Mieleen jäänyt hotelli?
Kommentit (16)
Krakovalaisen hotellin saunassa oli patjat lauteilla. Muuten oikein mukava ja kuuma sauna, kun oli kylmä ilmakin. En muista hotellin nimeä.
Joku Lapplands Hotels hotelli Itä-Suomessa. Vanhan Scandic -hotellin rakennuksessa toimii. Laitettu muutama puupölli istuimeksi, poronsarvet seinälle ja aamiaisella oli taustamusiikkina joku nunnukanainainaa -muka saamelainen musiikki. Hirveintä kitschiä ikinä
Arakur Argentiinan Ushuaiassa. Aivan upeat maisemat (vuoret, meri ja jäätikkö) sekä todella hyvät patikointireitit ympärillä. Hintava oli, mutta hintansa väärti.
Vierailija kirjoitti:
Heartbreak Hotel
Koska Elvis.
Monikin on jäänyt mieleen. Bonanza Puerto de la Cruzissa, koska se oli elämäni ensimmäinen etelänmatka. Kävin etsimässä sen 42 vuotta myöhemmin viime talvena.
Kämp helsingissä, Keio Plaza Tokiossa, jossa olimme hääyönä, Kakslauttanen Artic Resortin iglu Inarissa jne...
Kaikkein ihanin muisto on jäänyt Turun Hamburger Börsistä, jossa olin perheeni kanssa 80-luvulla kesälomareissulla. Se oli niin hieno ja muistaakseni keskellä kaupunkia. Taisi olla ensimmäinen hotellikokemukseni lapsena, joten ehkä siksi jäi mieleeni.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hotel California by Eagles, Hotel Caribia Turku (hirrvein huone mitä ikinä missään)
Voi kun en nyt muista sen hotellin nimeä, Tallinnassa Pikk Jalg kadulla. Oikein vanha rakennus ja ne huoneet ja sisustus! Todella upeat tyyliin sopivat. Seinät varmaan metrin vahvuiset. Tunnelma oli kuin olisi ollut jossain linnassa.
Olin siellä muutaman päivän joku vuosi sitten, harmi kun en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen scandic
Eikö siellä ole monta? Osoite?
Vierailija kirjoitti:
Tampereen scandic
Minä pidän Hämeenpuiston hotellista, mutta myös Rosendahl on kiva.
Savon Solmu. Edusti Suomen kultaaikaa. -Kolmesti ehdin käydä.