G: rehellisesti, oletko koskaan pettänyt puolisoasi?
Kommentit (70)
En ole sängyssä ollut kenenkään kanssa ,mutta viestitellyt vieraiden miesten kanssa seksuaalissävytteisiä viestejä.
Nuorena petin kerran erästä seurustelukumppania josta en oikeasti edes välittänyt oikeasti, hengailin vaan hänen kanssa ilman sen kummempia tunteita.
Jos välitän jostain ihmisestä oikeasti, en pettäisi, olen yhden miehen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt mutta mulle kerran joku vahvassa humalassa olllut mies baarissa selitti kuinka hän petti ja lähti seuraavaan suhteeseen lennosta uuden naisen kanssa ja kuulutti uutta rakkauttaan joka paikassa. Sillä oli pieni lapsi kotona lähti silti.
Niitä kuulemma katottiin vähän kieroon mutta kovasti olivat kuulemma rakastuneita aluksi. Sitten meni jonkin aikaa ja nainen kyllästyi ja oli sanonut tolle miehelle että nyt tämä fantasia riittää.
Toi pettäjämies sai aika kovan kolauksen. Ei kuulemma ole uskaltanut kertoa juuri kellekkään että tuo nainen minkään matkaan lähti jätti sen. Oli vähän masentuneen oloinen kun kuulemma ihmiset olivat sinänsä täysin aiheesta arvostellut sitä.
Olet tavannut luuserimiehen näköjään. Tosimies on maskuliinen mutta suora. Tuo ei tainnut olla kumpakaan.
Mä tunsin kerran jonkun terapeutiksi itseään kutsuvan . Oli ihan sekaisin päästään. Kertoi että hän pettää terapiaan tulevien asiakkaidensa kanssa kumppaniaan. Sanoi että saa pettämisestä voimaa työhönsä. Voiko sairaampaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt mutta mulle kerran joku vahvassa humalassa olllut mies baarissa selitti kuinka hän petti ja lähti seuraavaan suhteeseen lennosta uuden naisen kanssa ja kuulutti uutta rakkauttaan joka paikassa. Sillä oli pieni lapsi kotona lähti silti.
Niitä kuulemma katottiin vähän kieroon mutta kovasti olivat kuulemma rakastuneita aluksi. Sitten meni jonkin aikaa ja nainen kyllästyi ja oli sanonut tolle miehelle että nyt tämä fantasia riittää.
Toi pettäjämies sai aika kovan kolauksen. Ei kuulemma ole uskaltanut kertoa juuri kellekkään että tuo nainen minkään matkaan lähti jätti sen. Oli vähän masentuneen oloinen kun kuulemma ihmiset olivat sinänsä täysin aiheesta arvostellut sitä.
Olet tavannut luuserimiehen näköjään. Tosimies on maskuliinen mutta suora. Tuo ei tainnut olla kumpakaan.
Mä tunsin kerran jonkun terapeutiksi itseään kutsuvan . Oli ihan sekaisin päästään. Kertoi että hän pettää terapiaan tulevien asiakkaidensa kanssa kumppaniaan. Sanoi että saa pettämisestä voimaa työhönsä. Voiko sairaampaa olla?
Vai olisiko tuo ollut niin sekaisin päästään että on keksinyt koko jutun ja tarinoi siitä muille saadakseen huomiota. Mene ja tiedä.
Kyllä sitä ainakin kerran kesäs tulee käytyä Särkäs 😄
Olen. Kahdenkin eri ihmisen kanssa. Toisen kanssa juttu kesti muutaman kuukauden ja seksiä siihen sisältyi ehkä kymmenen kertaa. Tämän toisen kanssa sivusuhde jatkui vuosia. Ja olen siis nainen, edelleen naimisissa.
Olen, kerroin siitä parin päivän päästä puolisolle. Melkein erottiin, mutta päädyttiin vielä jatkamaan, nykyisilläänkin ollaan vielä naimisissa 10v tapahtuman jälkeen. En voisi koskaan kuvitella tekeväni mitään sellaista uudestaan, koen edelleen huonoa omatuntoa asiasta, puoliso on antanut jo anteeksi ajat sitten. Olin hieman sekaisin silloin henkisesti pettäessäni ja lähdinkin terapiaan tapahtumien tunteidentulvan laannuttua hoitamaan mielenterveyttäni.
Minua myös suuresti kaduttaa, sillä pilasin hyvän ystävyyssuhteen samalla.
Olen. Minulle on monet sanoneet että olen kosketusriippuvainen ja epävakaa muutenkin. En ymmärrä heitä jotka niin sanovat. Miksi parisuhteessa pitäisi tehdä mitään lupauksia?
En. Naimisissa 23 vuotta.