Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämiellyttävin kotityö. Mulle ostosten laitto kaappeihin. Numero kaksi on astianpesukoneen tyhjentäminen ja numero kolme pyykkien pois ottaminen koneesta.

Vierailija
26.10.2022 |

Kysely.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaus on hirvein, kun tympeys ja tiheä toisto yhdistyvät 😩 Voi kun joskus saisi tiskikoneen, olisin niin onnellinen

Vessan pesu ei myöskään kiehdo eikä lattioiden luutuaminen

Pölyjen pyyhkiminen mikrokuituliinalla, pyykkääminen ja imurointi ovat mukavammasta päästä

Vierailija
22/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäminen, ehdottomasti nro 1.

Imurointi. Mies imuroi, minä siivoan kaiken muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroista luopuminen ja niiden kuvaaminen myytäväksi, hinnan keksiminen, myyntiaikojen sopiminen. Kuvien hallinnointi tietokoneella, olen surkea organisoija ja järjestyksenpitäjä. Kaikki tiedostojen varmuuskopioinnit yms. lykkään viimeiseen asti. Tavaroiden vienti kellarikomeroon, ja sen kellarikomeron järjestely. Aiemmin myös pakastimen sulatus ja ruokien syönti, onneksi enää ei tarvitse tehdä sitä urakkaa.

Kaikki tiskikoneen tyhjennykset ja pyykinpesut ovat suht selkeitä hommia, joissa ei tarvitse pähkäillä yhtään, kuten yllämainituissa.

Vierailija
24/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointi! Voi että minä inhoan sitä! Kolhin nilkkani sillä pömpelillä joka hiivatin kerta. Laitetta saa kiskoa perässä ja sitten kun kunnolla nykäisee, niin se osuu nilkkoihin. Imua saa olla jatkuvasti säätämässä, milloin se on liian kova ja tarttuu mattoon kiinni ja vetää ne mutturalle ja milloin liian pieni, eikä eteisen lattialle kantautuneet pikkukivet lähde millään imun mukana imurin syövereihin. Johto ei koskaan, siis koskaan, mene kerralla imuriin takaisin, vaan sitä pitää kiskoa uudestaan vähän tai enemmän pois, että kela alkaa rullata sitä uudelleen sisään. Meillä on myös yksi ovi sellainen, että kun imuroidessa johto joutuu sen alle, niin se jää siihen jumiin. Argh. Loppuhuipennukseksi imurista on varrenpidike mennyt rikki, ja jotta varsi pysyisi paikallaan imurissa kiinni kun asetat sen säilytyspaikkaan imuroinnin jälkeen, se täyttää asetella millin tarkasti. Tai muuten komerosta kuuluu kahden minuutin jälkeen kauhea rösähdys, kun paikalleen aseteltu varsi ponnahtaa irti. Vihaan imuria ja imurointia sydämeni pohjasta.

Unohdit vielä yhden inhokkeen;

Se helv METELI!!!!!!!!?

Mulla kuulosuojaimet päässä kun sitä rotiskoa vedän perässäni😡

Ihminen on käynyt kuussakin jo ajat sitten, eikö muka imuria saa hiljaisemmaksi!?? Aarggh!!!

Vierailija
25/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreän krapula paskan pyyhkimien eri paikoista. 

Vierailija
26/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi, aina yhtä vastenmielistä sekä keskuspölkkärillä että perässävedettävällä.

Vierailija
27/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden pomiminen ja sorteeraaminen kun ei ole tarpeeksi kaappeja. 

Vierailija
28/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kanssa samaa mieltä. Lisäisin vielä kuivuneen pyykin viikkaamisen kaappiin.

Vierailija
29/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imurointi! Voi että minä inhoan sitä! Kolhin nilkkani sillä pömpelillä joka hiivatin kerta. Laitetta saa kiskoa perässä ja sitten kun kunnolla nykäisee, niin se osuu nilkkoihin. Imua saa olla jatkuvasti säätämässä, milloin se on liian kova ja tarttuu mattoon kiinni ja vetää ne mutturalle ja milloin liian pieni, eikä eteisen lattialle kantautuneet pikkukivet lähde millään imun mukana imurin syövereihin. Johto ei koskaan, siis koskaan, mene kerralla imuriin takaisin, vaan sitä pitää kiskoa uudestaan vähän tai enemmän pois, että kela alkaa rullata sitä uudelleen sisään. Meillä on myös yksi ovi sellainen, että kun imuroidessa johto joutuu sen alle, niin se jää siihen jumiin. Argh. Loppuhuipennukseksi imurista on varrenpidike mennyt rikki, ja jotta varsi pysyisi paikallaan imurissa kiinni kun asetat sen säilytyspaikkaan imuroinnin jälkeen, se täyttää asetella millin tarkasti. Tai muuten komerosta kuuluu kahden minuutin jälkeen kauhea rösähdys, kun paikalleen aseteltu varsi ponnahtaa irti. Vihaan imuria ja imurointia sydämeni pohjasta.

Se helv METELI!!!!!!!!?

Ihminen on käynyt kuussakin jo ajat sitten, eikö muka imuria saa hiljaisemmaksi!?? Aarggh!!!

Mulla huutaa poppi täysillä imuroidessa.

Vierailija
30/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu ja silittäminen. Kaikki muu menee.

Vierailija
31/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voimaantunut nykynainen näitä tee!

Vierailija
32/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikkunoiden pesu

2. Pölyjen pyyhkiminen

3. Suihkun pesu

Vierailija
33/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivon pesu

Wc ja kylppärin pesu

Ruoanlaitto

Vierailija
34/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroiminen, pölyjen pyyhkiminen ja lattioiden pesu.

Puoliso tekee onneksi nuo kaikki.

Vierailija
35/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkukaapin puhdistus

Vierailija
36/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä keittiön kaappien siivous sekä jääkaappi tuottavat tuskaa. Toiseksi ikkunoiden pesu, imurointi. 

Vierailija
37/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vieminen.

Vierailija
38/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se helv METELI!!!!!!!!?

Mulla huutaa poppi täysillä imuroidessa.

En paljon kuuntele radiota / musiikkia, mutta tiskikonetta tyhjätessä / täyttäessä pitää kyllä soida musiikki taustalla.

Vierailija
39/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Nuo ap:n inhokit on mun suosikkeja :)

Mun Inhokit on puutarhatyöt, silitys ja ikkunoiden pesu

Vierailija
40/91 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi!  Kaikkein mukavinta vaatteiden silitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme