Lue keskustelun säännöt.
Meneekö kukaan tampereen kalevankankaan hautausmaalle tänään?
04.11.2006 |
Ja siellä hietakehtoon? Olisi kiva jos joku sytyttäisi sinne pienen tuikun pienen pienelle pojalleni. Itse olen niin kaukana etten sinne voi päästä. Sytytän vain kotiin kynttilän ja itken pientä vauvaani jota en saanut pitää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla