄ! Ihan huono RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä t*pan sut ja varmaan itteniki jos en saa uusinta älypuhelinta PAISK!!! no nii kato kato kato se on ihan p*skana kannattiko ostaa tälläsii leluja haluun uuden älypuhelimen ´rääää T: Joni-Jannica elämänkoulu 13v. Ihan P a ska äiti ja saa haistatella obettajalle
Tilasin suigkugeelin ja Tigin hiushoitotuotteet
Mä laitan sukulaisteineille sellofaaniin minivaahtokarkkeja, muutaman kaakaopussin ja karkkikepin. Luulisin, että tykkäävät
Lahjakortti vaatekauppaan tai ravintolaan tai s ryhmä