Millaiseen ihmiseen olet juuri nyt ihastunut?
Kommentit (117)
En kehenkään! Varsin ihanaa ja vapauttavaa :) N32
Suloiseen blondiin, joka käyttää pyöreitä silmälaseja.
Viisikymppiseen ulkomaalaiseen joka nauraa kätkättää hauskasti. Yritän olla tekemättä mitään paitsi katselen ihastuneesti.
Yasmin Lee. Löytyy googlettamalla.
Mieheen joka asuu USA ssa. Ei ole lääkäri eikä onnenonkija. Kysyin eileen huvikseen milloin tavataan,Hän vastasi että emme tunne toisiamme tarpeeksi.Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni kun kysyin mieheltä näin .En aio vuosikaupalla sitoa itseeni ihmiseen toisella puolela valtamerta. Ajatella jos odotamme ja tapaamme vuoden päästä eikä tunnu miltään. Vuosi hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Mahdollisuudet olisivat tasan nolla, toisella puolen maapalloa asuvaan aikuisviihdetähteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mahdollisuudet olisivat tasan nolla, toisella puolen maapalloa asuvaan aikuisviihdetähteen.
Hyvä yritys täys kymppi. Katso sitä suomalaista rokkaria joka sai kauniin amerikkalaisen naisen ,se loppuun kulunut romsk man
Oikeastaan en tiedä onko kyse ihastumisesta vai siitä että tämä ihminen on vain ihastuttavan lempeä, kohtelias ja hänen rauhallista ääntään on kiva kuunnella. Hänen seurassaan on turvallinen ja hyvä olo.
Varmaan yli 10 vuotta nuorempi, kolmen lapsen isä, pienyrittäjä. Hyvin tavallisen näköinen mies, keskimääräistä lyhyempi, ehkä n. 170cm. Hoitaa työnsä ja perheensä asiat ihan viimeisen päälle, kantaa siis vastuunsa. Ja ai että mikä huumorintaju ja pilke silmäkulmassa, ensiluokkaisen sanavalmis.
Ja en todellakaan aio tehdä asialla mitään, johan mulle naurais naapurin koiratkin. Ei mitään aikomusta sotkea omaa eikä hänenkään elämää tai loukata omaa miestä. Mutta harvoin kenenkään kanssa löytyy tällainen yhteys melkein ensinäkemältä. Seuraavassa elämässä sitten:)
Sellaiseen joka oli vielä muutama vuosi sitten hyvin viehättävä. Nyt en kuitenkaan kehtaisi sanoa, että voisi ehkä vähän koettaa laihduttaa.
Omaan mieheeni oon edelleen vuosien jälkeen ihastunut (siinä kuin muutakin). Ehkä pussaan kun taas nään.
Tänään oli taas opiskelijat haalareissa liikenteessä. Ihastuin valehtelematta 20:een heistä, järkyttävän hyvännäköisiä naisia ovat nykyään.
Omaan mieheen.
Tämä on minulle ainutlaatuinen rakkaus. Toivoisin, että jokainen teistä saisi kokea miltä tuntuu olla rakastettu, haluttu, pidetty ja arvostettu.
Rakastan sinua Jarno
Vierailija kirjoitti:
Suloiseen blondiin, joka käyttää pyöreitä silmälaseja.
Sama täällä, mutta ne lasit ei oo ihan täydellisen pyöreät:D Saas nähdä tuleeko kolmannet treffit....pitäis tulla, kun oon kohdellut häntä kuin kukkaa kämmenellä ja intensiivisiä katseitakin vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli taas opiskelijat haalareissa liikenteessä. Ihastuin valehtelematta 20:een heistä, järkyttävän hyvännäköisiä naisia ovat nykyään.
Anna mä arvaan. Opiskelijat noin 20 vuotiaita ja sä oot 50v?
Olen ollut ihastunut jostain 7-8 luokalta saakka (vuodet n -83-84) siihen pitkään, hoikkaan kylän huliviliin joka pyöritti minut jo silloin pikkurillinsä ympärille leveällä hymyllään, tasaisella hammasrivistöllään ja intensiivisellä flirttailevalla katseellaan.
Näin hänet viimeksi tänään vilaukselta työpaikkansa pihassa. Edelleen sydän hyppää kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys täys kymppi. Katso sitä suomalaista rokkaria joka sai kauniin amerikkalaisen naisen ,se loppuun kulunut romsk man
Tarkoitatko Andy Mcoyta?
No mitäpä pitäisi tehdä? Matkustaa jenkkeihin, koputtaa ovelle ja sanoa "hello, i wan't you babe, i love all day and night, and i have a big dick. I come from Finland".
Minä vanhoutunut ikisinkku ihastuin Hra Saavuttomaan melkein vuosi sitten! Toivottavasti menis pian ohi!
N60
Ralph Fiennes on aika hurmaava. Tavikset ei kiinnosta yhtään. Toisaaltalta en tiedä kiinnostaisiko toi Fienneskään jos kävelisi kadulla vastaan.