IS: Venäläinen Alex aiotaan karkottaa Suomesta pelkää joutuvansa rintamalle
Äijällä monikertaviisumi ollut Ranskaan, mutta jäänyt sen turvin työskentelemään Suomeen. Miten on mahdollista?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan lihamyllyyn 😂
Jep. Paras palauttaa. Jos on puheidensa mukainen mies niin piiloutuu värvääjiltä, mutta jos on rusisti niin menee riviin ja saa HIMARSIN puikon päähänsä.
Oikeasti tämä tilanne on täysin mielipuolinen ryccälle, mutta kuten Sir Terry Pratchett totesi: *Vampyyri voi olla hyväksytty yhteiskunnan jäsen vain lakkaamalla kokonaan verenimemisen.
Ja ryccä voi olla hyväksytty yhteiskunnan jäsen ainoastaan kiroamalla Putin jokaisessa keskustelussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että soluttautujia on ihan joka paikassa. Norjassa venäläinen vakooja pidätetty. Saksa kertoi ottavansa avosylin vastaan reservi-ikäiset miehet, jotka eivät halua so ti a.
Kyllä naapuri suunnittelee, tai yrittää suunnitella, isompaa ryskettä.
Kaikki rssät pitää karkoittaa maasta. Mitä tuollaisilla vetelillä paskoilla muka tekee muutenkaan?
Niitä on tullut kymmeniä tuhansia ja edelleen tullaan turistiviisumilla. MIten riittää aika ja resurssit tapauskohtaiseen pelleilyyn? Tämä on taas sitä 2015 toistoa, kohta alkaa mrhat ja rskaukset. Uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan lihamyllyyn 😂
Jep. Paras palauttaa. Jos on puheidensa mukainen mies niin piiloutuu värvääjiltä, mutta jos on rusisti niin menee riviin ja saa HIMARSIN puikon päähänsä.
Oikeasti tämä tilanne on täysin mielipuolinen ryccälle, mutta kuten Sir Terry Pratchett totesi: *Vampyyri voi olla hyväksytty yhteiskunnan jäsen vain lakkaamalla kokonaan verenimemisen.
Ja ryccä voi olla hyväksytty yhteiskunnan jäsen ainoastaan kiroamalla Putin jokaisessa keskustelussaan.
Ei nyt tarvita vihollismaan desantteja yhteiskunnan jäseniksi. Katotaan sitten rauhan aikana 30 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että soluttautujia on ihan joka paikassa. Norjassa venäläinen vakooja pidätetty. Saksa kertoi ottavansa avosylin vastaan reservi-ikäiset miehet, jotka eivät halua so ti a.
Soluttautujia on ihan jokaisesta maanosasta vähintään. USA ja Kiina hyviä esimerkkejä. Kiinahan osti Hampurista sataman, minkä takia?
Siinäpä miettimistä. Suuruuden haluisia ovat Venäjän kanssa. Tällä tavoin Kiinakin "työmiehiä" alkaa lähettämään Saksaan. Ellei ole lähetetty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On surullista, että työläiset sotivat toisiaan vastaan valtioiden takia.
Itsensä puolustamisessa ei ole mitään surullista. Se on mahtavaa!
Eikö sinusta ole mitään surullista siinä, että ihmisten on tapettava toisiaan?
Olen armeijan hyvin kouluttama. Minusta siinä ei ole mitään surullista että pitää puolensa. Eikä se sitä paitsi tähän asiaan liity, kuten tiedätte siellä tehtaankadulla. Tämä on teidän sota. Olette hävettäviä sotarikollisia!
En minä ole missään saamarin tehtaankadulla, senkin etatistinrontti. Olen anarkisti ja vastustan kaikkia valtioita ja erityisesti totalitaristisia valtiota, kuten Venäjää. Olen myös kännissä (joka ei välttämättä liity tähän mitenkään). Saatana. Perkele. On oikein pitää puolensa, mutta onhan se nyt silti surullista, jos sen takia joutuu tappamaan toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rssät pitää karkoittaa maasta. Mitä tuollaisilla vetelillä paskoilla muka tekee muutenkaan?
Niitä on tullut kymmeniä tuhansia ja edelleen tullaan turistiviisumilla. MIten riittää aika ja resurssit tapauskohtaiseen pelleilyyn? Tämä on taas sitä 2015 toistoa, kohta alkaa mrhat ja rskaukset. Uskokaa pois.
Tämä minua huolettaa.
Meidän pieneen kaupunkiin on lkp jälkeen tullut useita venäläisiä. Olen alkanut pitämään puhelinta mukanani koko ajan. Aiemmin lenkkeillessä en välttämättä ole puhelinta ottanut, mutta nykyisin olo on turvaton ja siksi kulkee mukana. Just in case, jos pusikossa lymyää hyökkääjä ja saisin ihmeen kaupalla soitettua apua, niin se olisi tyhjää parempi.
Miestäni olen myös kehoittanut ottamaan puhelimeen aina kun lähtee ulos. Etenkin pimeän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen armeijan hyvin kouluttama. Minusta siinä ei ole mitään surullista että pitää puolensa. Eikä se sitä paitsi tähän asiaan liity, kuten tiedätte siellä tehtaankadulla. Tämä on teidän sota. Olette hävettäviä sotarikollisia!
En minä ole missään saamarin tehtaankadulla, senkin etatistinrontti. Olen anarkisti ja vastustan kaikkia valtioita ja erityisesti totalitaristisia valtiota, kuten Venäjää. Olen myös kännissä (joka ei välttämättä liity tähän mitenkään). Saatana. Perkele. On oikein pitää puolensa, mutta onhan se nyt silti surullista, jos sen takia joutuu tappamaan toisia ihmisiä.
Nyt ei ole aika surra kaatunutta maitoa. Nyt on aika palauttaa vihollismaan sotilaat omaan maahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua huolettaa.
Meidän pieneen kaupunkiin on lkp jälkeen tullut useita venäläisiä. Olen alkanut pitämään puhelinta mukanani koko ajan. Aiemmin lenkkeillessä en välttämättä ole puhelinta ottanut, mutta nykyisin olo on turvaton ja siksi kulkee mukana. Just in case, jos pusikossa lymyää hyökkääjä ja saisin ihmeen kaupalla soitettua apua, niin se olisi tyhjää parempi.
Miestäni olen myös kehoittanut ottamaan puhelimeen aina kun lähtee ulos. Etenkin pimeän aikaan.
Mitäpä jos et sitten liikkuisi piemän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole aika surra kaatunutta maitoa. Nyt on aika palauttaa vihollismaan sotilaat omaan maahansa.
Ei se mikään kaatunut maito ole. Valtiot lakkaavat olemasta heti, kun ihmiset lakkaavat uskomasta olemattomiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään kaatunut maito ole. Valtiot lakkaavat olemasta heti, kun ihmiset lakkaavat uskomasta olemattomiin juttuihin.
Ei se nyt ihan olemattomalle näytä mitä ukrainassa tappavat ukrainalaisia eikä suomeen suunnattu venäjän sotilaiden invaasio. Tässä haetaan heikkoa kohtaa.
Mikä ihme siinä on, että suhtaudutaan niin sallivasti ja suorastaan kiihkeän myötätuntoisesti kaiken maailman isänmaan vihollisiin ja kelvottomiin ulostekasoihin, kunhan kys. kuvatus on nuori mies? Toki venäläinen on väärän värinen, ruskea nuori mies on ykkönen. Mutta tässäkin media uutisoi silmät kyynelistä märkinä nyyhkyjuttuja miten venäläinen sotilas niin kovin haluaa sodan, vakoilun ym. kaiken muun meneillään olevan russakoiden metkuilun aikoina jäädä Suomeen, kun se vaan niin kovasti tahtoo, reppana russakka sotilas ;(( pitäähän sen saada jäädä, ja kaverit kanssa ;(( islamilaiset sotilaat ja muut kameleihin sekaantujat on jo päästetty avosylin tänne, nyt vuorossa russakka sotilaat, samaan aikaan kun Venäjä on taas noin miljoonannen kerran hyökännyt naapurimaahansa. Ei hyvää päivää.
Vihreät ja muut maailmanhalaajat on valtava riski turvallisuudelle, hengelle, terveydelle ja Suomen olemassaololle. Kiellettävä terroristisena ääriliikkeenä. Valtion ulkopolitiikkaa on johdettava ykkösperiaatteena Suomen ja suomalaisten turvallisuus, kaikki muu on toissijaista. Säälillä, kiihottumisella (ja turha väittää ettei kyse ole osittain jostain seksuaalisesta halusta, muuten meillä olisi täällä edes murto-osa maahan tunkeutujista naisia), hyväuskoisuudella ja yltiopäisellä empatialla ei tule olla ulkopolitiikassa sijaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan olemattomalle näytä mitä ukrainassa tappavat ukrainalaisia eikä suomeen suunnattu venäjän sotilaiden invaasio. Tässä haetaan heikkoa kohtaa.
Haaveilen siitä, että aloitan sellaisen projektin, jossa kehitetään avoimen lähdekoodin 6. sukupolven häivehävittäjäpommittaja anarkistikaartien käyttöön. On paljon helpompi levittää anarkiaa, kun on ilmatukea taustalla.
Haistakaa kaikki etatistit PITKÄ KAKKA! OLETTE HULLUJA! TUHOATTE KOKO MAAPALLON!!!
Mikähän työnantaja on tuollainen, joka yhden duunarin vuoksi on aivan hädissään? Ettei nyt vaan olisi tämä suomalainen työnantaja sellainen vain paperilla kotimainen. Mitä niin tärkeää työtä itänaapuritaiteilija tekee, että työnantajan on saatava pitää juuri hänet?
Ja joo, vaimo Venäjällä ja tyttis täällä. Perusmeininki. En usko sanaakaan tuosta, paitsi että lastaan ehkä ikävöi.
Isoisäni oli ryshistä oikeassa, eikä Alexey ole yhtään sen erilaisempi ryshä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua huolettaa.
Miestäni olen myös kehoittanut ottamaan puhelimeen aina kun lähtee ulos. Etenkin pimeän aikaan.Mitäpä jos et sitten liikkuisi piemän aikaan.
Suomessa talvella tosi helppoa :).
Eli olisi parempi jos hänet lähetettäisiin Ukrainaan tappamaan siviileitä vai? Mitä ihmettä ihmiset puhuvat täällä, että hänen pitäisi mennä kotiin PUOLUSTAMAAN omaa maatansa? Venäjään ei olla hyökätty. Hyvä vain jos nuoret miehet kieltäytyvät sotimasta.
Ei tavallinen Venäjän kansalainen halua tätä sotaa.
Kun Sanoma Oy on kirjoittanut riipaisevan tarinan venäläisestä vastuuta pakoilevasta sotilaasta. Niin ei kai nyt ole sitten niin että suomalasilta miehiltä odotetaan osallistumista manpuolustukseen. Missä sympatiaa aneleva artikkeli (propagandaa) Pasista, joka sai kutsun kertauksiin muttei haluu lähteä. Kun nussii tyttöä ja on duunikin.
Miten voi olla suomessa töissä ja oleskella kun on turistiviisumi ranskaan? Miksei vellihousu poliiisit ota kiinni jonkun lapsellisen byrokratian pyörittämisen sijaan. Kai luvatta maassa ole venäläinen sotilas nyt sodan aikana kuitenkin talteen voisi ottaa odottaaan jatkokäsittelyä.