Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämiellyttävin kotityö. Mulle ostosten laitto kaappeihin. Numero kaksi on astianpesukoneen tyhjentäminen ja numero kolme pyykkien pois ottaminen koneesta.

Vierailija
26.10.2022 |

Kysely.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunin pesu ja uunin taustan putsaus. Likaista ja aikaa vievää hommaa eikä lopputulos ole koskaan mikään wau.

Jääkaapin taustan siivoaminen, koska olen 154cm eli en pärjää yksin. Kenet pyydän kylään sitä varten? Ei ole innokkaita avustajia.

Ikkunanpesu. Hirveää säätämistä, kun huonekaluja pitää siirtää ja jaloissa pyörii imuri, ämpäri, ikkunalasta, rätti ja pyyhe. Jakkarankin tarvitsen. Ehkä tuo on sittenkin se kamalin homma, kun tarkemmin mietin.

Minun vuokra-asunnossani hellan ja jääkaapin taustan siivoaminen on tehty vieläpä ihan hirveän vaikeaksi. Hellan alla ei ole laminaattia, eli se on kuopassa, josta sen nostaminen yksin pois on todella raskasta. Jääkaappi (jossa ei siis ole alhaalla pakastinosaa) on hyllykön kolossa niin korkealla, ettei sitä saa vedettyä sieltä edes minkään pöydän päälle. En ole vielä keksinyt keinoa miten sen takaa saisi siivottua, ja epäilen, ettei kukaan aiempikaan vuokralainen ole siinä onnistunut.

Vierailija
82/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen tyhjentäminen. En millään viitsisi. Nakitan sen yleensä jollekin muulle perheenjäsenelle.

Vierailija
84/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kanssa ikkunoiden pesu. Pesen ne vain kerran vuodessa pitkin hampain, vaikka pitäisi varmaan 3-4 kertaa vuodessa pestä. Jostain syystä taas nautin suuresti vessojen hinkkaamisesta :D

Ei kai kukaan pese ikkunoita neljää kertaa vuodessa? Kerran vuodessa on mielestäni täysin normaali pesutahti. On ihmisiä, jotka eivät pese niinkään usein.

Vierailija
85/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävin on ehdottomasti imurointi, ja pyykkien levitys. Paras on lattian luuttuaminen (siivouksen viimeinen vaihe) ja tiskaaminen on kans ihan ok, ei tarvii ku seistä paikoillaan ja kuunnella samalla musiikkia tai radioo.

Vierailija
86/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu, imurointi ja pyykkien viikkaaminen kaappiin.

Vierailija
87/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on imurointi.

Ostosten kaappiin laitto on helppoa, kun on kaapit järjestyksessä. Jos ei ole niin se on tympeää, kun tietää, että ne menee väärin kuitenkin.

Sama pätee astiohiin. Jos kaikille on paikka, ei se purkaminenkaan mitenkään mänttiä ole.

Ikkunoiden pesusta tykkään, tosin en ehdi niitä juuri pesemään.

Vierailija
88/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: Kaupassa käynti.

Siis ihan kaikkineen, päälle pukeminen, ostoslistan teko, miettiminen mitä pitää muistaa ostaa, kauppalistan muistaminen ottaa mukaan, kuten myös kauppakassienkin mukaan otto, autoilu markettiin, parkkipaikan etsintä, kärryn etsintä, käsidesillä puljaaminen, kaupassa haahuilu, hintojen hirvittely, ihmisten etuilu/töniminen/betoniporsaana oleminen, haluamani tuotteet ovat ikävä kyllä nyt loppu, muuta ruokalistaa nanosekunnissa päässä, kassalla jonottaminen, ostosten hihnalle laittaminen, maksaminen ja kasseihin sullominen, kärryillä kassien vieminen autoon viimeisimpään parkkiruutuun hiessä ja tuskassa, ja kärryjen tynötely sohjossa takaisin kilometrin päähän kauppaan,  ostosten pakkaaminen autoon, kävely taas takaisin autolle, ajelu kotiin, ostosten roudaaminen sisälle, ja kaappiin laitto.

Lempihomma: Vessan pesu.

Meillä mies käy kaupassa ja minä pesen vessan.

Vierailija
89/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunoiden keittäminen

Pyykin laittaminen kuivumaan

Pakkaaminen

Pakkaaminen on paha!

Auton siivoaminen, ne on aina ihan pommeja kun on tuo koira

Vierailija
90/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perunoiden keittäminen

Pyykin laittaminen kuivumaan

Pakkaaminen

Pakkaaminen on paha!

Auton siivoaminen, ne on aina ihan pommeja kun on tuo koira

Itse tykkään pakkaamisesta, mutta en voi sietää tavaroiden purkamista laukuista kun tulen matkalta.

Vierailija
91/91 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskien laittaminen koneeseen ja kaupassakäynti. Voin tyhjentää kyllä koneen, mutta se tetris likaisten astioiden kanssa on persuskista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi