Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: rehellisesti, oletko koskaan pettänyt puolisoasi?

Vierailija
27.10.2022 |

Anonyymisti tähän kehtaa kertoa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tässä ilmeisesti haetaan takaa seksuaalista pettämistä? En silläkään tasolla.

Vierailija
42/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ole. Kotona seksiä ja läheisyyttä ei ole ollut 7 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta yhdessä ja en ole pettänyt.

N49

Vierailija
44/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmistä voi pettää ja loukata paljon pahemmin muilla tavoin kuin harrastamalla seksiä jonkun muun kanssa. Ja vastaus kysymykseen: kun olimme asumuserossa mieheni kanssa, tapailin toista miestä, ja miehenikin tapaili toista naista. Ja tapailut eivät olleet vain kahvilla käymistä. Myöhemmin palasimme yhteen.

Vierailija
45/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mieheni on vaniljaa, kerran viikossa lähetyssaarnaajaa-mies. Minä olen sub, haluan naida kovaa, kaikissa asennoissa, lelujen kera. En jätä miestäni vain seksin takia, sitä saa kyllä.

Vierailija
46/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi toisen niin monella tavalla.

Vierailija
47/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aiempaa nuoruusaikaista avopuolisoa petin useaan otteeseen. Nykyistä puolisoani en ole pettänyt enkä haluakaan, on elämäni rakkaus enkä ota mitään riskiä että hänet menettäisin. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.

Vierailija
48/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt mutta mulle kerran joku vahvassa humalassa olllut mies baarissa selitti kuinka hän petti ja lähti seuraavaan suhteeseen lennosta uuden naisen kanssa ja kuulutti uutta rakkauttaan joka paikassa. Sillä oli pieni lapsi kotona lähti silti.

Niitä kuulemma katottiin vähän kieroon mutta kovasti olivat kuulemma rakastuneita aluksi. Sitten meni jonkin aikaa ja nainen kyllästyi ja oli sanonut tolle miehelle että nyt tämä fantasia riittää.

Toi pettäjämies sai aika kovan kolauksen. Ei kuulemma ole uskaltanut kertoa juuri kellekkään että tuo nainen minkään matkaan lähti jätti sen. Oli vähän masentuneen oloinen kun kuulemma ihmiset olivat sinänsä täysin aiheesta arvostellut sitä.

Vierailija
49/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole peittänyt koskaan millään tavalla.

N47

Vierailija
50/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä en, aiempaa kyllä. Olin aivan liian nuori ja kokematon mennessäni naimisiin 24-vuotiaana.

Vierailija
51/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edellistä enkä nykyistä.

N54, avioliitot 20 v + 10 v.

Vierailija
52/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole uskollisuudesta huolimatta pyhimys, vaan rationaalinen ja sen vuoksi luotettava kumppani. 

Vierailija
53/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mahdollisuuksia kyllä olisi ollut. Joutunut jopa estelemään ja olen mies.

Vierailija
54/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt.

Vierailija
55/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiusauksia ja mahdollisuuksia on ollut, mutta satunnainen pano ei ole sen arvoista että riskeeraisin parisuhteen.

Vierailija
56/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnustatte anonyymina ja kotina kumppani katsoo selaushistorian ja lukee tunnustuksesi. Miltä nyt tuntuu?

Sivuhistoria on jännä juttu.

Vierailija
57/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja useassa liitossa. En saanut tarvitsemaani ihailua ja kosketuksia kotona. En kyllä puhunut kotona siitä mitä haluan ja tarvitsen.

Ketään ei voi omistaa. En todellakaan ymmärrä tätä ehdottoman uskollisuuden mantraa suhteissa. Parisuhdemalli tarvitsee siksi perusteellista pöyhimistä.

Ja tämä oksennus on saanut yläpeukkuja.

Toisaalta ei yllätä. Tässä tiivistyy naisten ajatusmaailma:

- ei sanota mitään suoraan vaan odotetaan että toisen pitää tietää ja tarjota naiselle mitä nainen haluaa

- ei moraalia. Mikä tuntuu itselle hyvältä on oikein

Tuo oksennus tiivistää sukupuolesta riippumatta epävakaan persoonan tai narsistisia piirteitä omaavan ajatusmaailman.

Noin ajattelevat naiset ja pelimiehet.

Molemmille on tyypillistä ettei ole moraalia, vihataan ajatusta "mustasta ja valkoisesta" (kuulostaako naiset tutulta?).

Suhde oli tunteiden osalta kuollut, kaikki vain tapahtui, mies oli kohdellut minua huonosti vaikken toki sanonut miehelle asiasta, olin tietyssä elämänvaiheessa, ei se tavallaan ollut pettämistä vaan pelkkää seksiä, jne.

Vierailija
58/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mieheni on vaniljaa, kerran viikossa lähetyssaarnaajaa-mies. Minä olen sub, haluan naida kovaa, kaikissa asennoissa, lelujen kera. En jätä miestäni vain seksin takia, sitä saa kyllä.

Tämä on tyypillistä.

Näitä alistujanaisia on ylivoimainen enemmistö naisista. Jos mies ei koskaan ota naista kunnolla ja dominoivasti, nainen päätyy ennen pitkää jonkun Tinder-jykeväleuan sänkyyn.

Vierailija
59/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja useassa liitossa. En saanut tarvitsemaani ihailua ja kosketuksia kotona. En kyllä puhunut kotona siitä mitä haluan ja tarvitsen.

Ketään ei voi omistaa. En todellakaan ymmärrä tätä ehdottoman uskollisuuden mantraa suhteissa. Parisuhdemalli tarvitsee siksi perusteellista pöyhimistä.

Ja tämä oksennus on saanut yläpeukkuja.

Toisaalta ei yllätä. Tässä tiivistyy naisten ajatusmaailma:

- ei sanota mitään suoraan vaan odotetaan että toisen pitää tietää ja tarjota naiselle mitä nainen haluaa

- ei moraalia. Mikä tuntuu itselle hyvältä on oikein

Tuo oksennus tiivistää sukupuolesta riippumatta epävakaan persoonan tai narsistisia piirteitä omaavan ajatusmaailman.

Noin ajattelevat naiset ja pelimiehet.

Molemmille on tyypillistä ettei ole moraalia, vihataan ajatusta "mustasta ja valkoisesta" (kuulostaako naiset tutulta?).

Suhde oli tunteiden osalta kuollut, kaikki vain tapahtui, mies oli kohdellut minua huonosti vaikken toki sanonut miehelle asiasta, olin tietyssä elämänvaiheessa, ei se tavallaan ollut pettämistä vaan pelkkää seksiä, jne.

Tuo on aivan perusnarratiivi pettäjillä. Muutama vuosi sitten tutkija Tuija Säteri teki aiheesta tutkimuksen ja päätyi juuri tuohon yleiseen narratiiviin pettäjillä. Googlamalla löytyy.

Vierailija
60/70 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt mutta mulle kerran joku vahvassa humalassa olllut mies baarissa selitti kuinka hän petti ja lähti seuraavaan suhteeseen lennosta uuden naisen kanssa ja kuulutti uutta rakkauttaan joka paikassa. Sillä oli pieni lapsi kotona lähti silti.

Niitä kuulemma katottiin vähän kieroon mutta kovasti olivat kuulemma rakastuneita aluksi. Sitten meni jonkin aikaa ja nainen kyllästyi ja oli sanonut tolle miehelle että nyt tämä fantasia riittää.

Toi pettäjämies sai aika kovan kolauksen. Ei kuulemma ole uskaltanut kertoa juuri kellekkään että tuo nainen minkään matkaan lähti jätti sen. Oli vähän masentuneen oloinen kun kuulemma ihmiset olivat sinänsä täysin aiheesta arvostellut sitä.

Olet tavannut luuserimiehen näköjään. Tosimies on maskuliinen mutta suora. Tuo ei tainnut olla kumpakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän