Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keskenään vieraat miehet lopetttavat aina tappelun kun menen väliin (minä, 158cm/49kg nainen) ja vaan asetun väliin ja puhun?

Vierailija
26.10.2022 |

Monesti joudun rautatieasemalla odottelemaan, ja huomaan joidenkin miesten riitelevän. Olen mennyt väliin. Toisen ovat siirtäneet minut "nätisti" sivuun ihan vaan olkapäistä kiinni ottamalla, toiset eivät ole koskeneetkaan minuun, vaikka olen ihan ilman väkivaltaa pitänyt kahta ihmistä erossa toisistaan. Ihan levittämällä käsiä ja painamalla molempia rinnasta (siis niin, että kukaan ei ole edes yrittänyt siitä läpi tai satuttaa toisiaan tai minua)

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskimittaisena ja -painoisena miehenä koen usein samaa. Jos menen väliin ja puhun, niin tappelu loppuu (nakkikioskeilla, festareilla jne). Toistaiseksi tilasto on satarosenttinen, mutta tiedän kyllä ettei "onneni" varmasti ole ikuista. Usein tuommoiset pikkukähinät on sellaisia, että pukarit toivoo tekosyytä ettei tarvis alkaa mitään - väliin tuleva ihminen on hyvä tekosyy.

Vierailija
82/94 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, että ne tappelevat miehet on toisilleen vieraita?  Nehän voi olla vaikka veljeksiä ja tappelee huumetötsästä.  Vai tunnetko sinä kaikki ne miehet?

Omituinen kysymys  joka tapauksessa.  Miksi ja miksi.  No ne hämmästyy ja lakkaa tappelemasta, hetkeksi.  Vai rupeeko ne hieromaan rauhaa siinä sinun läsnäollessasi?

Ja sitten tämä:  En ole ikinä missään nähnyt miesten tappelevan.  Paitsi elokuvissa.  Ja aikanaan koulussa pikkupojat.

Asun Keski-Suomessa.  Täällä on ilmeisesti vielä suhteellisen tervehenkistä väkeä.   

Pääkaupunkilaiset maksaa hintansa siitä, että asuvat siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettavat tappelun siinä toivossa että pääsevät pukille.

Yksi hyvin mahdollinen vaihtoehto tämäkin. Muuhunhan ei naisista piikomisen lisäksi ole eikä muuta tarvetta.

Vierailija
84/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin nainen voi pärjätä miehelle jos osaa tapella on luonnetta.

Vaan palstan pieni, siro keiju!!! ei tappele, vaan puhuu miehille järkeä.

Vierailija
85/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt sitä täällä? Kysy niiltä tapelleilta miehiltä, jos uskallat. He varmaan osaisivat vastata.

Asun kaupungissa ja minua on opetettu kiertämään kaukaa kaikki vieraat tappelijat.

Vierailija
86/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa-a. Multa on kyllä vastaavassa tilanteessa riittäny, että toljotan touhua parinkymmenen metrin päästä samalla odottaen, että koira saa tarpeekseen lyhtypylvään nuuhkimisesta. Ei siinä toljottaessa kyllä selviä, mikä niiden riitapukarien keskinäinen suhde on. Sama on riittäny myös estämään automurto, bussipysäkkikatoksen tuhoominen ja pihatonttuvarkaus. Mitään en sano, enkä tee elettäkään, että aikoisin puuttua toimintaan ja ihan keskikokoinen aikuinen olen.

Vierailija
87/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keskimittaisena ja -painoisena miehenä koen usein samaa. Jos menen väliin ja puhun, niin tappelu loppuu (nakkikioskeilla, festareilla jne). Toistaiseksi tilasto on satarosenttinen, mutta tiedän kyllä ettei "onneni" varmasti ole ikuista. Usein tuommoiset pikkukähinät on sellaisia, että pukarit toivoo tekosyytä ettei tarvis alkaa mitään - väliin tuleva ihminen on hyvä tekosyy.

Taidat olla rillipää, sellaisia on myös vähän ikävä lyödä kun tulee lasinsiruja rystysiin.

Vierailija
88/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap on mennyt väliin, kun jotkut leikkimielisesti tappelee? 😂

Vierailija
89/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikkaat salimaket vie kirjoitti:

Baarielämässä ja clubimaailmassa kun on tanssit tanssittu ja on aika lähteä jatkoille, niin miehet ottaa mittaa siitä kuka lähtee jatkoille ja kenen kanssa jatketaan.

Voittaja lähtee pimatsu kainalossa kohti kattohuoneiston privabileitä.

Kukaan normijärkinen (ei-paloittelusurmaaja tms. epävakaa) ei lähde kukkotappelijatollojen mukaan.

Vierailija
90/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla rillipää, sellaisia on myös vähän ikävä lyödä kun tulee lasinsiruja rystysiin.

Ap:lla on ollut onnea (ellei kuvitelmaa vain) kun ei ole tällainen aggressiivinen nyrkkisääliö osunut kohdalle.

Vierailija
91/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo ihmiset. Tämä aloitus on PROVO. 100%. Sitä ei ole kirjoittanut nainen, vaan jälleen kerran trollaava mies. 

Aloituksella on tarkoitus jälleen halventaa naisia, tällä kertaa pienikokoisia naisia, jotka luulevat itsestään jotain, mitä AP:n mukaan ei pitäisi tietenkään luulla.

Moni on taas mennyt lankaan ja tullut haukkumaan pieniä naisia. 

AP on MIES. Naisvihainen mies jälleen asialla.

Vierailija
92/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienikin nainen voi pärjätä miehelle jos osaa tapella on luonnetta.

Vaan palstan pieni, siro keiju!!! ei tappele, vaan puhuu miehille järkeä.

Sivusta. En viittaa nyt aloitukseen ja aloittajaan, mikä oli selvästi provo ja aloittaja naisvihainen mies keräämässä jälleen haukkumisia naisia vastaan.

Mutta sanon vaan että entä sitten, sepä olisikin hienoa, että joku ihminen pystyy pelkällä järjen puhumisella tai läsnäololla/energialla saamaan tilanteen rauhoittumaan. HIENOA.

Keijut on ihan jees. Myös skrodet on jees. Satuttajat ei ole jees. 

Vierailija
93/94 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ihmiset jotka eivät auta hädässä olevaa, ovat niitä joita voisi enemminkin osoittaa sormella kuin näitä, jotka ovat pystyneet auttamaan ja välittäneet. Jos joku kertoo jossakin yhteydessä kyenneensä näin toimimaan ja samalla ilmitulee hänen fyysinen kokonsa, niin mitä sitten, oletteko niin katkeria tai kateellisia että pitää homma kääntää taas loanheitoksi. 

Nähkää se mikä on tärkeää. Tilanne on mennyt hyvin, eikä huonosti. Sanoma on myös se, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Pienikokoinenkin ihminen voi kyetä puuttumaan, mutta järkeä ja arvioinitikykyä tulee toki käyttää (keinoja on, voi soittaa apua, jos ei pysty muuten auttamaan). Siitä saa olla ylpeä ja pää ylös vaan, jos kuuluu vähemmistöön, eli ihmisiin jotka eivät luiki ja ummista silmiään kun on hätää. 

Niin että. Trieggeröidään AP:ta (naisvihainen mies) lisää. Minä olen keijukaiskokoinen (oi voi näin ei saisi sanoa vaan tulisi sanoa itseään haukkuen esim lännänläntä eukonkanttura, sori vaan mutta röyh ei) nainen ja olen kyennyt puuttumaan ja pelastamaan ihmishengen. Kukaan muu ei sitä tehnyt. Pakon edessä olin, kun tilanne tuli eteen julkisella paikalla ja aika oli kortilla. 

Kukaan (paitsi mielenvikainen) ei hae tilanteita. Mutta maailmassa niitä voi tapahtua. Kukin silloin toivoo hyvää.

Vierailija
94/94 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ihmiset jotka eivät auta hädässä olevaa, ovat niitä joita voisi enemminkin osoittaa sormella kuin näitä, jotka ovat pystyneet auttamaan ja välittäneet. Jos joku kertoo jossakin yhteydessä kyenneensä näin toimimaan ja samalla ilmitulee hänen fyysinen kokonsa, niin mitä sitten, oletteko niin katkeria tai kateellisia että pitää homma kääntää taas loanheitoksi. 

Nähkää se mikä on tärkeää. Tilanne on mennyt hyvin, eikä huonosti. Sanoma on myös se, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Pienikokoinenkin ihminen voi kyetä puuttumaan, mutta järkeä ja arvioinitikykyä tulee toki käyttää (keinoja on, voi soittaa apua, jos ei pysty muuten auttamaan). Siitä saa olla ylpeä ja pää ylös vaan, jos kuuluu vähemmistöön, eli ihmisiin jotka eivät luiki ja ummista silmiään kun on hätää. 

Niin että. Trieggeröidään AP:ta (naisvihainen mies) lisää. Minä olen keijukaiskokoinen (oi voi näin ei saisi sanoa vaan tulisi sanoa itseään haukkuen esim lännänläntä eukonkanttura, sori vaan mutta röyh ei) nainen ja olen kyennyt puuttumaan ja pelastamaan ihmishengen. Kukaan muu ei sitä tehnyt. Pakon edessä olin, kun tilanne tuli eteen julkisella paikalla ja aika oli kortilla. 

Kukaan (paitsi mielenvikainen) ei hae tilanteita. Mutta maailmassa niitä voi tapahtua. Kukin silloin toivoo hyvää.

Hienoa toimintaa sinulta. Kun se auttamisvelvollisuus on meidän jokaisella kokoon katsomatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi