Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.

Kommentit (269)

Vierailija
241/269 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin monelle et jääkää eläkkeelle, ette te ole korvaamattomia ja työtä jäisi nuoremmille. Myös aika monella on liian pieni tai lyhyt työmekko. (Asiakaspalvelu ja työasu firman puolelta)

Miten sinne jäädään ellei ole 70

Vierailija
242/269 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa sitä edes tässä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/269 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihaan tätä paskaa ja olen helvetin uupunut, ahdistunut ja kyllästynyt. Ja että haku toiseen työpaikkaan päällä, vielä ei ole tärpännyt, mutta se on adios samantien, kun löydän toisen työn. Ei tule ikävä!

Vierailija
244/269 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mwne kotio kiukkuamaan ja nillittämään siitä! Työpaikalla ei vit**illa muille!

Vierailija
245/269 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan "saat...nan tunarit"!!!

Tää on mun pitkän työurani typerin ja huonoiten johdettu työpaikka. 

Vierailija
246/269 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vihaan tätä paskaa ja olen helvetin uupunut, ahdistunut ja kyllästynyt. Ja että haku toiseen työpaikkaan päällä, vielä ei ole tärpännyt, mutta se on adios samantien, kun löydän toisen työn. Ei tule ikävä!

He saattavat olla yhtä iloisia päästessään sinusta eroon.

Vierailija
247/269 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen jalka on jo ovenraossa ulos menossa. Tässä firmasa ei ole mitään muuta hyvää kuin pitkät lomat ja työn vaativuuteen ja määrään nähden ylimitoitetun hyvä palkka, helppo pomo joka ei vaadi juuri mitään ja muutama mukava kollega. 

Mitä? Kuulostaa työpaikalta, josta kannattaa pitää kiinni!

Vierailija
248/269 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet meidän potilaista voisi pistää perusterveydenhuoltoon. Nyt käyvät vaan valittamassa samoja asioita kuukaudesta toiseen. Sitten kun yrittää ohjata heitä muuttamaan tapojaan, alkaa kauhea Viking, kuinka ei pysty... Ainut mitä meiltä haluavat, on pitkä saikku tai sairaseläkkeelle.

Eli jostain rahaa, että voi notkua kotona. Kun lääkäri toteaa työkykyiseksi tai että sairausloma ei ole oikea ratkaisu, hän saa kuulla olevansa maailman huonoin lääkäri ja sitten vaaditaan lääkärin vaihtoa itku kurkussa.

Terveisin psykiatrian polin hoitaja.

Vierailija
249/269 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet meidän potilaista voisi pistää perusterveydenhuoltoon. Nyt käyvät vaan valittamassa samoja asioita kuukaudesta toiseen. Sitten kun yrittää ohjata heitä muuttamaan tapojaan, alkaa kauhea Viking, kuinka ei pysty... Ainut mitä meiltä haluavat, on pitkä saikku tai sairaseläkkeelle.

Eli jostain rahaa, että voi notkua kotona. Kun lääkäri toteaa työkykyiseksi tai että sairausloma ei ole oikea ratkaisu, hän saa kuulla olevansa maailman huonoin lääkäri ja sitten vaaditaan lääkärin vaihtoa itku kurkussa.

Terveisin psykiatrian polin hoitaja.

No tämän kyllä uskon! Ja toivoisin että joku muukin teidän hommista avautuisi asiasta. Kyllähän lääkäri kuulee ja näkee suoraan, että nyt han vaan pitkää saikkua hakemassa, mikään oman olonsa tai elämänsä parantaminen ei niinkään napostele.

Vierailija
250/269 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin mutta ei kehtaamisesta  kiinni vaan uskaltamisesta. 

Vierailija
251/269 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole varsinaisesti sanominen vaan sanatonta viestintää mutta joskus työpaikan kokouksessa esityslistalle ilmestyy sinne kuulumatonta tavaraa ja esittäjä puhuu siitä paatoksella vaikka asia ei suurinta osaa edes kosketa. Siinä tilanteessa kun tämä esitys vihdoin päättyy ja esittäjä pyytää kommentteja valmistelemastaan asiasta haluaisin pieraista oikein kovaa.

Vierailija
252/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoo tätä ääneen, oon nytkin istunut selaamassa palstaa loppuneen palaverin jälkeen puoli h neukkarissa yksin. Surffailin autokaupan sivuilla ja sadattelen miten hemmetin tympääntynyt olenkaan tähän duuniin. Erityisesti ärsyttää typerä ja lapsellisesti käyttäytyvä pomoni. Sekä se että täällä ei oikea käsi tiedä mitä vasen tekee, firmaa ei oikeasti johda kukaan ja niillä kenellä on valtava ja vastuu suibailee joka käänteessä pakoon vastuutaan ja pelkäävät hankaliin tilanteisiin joutumista. Yksi on yhden suojeluksessa, toinen toisen, mistään ei saa sanoa mitään poikittaista tai heti joku suuttuu kritiikistä. 

Vierailija
253/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meitä on kolme työvuorossa, miksi vain minä joudun tekemään kaiken ?  Miksi yks touhuaa mitä lie, penkoo siis kaappeja toimistossa, yks istuu ja nukkuu. 

Vierailija
254/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran töissä erään kaupungin vuokra-asunnoissa ja siellä teki kyllä lähtiessä mieli sanoa kahdelle, että olette ihan hirveitä  _mmiä.

En sanonut mitään kun lähdin, pomo yritti toivottaa hyvää jatkoa, ei kiinnostanut, ketjun omistaja oli myös paikalla ja tietoinen ilmapiiristä. Pomo oli huutanut useita kertoja alaisille ja jopa asiakkaille, saanut minutkin itkemään muutaman kerran, ei ole ollut ikävä.

Vierailija
255/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma työpaikka, mutta S-marketissa oli uusi hyllyttäjä. Se intoili jotain omaa asiaansa ja selosti ja heilui ja yksikään tavara ei siirtynyt häkistä eteenpäin. Toinen hyllyttäjä oli tuskaisen näköinen eikä häntä selvästikään kiinnostanut koko juttu. Sitten se intoilija rupesi ikäänkuin minulle selostamaan. Kävelin vaan tieheni. 

Samaisessa kaupassa on toinenkin jantteri, joka tykkää selostaa koko ajan jotain. Jos nämä kaksi pääsee vauhtiin yhdessä, on pakko vaihtaa kauppaa.

Teki mieli sanoa, että lopeta meuhkaaminen ja iske sitä tavaraa hyllyyn, siitä sulle maksetaan. 

Vierailija
256/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset nauttivat työstään entistä enemmän." 💚

Vierailija
257/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan rakastella kanssasi. Naiselle joka työskentelee samassa työpaikassa.

Vierailija
258/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pikkutyttöjä, ei puutu kun saparot ja mekko. Toisten ihmisten tahallinen loukkaaminen on ykköstehtävä työpaikalla. Tekis mieli lyödä vasaralla tyhmäpää tohjoks. Tulee yrjö suuhun, pelkästä näkemisestä...

Vierailija
259/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investoikaa! Tällä erikoisosaamisella on kysyntää ja tekoäly ei voi meitä korvata. Yrityksen tulos ei kasva jos kaikesta vain leikataan ja vähennetään.

Vierailija
260/269 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan töissä täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän