Onko hyvä joululahja teinitytölle
Käsityönä tehdyt tikkarikorvakorut, laadukasta kynsilakkaa ja kynsitarroja + popsockets?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä annan lahjakortin jonnekin
Kun moni kysyy , että miksei ap kysy itse mitä hän haluaa, niin omasta mielestäni jouluun kuuluu myös yllätyksellisyys. Miksi AINA pitäisi kysyä mitä joku haluaa. Lahjan antaja saa päättää. Usein myös teinien lahjatoiveet aika kalliita.
Mun 15-vuotiaalla ei ole reikiä. Serkun äiti laittaa joka joulu (alkaen 8v) korvakorut lahjaksi ja lupaa tehdä ne reiät töissään. En ymmärrä en.
Miksi et pyytäisi läpällä tyttöä kirjoittamaan joulupukille. Saisit kirjeestä vinkkejä, mitä toivoo. Kirjoittakaa koko perhe!
Anna kirja nimeltä Naisten etsivätoimisto numero yksi.
Ehkä joku kosmetiikka olisi kivempi lahja?
Esimerkiksi kampaamotuotteita tai joku body shopin kylpysetti?
Lahjakortti vaatekauppaan tai johonkin kahvilaan tai pikaruokapaikkaan kelpaa myös monille nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Mun 15-vuotiaalla ei ole reikiä. Serkun äiti laittaa joka joulu (alkaen 8v) korvakorut lahjaksi ja lupaa tehdä ne reiät töissään. En ymmärrä en.
No lahjan antajana tiedän , että tällä tytöllä korvakorut kyllä löytyy. Sen verran kyllä ajattelen , onko kyseisellä henkilöllä itsellään korvikset
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku kosmetiikka olisi kivempi lahja?
Esimerkiksi kampaamotuotteita tai joku body shopin kylpysetti?
Lahjakortti vaatekauppaan tai johonkin kahvilaan tai pikaruokapaikkaan kelpaa myös monille nuorille.
Itse olen huomannut, että näissä seteissä meillä teini käyttää vain sen suihkugeelin. Bodylotionit ja muut rasvat ja voiteet jää mätänemään purkkeihin.
Joten itse annan vinkiksi , että jos jotain tällästä niin suihkugeeli mahdollisesti varmempi?
Tyttäreni olisi pitänyt lahjastasi kyllä. Ja on lukeva feministi myös.
Vierailija kirjoitti:
Kun moni kysyy , että miksei ap kysy itse mitä hän haluaa, niin omasta mielestäni jouluun kuuluu myös yllätyksellisyys. Miksi AINA pitäisi kysyä mitä joku haluaa. Lahjan antaja saa päättää. Usein myös teinien lahjatoiveet aika kalliita.
Samaa mieltä. Suvussa kun oli vähemmän lapsia, usein budjetoin n. 30-50 e per lapsi. Nyt kun väkeä tullut lisää, budjetti on ollut sellaista 5-15e/lapsi. Tämän takia en paljon toiveita kysele. Laittelen jotain pientä kivaa menemään, aina on tykätty. Tyttöjä kun on paljon niin askartelu ym juttuja saa aika kivan edullisesti
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ostaa krääsää, jota toinen ei mahdollisesti edes halua? Mitään halpiskoruja ei mahdollisesti voi edes vaihtaa, tai nuori ei viitsi nähdä sitä vaivaa että käy vaihtamassa. Ja taas on tuhottu luonnonvaroja johonkin, mikä menee ennen pitkää sekajätteeseen.
Tässä oma toivelistani tälle joululle, saa poimia vinkkejä (toivon siis jotain näistä, en edes oleta saavani kaikkea :D)
- Kuulokkeet
- Tigin shampoo ja hoitoaine
- Kylpypommeja
- Joku vartalovoi+suihkugeeli bodyshopista (mielellään joulusesonkituoksu)
- Kiinalaiseen lahjakortti
- Body Shopin Tea tree ihonhoitolahjapakkaus
- Kosmetologilahjakortti kasvohoitoon
- Erikoiskaakaota
- Juhlapöydän konvehteja
- Disney+ tilaus
- Sipsejä xd
Olen siis 15v.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma toivelistani tälle joululle, saa poimia vinkkejä (toivon siis jotain näistä, en edes oleta saavani kaikkea :D)
- Kuulokkeet
- Tigin shampoo ja hoitoaine
- Kylpypommeja
- Joku vartalovoi+suihkugeeli bodyshopista (mielellään joulusesonkituoksu)
- Kiinalaiseen lahjakortti
- Body Shopin Tea tree ihonhoitolahjapakkaus
- Kosmetologilahjakortti kasvohoitoon
- Erikoiskaakaota
- Juhlapöydän konvehteja
- Disney+ tilaus
- Sipsejä xd
Olen siis 15v.
Hmm, kiitos. vähän noita Tigin hiustuotteita mietinkin
Jos alueella on Normal, Normalin lahjakortti. Sieltä löytyy kaikkea teinitytöille mieluista varmasti.
Ainiin ja joku äänikirjapalvelu voisi myös olla mieluinen.
Itse ainakin tykkään bookbeatista.
Museokortti ja leffaliput on toinen mistä itse pitäisin mutta en tiedä lahjan saajasta.
Jos olet läheinen hänelle niin joku elämyslahja, yhdessä syömään ja elokuviin/museoon/kylpylään/uimaan, mitä nyt keksitkin.
Vaatekaupan lahjakortit tai ihan perus S-ryhmän lahjakortti varmasti kelpaa myös.
Viime vuonna oma kummini maksoi kevätlukukauteni tanssiharrastukseen ja se oli ihana lahja.
Olen itse pienituloisesta perheestä enkä uskalla tai halua kovin kalliita toivoa, yleensä sellainen mikä tulee käyttöön tai on muuten oikeasti tarpeellista on parasta.
Korut jää helposti lojumaan jos ei olekaan mieleen ja välttäisin ehkä turhaa tavaraa jos lahjan saaja on kovin tiedostava.
Turhaan ei kannata ostaa tavaraa kaapin pohjalle pölisemään.
Siispä ehdotan jotain syötävää, kosmetiikkaa, lahjakorttia tai elämyslahjaa.
T. Se edellinen 15v
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja joku äänikirjapalvelu voisi myös olla mieluinen.
Itse ainakin tykkään bookbeatista.
Museokortti ja leffaliput on toinen mistä itse pitäisin mutta en tiedä lahjan saajasta.
Jos olet läheinen hänelle niin joku elämyslahja, yhdessä syömään ja elokuviin/museoon/kylpylään/uimaan, mitä nyt keksitkin.
Vaatekaupan lahjakortit tai ihan perus S-ryhmän lahjakortti varmasti kelpaa myös.
Viime vuonna oma kummini maksoi kevätlukukauteni tanssiharrastukseen ja se oli ihana lahja.
Olen itse pienituloisesta perheestä enkä uskalla tai halua kovin kalliita toivoa, yleensä sellainen mikä tulee käyttöön tai on muuten oikeasti tarpeellista on parasta.
Korut jää helposti lojumaan jos ei olekaan mieleen ja välttäisin ehkä turhaa tavaraa jos lahjan saaja on kovin tiedostava.
Turhaan ei kannata ostaa tavaraa kaapin pohjalle pölisemään.
Siispä ehdotan jotain syötävää, kosmetiikkaa, lahjakorttia tai elämyslahjaa.
T. Se edellinen 15v
Olet todella asiallisen oloinen 15 vuotiaaksi.
Minä toivoin tuossa iässä usein noita Tigin shampoita ja hoitoaineita, riittää melkein puoleksi vuodeksi ja tuoksukin on hurmaava.
Sain usein lahjaksi myös muuta kosmetiikkaa, esimerkiksi suihkugeelejä ja kasvonaamioita.
Kaikki tulivat tarpeeseen ja joulusaunaan oli ihana mennä uusien kasvonaamioiden ja muiden lahjatilpehöörien kanssa.
Teineille joku suoratoistopalvelu tai lahjakortti sellaiseen voisi olla myös kiva, monilla kyllä jo sellainen löytyy.
Ehkä kannattaa kysyä suoraan lahjatoivetta ja laittaa mukaan joku pieni yllätysherkku tai muu edullinen lahja.
No, ehkä annan lahjakortin jonnekin