Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?
Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Hitto etten TAAS kestä tätä saakelin jaarittelua. Menkää asiaan sen sijaan että joka palaverin alussa jaaritellaan "kuuluuko nyt, missäs se dokumentti olikaan mitä piti näyttää, mitenkäs saan tämän edityksen oikeaan muotoon, näkyykö esitys, kuka hyväksyy lkopuoliset kokoukseen tulijat. Joka palaverissa esittäydytään samoille asiakkaan edustajille. Tunnin palaverista on käytetty taas vartti ihan vit... un diiba daabaan.
Eilen olin asiakkaan palaverissa jossa varmaan 15 ihmistä, meidän osuus olisi ollut selvä 5 minuutissa. Ihan vatipäistä touhua kun ei osata ajatella asioita toisten näkökulmasta ja tehdä järkevästi asioita. Nämä on juuri niitä aikasyöppöjä työssä, Ihan hiton tyhjänpäiväiset palaverit.
Tämä! Yritän muistuttaa hyvissä ajoin ennen palaveripäiviä, että testatkaa ne laitteet ensin ja katsokaa tarvittavat asiat kuntoon. Ei mene ylimääräiseen sähellykseen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa esille miten ammattitaidottomia meidän HR:n ihmiset on. Löpisee toisilleen ja avokonttorissa toisen sairaslomia. Juuri kuulin yksi kysyi toiselta onko eräs työntekijä fyysisen vai henkisen syyn takia pois. Toinen totta kai meni vielä vastaamaan.
Kyllä työpaikalla mielisairaat terapiassa ravaavat tiedetään!
Niin no lekurit joutuvat kirjaamaan masennuksen, jotta saa saikkua työhön kyllästymisestä.
Pomolleni sanoisin että etkö oikeasti tajua (hoksaa, seuraa) pienessä tiimissämme miten eräs henkilö lopettelee työpäiväänsä aina perjantaisin jo puolenpäivän jälkeen. Joka hiton kerta hän lähtee lomareissulle ns päivää aukaisemmin eli torstaina puolenpäivän jälkeen "viettäen" perjantain muka etäpäivänä jossain tyyliin mökillä. Siis ehkä on korkeintaan puhelimen tavoitettavissa, jos sitäkään. Etkö oikeasti seuraa esim isommissa projektiluontoisissa tapauksissa miten hän ei itse osallistu eikä tee mitään, työntää kaiken tekemisen alaisilleen sellaisetkin mitä hän hyvin voisi itse tehdä. Kun häneltä kysyy jotain hänen alueestaan ei hän tiedä juuri mitään, eikä käy kohteissa, istuu vaan kotona tai toimistolla. Etkö huomaa ettei hänellä ole koskaan mitään sanottavaa mihinkään tai jos sanoo niin toistaa muiden jo aiemmin sanomia lauseita.