Miksi keskenään vieraat miehet lopetttavat aina tappelun kun menen väliin (minä, 158cm/49kg nainen) ja vaan asetun väliin ja puhun?
Monesti joudun rautatieasemalla odottelemaan, ja huomaan joidenkin miesten riitelevän. Olen mennyt väliin. Toisen ovat siirtäneet minut "nätisti" sivuun ihan vaan olkapäistä kiinni ottamalla, toiset eivät ole koskeneetkaan minuun, vaikka olen ihan ilman väkivaltaa pitänyt kahta ihmistä erossa toisistaan. Ihan levittämällä käsiä ja painamalla molempia rinnasta (siis niin, että kukaan ei ole edes yrittänyt siitä läpi tai satuttaa toisiaan tai minua)
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Pienikin nainen voi pärjätä miehelle jos osaa tapella on luonnetta.
Niin ja mies ei lyö takaisin, vaan antaa yksipuolisesti hakata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas hieno yritys leimata miehet nynnyiksi, jotka eivät mene tappeluiden keskelle ottamaan pataansa, kun eivät omaa mitään naisen koskemattomuutta.
No suurin osa miehistä on nynnyjä ja luikkivat karkuun. Itsekin menen aina väliin jos näen jonkun olevan alakynnessä. Kaksi tasaväkistä tappelijaa saavat minun puolestani tapella ihan rauhassa.
N53
Ihanan naivia ja "jaloa". Entä jos alakynnessä oleva on vaikka *aiskannut yläkynnessä olevan siskon tms?
Ap:n kyvyillä ei mennä väliin henkisiin tai sanallisiin tappeluihin, mutta eivät ne kiinnosta kun ei sirous auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on jotenkin tosi vaikeaa näköjään hahmottaa tätä, ettei kyse ole mistään naisen omasta ansiosta tai saavutuksesta, jos miehet antaa löysää. Ei takuulla mies täydellä voimalla tappelisi pienen naisen kanssa samoin kuin miehen kanssa, vaan hillitsisi voimiaan. Lähes joka miehellä kun on takaraivossa ohjelmoituna se, että naisen lyöminen on raukkamaista. Joten samasta syystä ne naiset onnistuu rauhoittelemaan riehuvat miehetkin. Ja huvittaa kun sitten naiset pitää tätä kovinkin vertailtavana saavutuksena, kuin että mies menisi miesten riidan väliin.
Mitä ap yrittää siis tässä kysyä? Eikö tarkoitus ole ollutkin lopettaa tappelu? Nyt kysyt että miksi tappelut loppuvat kun yrität ne lopettaa? Onko itsetuntosi jotenkin huono jos oletat etteivät yrityksesi onnistu ja jos onnistuvat niin sinun pitää kysellä että miksi. Miksi sitten edes menet väliin jos onnistuminen on niin suuri ihme?
Mikä tarve miehillä on morkata ap.ta? Minun puolesta miehet tapelkoot niinpitkään kuin henki pihisee. Joo, parempi vaan ettei kukaan siihen menisi väliin, ei edes poliisi. Kyllä minä ainakin tulen kääntämään selän.
Koska he ovat kunnollisia, perinteisiä miehiä jotka eivät satuta naista.
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat kunnollisia, perinteisiä miehiä jotka eivät satuta naista.
Kunnolliset eivät satuta ketään ihmistä tai eläintä eivätkä tappele julkista näytöspainia tai edes yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas hieno yritys leimata miehet nynnyiksi, jotka eivät mene tappeluiden keskelle ottamaan pataansa, kun eivät omaa mitään naisen koskemattomuutta.
No suurin osa miehistä on nynnyjä ja luikkivat karkuun. Itsekin menen aina väliin jos näen jonkun olevan alakynnessä. Kaksi tasaväkistä tappelijaa saavat minun puolestani tapella ihan rauhassa.
N53
Ihanan naivia ja "jaloa". Entä jos alakynnessä oleva on vaikka *aiskannut yläkynnessä olevan siskon tms?
Tuomioistuimet jakaa tuomioita niistä
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin mennyt joskus tappelun väliin. Nainen rauhoittaa kummasti. Ei moni mies kehtaisi lyödä naista. Ellei ole tosiaan sekaisin huumeista.
Tärkeää on, ettei ota puolta. Tai kummallakaan ei ole noloa. Yleensä miehet tajuavat silloin itsekin, miten älyvapaata tappelu on.
Itsekin menin väliin kun 5-kymppinen mies meinasi käydä 17v poikani päälle. Mies oli aivan raivona jostain, emme tienneet mistä ja poika onneksi pysyi rauhallisena. Mies oli aikeissa lyödä, mutta onneksi ehdin väliin niin laski kätensä. Tilanne rauhoittui kun mies sai vähän aikaa huutaa minulle saamatta vastakaikua. Oli kyllä hurja tilanne.
En tiedä uskaltaisinko muuten mennä väliin naisena kuin lapsia tai läheisiäni puolustaakseni. Poliisit voisin soittaa.
Pitääpä tarkkailla uutisia siltä varalta, josko rautatieasemalla olisi kokoisesi uhrina. Olet hyvin sinisilmäinen ja se kostautuu ennemmin tai myöhemmin, koska osaa ei ole opetettu siihen, ettei pienempää (varsinkaan lasta tai naista) saa lyödä. Silloin sinä tulet olemaan pulassa, jos menet kahden satakiloisen tappelevan miehen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin mennyt joskus tappelun väliin. Nainen rauhoittaa kummasti. Ei moni mies kehtaisi lyödä naista. Ellei ole tosiaan sekaisin huumeista.
Tärkeää on, ettei ota puolta. Tai kummallakaan ei ole noloa. Yleensä miehet tajuavat silloin itsekin, miten älyvapaata tappelu on.
Itsekin menin väliin kun 5-kymppinen mies meinasi käydä 17v poikani päälle. Mies oli aivan raivona jostain, emme tienneet mistä ja poika onneksi pysyi rauhallisena. Mies oli aikeissa lyödä, mutta onneksi ehdin väliin niin laski kätensä. Tilanne rauhoittui kun mies sai vähän aikaa huutaa minulle saamatta vastakaikua. Oli kyllä hurja tilanne.
En tiedä uskaltaisinko muuten mennä väliin naisena kuin lapsia tai läheisiäni puolustaakseni. Poliisit voisin soittaa.
Sun poika oli raiiskannu sen tyttären
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Tuomioistuimet jakaa tuomioita niistä
Oikeutta ei aina saa ostettua rahalla tai varsinkaan ilman. Kaikki ei vain ole aina sitä miltä pätijöistä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne parisuhdeväkivallasta kärsivät miehetkin tekee ja niille naureskellaan, että ottavatko muijaltaan pataan. Joo tää oli sen yhden hätäkeskustyypin juttu, mutta sama ajatusmalli on edelleen aika vahvasti vallalla.
Ap puhui "keskenään vieraista miehistä". Jos kaksi ukkoa tappelee, voivat olla veljeksiäkin, tai jonkun naisen ex ja nykyinen, tai nykyinen ja tuleva, voivat olla myös isä ja poika tai naapureita keskenään.
Aloitus ei ollut oikein uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve miehillä on morkata ap.ta? Minun puolesta miehet tapelkoot niinpitkään kuin henki pihisee. Joo, parempi vaan ettei kukaan siihen menisi väliin, ei edes poliisi. Kyllä minä ainakin tulen kääntämään selän.
Mikä tarve kellään on hehkuttaa typerää ja itseriittoista muiden asioihin sekaantujan sirosankarifantasiaa?
Sirosankarin sekaantumisella voi myös olla domino-/perhosefekti, jossa kahakka yltyy ja leviää ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulta taitaa puuttua kokonaan itsesuojeluvaisto?
Jätän tän vaan tähän: https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009144392.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Miksi laitoit ikäsi ja kuka olet tuomaroimaan? Iässäsi pitäisi jo olla elämänkokemusta ja tietää paremmin.
Yleensä kaksi tunteisiin langennutta tappelijaa on kokemattomia. Heidät pitää herättää lumouksestaan.
Kokenut tappelija provosoi ja käyttää toisen tunnetilaa hyväksi. Antaa paikkoja hyökätä ja odottaa milloin jannu menee ansaan.
Ap:n tapauksessa molemmilla on mennyt tunteisiin ja heidät pitää vain herättää tilanteesta.
Jos mies tai miehet haluavat tapella, niin he tappelevat ja kaksintaistelu ei pääty, koska he eivät ole lumoutuneena raivoon tai vihaan.
Monestiko olet saanut pataasi? Vai oletko sinäkin selvinnyt aina naarmuitta naisen erityiskoskemattomuudella?