G: rehellisesti, oletko koskaan pettänyt puolisoasi?
Kommentit (70)
Enpä ole en, vaikka ehkä olisi jo aihettakin huomioiden sen, että seksiä ollut viimeksi 5v3kk sitten.
En, koska en ole koskaan ollutkaan naimisissa. Jos olisin ollut, niin tuskin silti olisin pettänyt.
En ole. Ei ole halua eikä mitään syytä tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole koskaan ollutkaan naimisissa. Jos olisin ollut, niin tuskin silti olisin pettänyt.
Ei puhuttu aviopuolisosta nimenomaan.
Edesmennyttä puolisoa kyllä. Yhden kerran.
Olen pettänyt. Halusin Thaimaassa kokea maksullisen tytön.
Joo. Oli sillälailla sekava kuvio, että olin jättänyt mieheni ja sitten tavannut toisen miehen ja oli suhde tähän. Sitten mieheni alkoi vakuuttaa ja otin hänet takaisin. Oli vähän vaikeaa jättää tuo toinen ja näin hänet vielä kerran yhteen palattuamme. Hitto.
Muutama absurdi romanssi ja hotellipanoja duunikavereiden kanssa. Myyntipuolella tämä nyt on enemmän sääntö kuin poikkeus - meitä ei ole moraalilla siunattu.
Olen, psykoterapeuttini kanssa, niin sairaalta kuin se kuulostaakin. Sitä se myös oli.
En. Tilaisuuksia olisi aikoinaan kyllä ollut. Nyt olen jo sen ikäinen, ettei edes käy mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama absurdi romanssi ja hotellipanoja duunikavereiden kanssa. Myyntipuolella tämä nyt on enemmän sääntö kuin poikkeus - meitä ei ole moraalilla siunattu.
graafisella alalla myös enemmän sääntö kuin poikkeus. Oksettaa nämä.
En missään nimessä. Ja huolehdin, etten koskaan tule pettämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu aviopuolisosta nimenomaan.
Puhuttiinhan, koska ei sanottu "avio- tai avopuolisoasi". Pelkkä puoliso viittaa aviopuolisoon.
Lasketaanko sillä ajalla jolloin olin jo ilmoittanut toiselle erosta, mutta toinen ei vielä ollut asiaa hyväksynyt?
Meillä on exän kanssa kuukausien ero näkemyksessä siitä, milloin suhde päättyi, joten hänen mielestään ilmeisesti petin. Tosin hän kyllä syytti minua pettämisestä muutaman eroa edeltävän vuoden vähän väliä, joten loppujen lopuksi sillä ei taida olla merkitystä mitä tein, milloin ja kenen kanssa.
Edellistä kerran kyllä. Nykyistä en pettäisi mistään hinnasta.
En ole eikä ole haluakaan.