Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä, vaimo varastanut lapselle säästettyä rahaa.

Vierailija
27.10.2022 |

Olen tällä hetkellä erittäin vihainen ja en saa tuota akkaa ulos asunnosta, viimeinen pisara oli kun on tuhlannut lapsen rahoja.

Aikoinaan vaimoni muutti minun asuntooni ja ei ole ikinä osallistunut mihinkään asumiskuluihin, aina on ollut jotain parempaa käyttöä rahoilleen. No minä olen kiltisti maksanut kaiken.

Töihin hän ei missään nimessä halunnut mennä ennenkuin lapsi täytti kolme, ei vaikka minä olin kotona ja sanoin että voin etätöiden aikana kyllä hoitaa lapsen niin ettei hänen hoitopäivänsä olisi pitkät.

Ilmoitin kesän alussa haluavani eron ja toivoin että hän etsisi itselleen asuntoa.
Nyt kun sopiva asunto löytyi alkoi kiukuttelu rahasta, sanoin että voidaan siirtää lapselle tarkoitetulta säästötililtä takuurahat ja maksetaan ne sinne sitten puoliksi takaisin.

Tili on minun nimellä mutta pankkitunnuksia on pidetty lipaston laatikossa että sieltä voi sitten siirtää omalle tililleen aina kun tarve ostaa lapselle jotain (lapsen lapsilisä mm. Menee sinne)

Kun kävin tilillä huomasin että vaimoni on sieltä siirtänyt useamman tuhannen kesän aikana omalle tililleen.

Olen niin raivoissani tästä varkaudesta että tekis mieli heittää akka pellolle samantien, minkälainen äiti varastaa lapsensa rahoja🤬 ??

Miten saan tuon ämmän ulos elämästäni kun nyt ei ole varaa edes takuuvuokraan kun hän on tuhlannut kaiken.

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useampia ihmisiä jotka mielestäni ovat ihan luotettavia ja rehellisiä jotka ovat joutuneet viime aikoina likvidoimaan lapsille säästettyjä rahoja jotta pöytään saadaan ruokaa. Ja nimenomaan niille lapsille se ruoka ja uudet lenkkarit jne menee. Jos tili ei ole lapsen yksityinen tili vaan vanhempien nimellä tai vanhemmille kirjattu käyttöoikeus niin kyse ei ole varastamisesta. 

Mun mielestä tämän ketjun aloitus on provo ja huomiota haetaan nimenomaan sillä keksinnöllä että lapsen rahat on tässä nyt viety. 

Tili on miehen.

Vierailija
142/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne rahat ovat menneet, sitä en tiedä mihin ja vaimoni mukaan se ei kuulemma edes minulle kuulu. Sen tiedän että lapselle niillä ei ole ostettu mitään paitsi kesälomareissu josta kerroin.

Ajatuksena on ollut avata lapselle säästötili/ ostaa pitkän ajan osakkeita mutta emme tässä pörssitilanteessa sitä vielä halunneet/ehtineet tehdä.

Ja niinkuin sanoin en ole asiaa mihinkään oikeuteen viemässä, mutta niin törkeä temppu tämä oli häneltä että huolehdin että lapselle rahaa antaneet saavat asiasta tiedon.

Seuraavaksi varaan ajan lastenvalvojalle ja kerron asiasta, äidillä on vuoden loppuun asti aikaa muuttaa pois. Tällä hetkellä hän ei maksa asumisesta mitään joten hän saa kyllä laitettua rahaa sivuun sen verran että saa itselleen asunnon, ja jos ei niin sitten minä huolehdin lapsesta sen aikaa että saa asiansa kuntoon. Yhteistä tulevaisuutta meillä ei ole.

Ap

Sä kuulostat vähän todellisuudesta vieraantuneelta, etkä ilmeisesti ole lapselle mitään ostoksia käytännössä tehnyt, koska et tiedä lapseen menneen rahaa loman aikana. Vaimosi siis hoitaa lapsen ja nyt sekoilet vaimon varastaneen jotain.

Anteeksi nyt vain, minä olen elättänyt sekä vaimon että lapsen, toki tämä on ollut oma valintani.

Olen maksanut jokaikisen laskun mitä lapsen hankinnoista on tullut, juuri siksi että vaimolla on pienemmät tulot. Olen myös hoitanut lasta yhdessä vaimon kanssa koko kesän ettei hänen ole tarvinnut olla hoidossa, koko heinäkuun olimme lapsen kanssa arkipäivät mökillä kun vaimolla alkoi kesäloma vasta elokuussa ja olimme sopineet että hän hoitelee töiden jälkeen asuntoasioita.

Ei tehnyt asian eteen mitään, mutta lapsen rahat sai kyllä tuhlattua.

Ap

Teillä on sana sanaa vastaan. Ihan itse olet soppasi keittänyt. Ja jos jotkut sukulaiset tai vastaavat ovat sinun tilillesi laittaneet rahaa lapselle, niin hölmöläisten hommaa sekin on. Lukeeko teillä edes tilitiedoissa mitään? Siis vaikka "mummolta 100e pikkupirpanalle".

Lapsen äiti tässä nyt on omalle lapselleen sopan keittänyt. Ap:lla tuskin on tiukkaa jatkossa säästää lapselleen rahaa.

Mutta kyllä mua ainakin ottais päähän jos saisin isompana tietää että oma äiti on varastanut multa useita tuhansia omiin menoihinsa jotka olivat minun lahjarahoja.

No ap:n vaimo saa tämän vielä kärsiä kun lapsi kasvaa ja saa tietoonsa äitinsä teon.

Ei meidän lapsen saamat lahjarahat tule minun tai puolisoni tilille vaan lapsen omalle tilille, mistä emme pysty rahoja siirtämään verkkopankissa. Tottakai avasimme lapselle oman tilin. Miksei ap ole tällaista perusasiaa hoitanut? Mieluummin on omalle tililleen hillonnut lapsen rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos se ei suostu vapaaehtoisesti lähtemään vaan jää nurkkiin edelleen loisimaan, uhkaa tehdä se rikosilmoitus. Siitä saat hyvä kiristysaseen häntä vastaan. Ihmisen elämä ei muutu paremmaksi siitä, että hänellä on rikoksia kontollaan, jotkut työpaikatkin vaativat rikosrekisteriä. Eli käytä sitä aseena.

Tuo nainen on selvästi sitä lajia, joka ei lähde noin vain. Joudut käyttämään tuon ja monta muuta asetta, jotta pääset hänestä eroon, hänellä kuin ei ole taloudellisesti kuin menetettävää, kun joutuu ilmaisesta ylöspidosta karuun ja kylmään todellisuuteen. Kiristä myös sillä, että jos ei lähde, kaikki sukulaiset saavat tietää mukaan lukien hänen omat lähiomaisensa. Kukaan ei halua äitinsä tietävän, että tytär varastaa lapsiltaan rahaa.

Jos äiti on asunnossa kirjoilla, hänellä on asumisessaan kyllä ihan lain antama suoja. Kiristäminen ja uhkailu kääntyy kyllä ap:ta itseään vastaan.

Miten niin? Luuletko, että ap saa linnaa, jos hän sanoo varastelevalle lokkiavokille, että haluan, että suhteemme loppuu  ja sinä lähdet täältä omaan asuntoosi ja jos et lähde, kerron äidillesi, mitä teit omalle lapsellesi. Siis mitä? AP:lla on tällä hetkelläkin täysi oikeus kertoa vaikka kaupan kassalle, mitä moraalisen kompassinsa menettänyt avokki on mennyt tekemään.

Ap voi saada kunnianloukkaussyytteen ja joutua maksamaan, jos alkaa tunnistettavasti huutelemaan julkisesti että vaimo on varas. Puolisoilla on elatusvastuu toisiinsa.

Vierailija
144/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä tapaus: tee rikosilmoitus ja poliisi hoitaa asian siitä eteenpäin.

Koska tili on sinun, vaimosi tulee saamaan 100% varmuudella tuomion. Todennäköisesti ensikertalaisena ehdollista ja sakkoja. Lapsen huoltajuus määrätään sinulle.

Ei tule onnistumaan. Olivat sopineet, että rahoja saa siirtää omalle tilille lapsen tarpeisiin. Pankkitunnuksia ei  muutenkaan pidä jaella toisille.  

Koska tili on miehen ja hän ei ole antanut vaimolle lupaa tilin käyttämiseen, kyseessä on ilmiselvä rikos. Ei vaimo olisi saanut myydä miehen autoakaan, vaikka avaimet olisi näkyvillä.

Joidenkin on oikeasti vaikea ymmärtää mitä yksityisomaisuuden tarkoittaa. Mutta ei tuomarilla, hän nimittäin on lukenut rikoslain ja osaa tulkita sitä.

Vierailija
145/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useampia ihmisiä jotka mielestäni ovat ihan luotettavia ja rehellisiä jotka ovat joutuneet viime aikoina likvidoimaan lapsille säästettyjä rahoja jotta pöytään saadaan ruokaa. Ja nimenomaan niille lapsille se ruoka ja uudet lenkkarit jne menee. Jos tili ei ole lapsen yksityinen tili vaan vanhempien nimellä tai vanhemmille kirjattu käyttöoikeus niin kyse ei ole varastamisesta. 

Mun mielestä tämän ketjun aloitus on provo ja huomiota haetaan nimenomaan sillä keksinnöllä että lapsen rahat on tässä nyt viety. 

Tili on miehen.

Taitaa olla yhteistili taikka vaimolla kuitenkin käyttöoikeus tiliin koska on sieltä pystynyt nostamaan rahaa eikä mies ole halukas tekemään rikosilmoitusta vaikka täällä jauhaa sanaa VARKAUS. Ap myös yhdessä viestissä kertoo että hänellä on myös ihan oma yksityinen tili jonne vaimolla ei ole pääsyä. 

Vierailija
146/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sopinut omien sanojensa mukaan vaimon kanssa että tältä tililtä saa nostaa rahaa, AP on nyt keksinyt että vaimo onkin varastanut ne rahat . On hieman omituinen soppa AP;lla täällä nyt menossa. Kannattaisiko miettiä parempi ja johdonmukaisempi stoori seuraavalla kerralla. 

Vierailija
147/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei tämä ole totta, ap on niin tyhmä että toivoisin että olisi.

Meillä jo 12 v tietää, ettei niitä tunnuksia jätetä lojumaan.

Vierailija
148/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ero naisten ja miesten välillä. Ap riehuu, rähisee ja keksii haukkumanimiä vaimolleen ja aikoo kertoa lapselle. Jos ap olisi nainen, hän vastailisi kärsivällisesti kaikkiin kysymyksiin täällä eikä edes harkitsisi lapselle kertomista.

Vierailija
149/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne rahat ovat menneet, sitä en tiedä mihin ja vaimoni mukaan se ei kuulemma edes minulle kuulu. Sen tiedän että lapselle niillä ei ole ostettu mitään paitsi kesälomareissu josta kerroin.

Ajatuksena on ollut avata lapselle säästötili/ ostaa pitkän ajan osakkeita mutta emme tässä pörssitilanteessa sitä vielä halunneet/ehtineet tehdä.

Ja niinkuin sanoin en ole asiaa mihinkään oikeuteen viemässä, mutta niin törkeä temppu tämä oli häneltä että huolehdin että lapselle rahaa antaneet saavat asiasta tiedon.

Seuraavaksi varaan ajan lastenvalvojalle ja kerron asiasta, äidillä on vuoden loppuun asti aikaa muuttaa pois. Tällä hetkellä hän ei maksa asumisesta mitään joten hän saa kyllä laitettua rahaa sivuun sen verran että saa itselleen asunnon, ja jos ei niin sitten minä huolehdin lapsesta sen aikaa että saa asiansa kuntoon. Yhteistä tulevaisuutta meillä ei ole.

Ap

Sä kuulostat vähän todellisuudesta vieraantuneelta, etkä ilmeisesti ole lapselle mitään ostoksia käytännössä tehnyt, koska et tiedä lapseen menneen rahaa loman aikana. Vaimosi siis hoitaa lapsen ja nyt sekoilet vaimon varastaneen jotain.

Anteeksi nyt vain, minä olen elättänyt sekä vaimon että lapsen, toki tämä on ollut oma valintani.

Olen maksanut jokaikisen laskun mitä lapsen hankinnoista on tullut, juuri siksi että vaimolla on pienemmät tulot. Olen myös hoitanut lasta yhdessä vaimon kanssa koko kesän ettei hänen ole tarvinnut olla hoidossa, koko heinäkuun olimme lapsen kanssa arkipäivät mökillä kun vaimolla alkoi kesäloma vasta elokuussa ja olimme sopineet että hän hoitelee töiden jälkeen asuntoasioita.

Ap

Teillä on sana sanaa vastaan. Ihan itse olet soppasi keittänyt. Ja jos jotkut sukulaiset tai vastaavat ovat sinun tilillesi laittaneet rahaa lapselle, niin hölmöläisten hommaa sekin on. Lukeeko teillä edes tilitiedoissa mitään? Siis vaikka "mummolta 100e pikkupirpanalle".

Lapsen äiti tässä nyt on omalle lapselleen sopan keittänyt. Ap:lla tuskin on tiukkaa jatkossa säästää lapselleen rahaa.

Mutta kyllä mua ainakin ottais päähän jos saisin isompana tietää että oma äiti on varastanut multa useita tuhansia omiin menoihinsa jotka olivat minun lahjarahoja.

No ap:n vaimo saa tämän vielä kärsiä kun lapsi kasvaa ja saa tietoonsa äitinsä teon.

Ei meidän lapsen saamat lahjarahat tule minun tai puolisoni tilille vaan lapsen omalle tilille, mistä emme pysty rahoja siirtämään verkkopankissa. Tottakai avasimme lapselle oman tilin. Miksei ap ole tällaista perusasiaa hoitanut? Mieluummin on omalle tililleen hillonnut lapsen rahoja.

Miksi äiti ei ole tällaista perusasiaa hoitanut?

Tässä ainoa kärsijä on lapsi jolta rahat on viety ja se ei todellakaan ole ap:n vika, kukaan ei oleta että oma äiti varastaa lapsensa rahat, oli ne sitten tilillä tai käteisenä.

Vierailija
150/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tili on sinun, vaimosi tulee saamaan 100% varmuudella tuomion. Todennäköisesti ensikertalaisena ehdollista ja sakkoja. Lapsen huoltajuus määrätään sinulle.

Rikosnimike olisi mikä? Varkaus.

Todisteet: vaimo on käyttänyt miehensä tiliä miehen kerrottua pankkitunnusten säilytyspaikasta.

Meinaat että on selvä tapaus :D Poliisi varmaan nauraisi, kun lukisi tuon.

Vierailija
151/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyy kun mies itkee taas.

Nämä itkupillit kuuluisi saunan taakse.

Vierailija
152/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ero naisten ja miesten välillä. Ap riehuu, rähisee ja keksii haukkumanimiä vaimolleen ja aikoo kertoa lapselle. Jos ap olisi nainen, hän vastailisi kärsivällisesti kaikkiin kysymyksiin täällä eikä edes harkitsisi lapselle kertomista.

Niin. Häpeäisi vain miehen puolesta ja yrittäisi keksiä mistä syystä miehen teko oli oikeutettu. Tämä tarina ei nyt ole totta, se käy ilmi AP:n omista jutuista. Oikeassa elämässä toki on tuollaisia AP:n kaltaisia ihmisiä jotka voivat keksiä kaikenlaista kiusaa eron sattuessa kuten satuilua. . 

Vierailija
153/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut mitään laitonta. Sinulla ja vaimolla on yhteinen tili, josta toinen on nostanut rahaa. Mikä tässä on se rikos?

Vierailija
154/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi äiti ei ole tällaista perusasiaa hoitanut?

Tässä ainoa kärsijä on lapsi jolta rahat on viety ja se ei todellakaan ole ap:n vika, kukaan ei oleta että oma äiti varastaa lapsensa rahat, oli ne sitten tilillä tai käteisenä.

Toimeentulotukiasiakkaat saattavat joutua käyttämään lastensa rahoja. Esim. lasten kesätyöansiot saattavat huveta perheen laskuihin. Väärältä se tuntuu, mutta ei se varastamista ole.

Vierailija
155/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei tämä ole totta, ap on niin tyhmä että toivoisin että olisi.

Meillä jo 12 v tietää, ettei niitä tunnuksia jätetä lojumaan.

Teillä niin muilla eri tavalla. Meillä molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsen tilille, sijoitamme ja myymme osakkeita niin että lapsi saa parhaan tuoton. Me molemmat huolehdimme hänen osakesalkustaan ja siirrämme tarvittaessa hänen käyttötililleen rahaa.

Hirveän vaikea uskoa että kumpikaan meistä kavaltaisi lapseltaan rahaa.

Vierailija
156/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos se ei suostu vapaaehtoisesti lähtemään vaan jää nurkkiin edelleen loisimaan, uhkaa tehdä se rikosilmoitus. Siitä saat hyvä kiristysaseen häntä vastaan. Ihmisen elämä ei muutu paremmaksi siitä, että hänellä on rikoksia kontollaan, jotkut työpaikatkin vaativat rikosrekisteriä. Eli käytä sitä aseena.

Tuo nainen on selvästi sitä lajia, joka ei lähde noin vain. Joudut käyttämään tuon ja monta muuta asetta, jotta pääset hänestä eroon, hänellä kuin ei ole taloudellisesti kuin menetettävää, kun joutuu ilmaisesta ylöspidosta karuun ja kylmään todellisuuteen. Kiristä myös sillä, että jos ei lähde, kaikki sukulaiset saavat tietää mukaan lukien hänen omat lähiomaisensa. Kukaan ei halua äitinsä tietävän, että tytär varastaa lapsiltaan rahaa.

Jos äiti on asunnossa kirjoilla, hänellä on asumisessaan kyllä ihan lain antama suoja. Kiristäminen ja uhkailu kääntyy kyllä ap:ta itseään vastaan.

Miten niin? Luuletko, että ap saa linnaa, jos hän sanoo varastelevalle lokkiavokille, että haluan, että suhteemme loppuu  ja sinä lähdet täältä omaan asuntoosi ja jos et lähde, kerron äidillesi, mitä teit omalle lapsellesi. Siis mitä? AP:lla on tällä hetkelläkin täysi oikeus kertoa vaikka kaupan kassalle, mitä moraalisen kompassinsa menettänyt avokki on mennyt tekemään.

Ap voi saada kunnianloukkaussyytteen ja joutua maksamaan, jos alkaa tunnistettavasti huutelemaan julkisesti että vaimo on varas. Puolisoilla on elatusvastuu toisiinsa.

Ap saa sanoa kenelle tahansa, että vaimo on ottanut lapsen rahat. Kunnianloukkaussyytteen saa, jos perättömästi panettelee. Hölmö. Tuolla sinun logiikallasi yksikään uhri maailmassa ei saisi kertoa, mitä hänelle on tehty vaan hän joutuisi rikossyytteen pelossa suojelemaan rikollista vaikenemalla ja kieltäytymään myös kaikesta lääkäri- ym. avusta, koska tärkeintä on, että rikoksen tekijän mainetta ei tahrata. Ääliö. Olet ihan superääliö. Niin makaa kuin petaa. On täysi oikein että kaikki tietävät, mitä lokki lokkeilee.

Kun ei ole mitään rikosta tapahtunut.

Ja voin laittaa tähän valmiiksi sinun rakentavan vastauksesi:

Hölmö, lokki, äälilö, superääliö.

Joo, ok. Älä usko.

Vierailija
157/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosnimike olisi mikä? Varkaus.

Todisteet: vaimo on käyttänyt miehensä tiliä miehen kerrottua pankkitunnusten säilytyspaikasta.

Meinaat että on selvä tapaus :D Poliisi varmaan nauraisi, kun lukisi tuon.

Tieto pankkitunnusten paikasta ei oikeuta niiden rahan nostamiseen tililtä. Muuten jokainen kirjanpitäjä voisi nostaa työnantajan tililtä rahaa koska tietää missä pankkitunnuksia säilytetään.

Mutta 95% vauvapalstan jutuista on keksittyjä, niin kuin tämäkin. Sen takia mitään rikosilmoitusta ei tulla tekemään. Mutta oikeassa elämässä toisen ihmisen tililtä rahojen nostaminen ilman tilinomistajan lupaa on rikos. Ei pitäisi olla mikään yllätys kenellekään.

Jos et usko, niin kokeile. Nosta rahaa toisen ihmisen tililtä ilman hänen lupaa ja katso mitä tapahtuu jos hän tekee rikosilmoituksen.

Vierailija
158/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut mitään laitonta. Sinulla ja vaimolla on yhteinen tili, josta toinen on nostanut rahaa. Mikä tässä on se rikos?

Ei ap ole sanonut että on tapahtunut rikos. Rahat eivät olleet yhteisiä vaan rahat olivat pienen lapsen jolle oli säästetty pesämunaa esim. opiskelua varten, nyt lokkiämmä meni ja kääri rahat omiin taskuihin. Ei ehkä rikos mutta törkeä teko omalle lapselle.

Vierailija
159/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tajusin mitä AP tässä ajaa takaa:)

Lapsen äiti on hissukseen eron myötä siirtänyt omat tulonsa menemään eri pankkitilille ja tälle miehen kanssa yhteiselle tilille on mennyt lapsesta saadut lapsilisät:) Äiti on siirtänyt myös lapsilisät omalle tililleen koska lapsi muuttaa hänen kanssaan ja mies itkee nyt rahojen perään väittäen että äiti on varastanut ne. Vaimo haluaa miehen osallistuvan erosta johtuviin muuttokuluihin joka on ihan oikein. Mies on luullut että ne voi kuitata tuolta yhteiseltä tililtä jonne aiemmin tullut vaimon palkka ja lapsilisät myös:) Täältä on nyt hakemassa varmistusta omalle teorialleen siitä että lapsen rahat on varastettu. Äiti on toiminut oikein. 

Vierailija
160/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Häpeäisi vain miehen puolesta ja yrittäisi keksiä mistä syystä miehen teko oli oikeutettu. Tämä tarina ei nyt ole totta, se käy ilmi AP:n omista jutuista. Oikeassa elämässä toki on tuollaisia AP:n kaltaisia ihmisiä jotka voivat keksiä kaikenlaista kiusaa eron sattuessa kuten satuilua. . 

Joo, tuokin on totta. Nainen yrittäisi ymmärtää miestä ja miettisi mitä itse on tehnyt ajaakseen miehen tuollaiseen. Ei riehuisi palstalla sylkemässä haukkumanimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä