Miksi keskenään vieraat miehet lopetttavat aina tappelun kun menen väliin (minä, 158cm/49kg nainen) ja vaan asetun väliin ja puhun?
Monesti joudun rautatieasemalla odottelemaan, ja huomaan joidenkin miesten riitelevän. Olen mennyt väliin. Toisen ovat siirtäneet minut "nätisti" sivuun ihan vaan olkapäistä kiinni ottamalla, toiset eivät ole koskeneetkaan minuun, vaikka olen ihan ilman väkivaltaa pitänyt kahta ihmistä erossa toisistaan. Ihan levittämällä käsiä ja painamalla molempia rinnasta (siis niin, että kukaan ei ole edes yrittänyt siitä läpi tai satuttaa toisiaan tai minua)
Kommentit (94)
Mahdollisesti ansa, jossa tutut tai ystävykset vain esittävät tappelevansa. Motiiveja on monia ja ap:t lankeavat.
Minulla tuo väliinmeno on lapsuudenperuja, kun kasvoin 5 veljen kanssa ja tappeluita oli paljon. Oli järjetöntä. Minä olin pieni tyttö. Nytkin on uskallusta väliin mennä tarpeen mukaan jos ei muuta niin puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätpä vaan halua vahingossakaan lyödä sinua.
Toiseksi: Saat heidät tuntemaan typeriksi.Vielä parempi on sanoa, että on vaikka kolmen pienen lapsen äiti. Eivät halua lyödä yksinhuoltajaa tajuttomaksi. Johan lapsetkin nauraa tuommoiselle meuhkaamiselle.
Mä vähän luulen, että tulee sitten kuka vaan väliin niin joka tapauksessa tappelijat tuntevat sitä noloutta. Nolona on vähän vaikea tapella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuo väliinmeno on lapsuudenperuja, kun kasvoin 5 veljen kanssa ja tappeluita oli paljon. Oli järjetöntä. Minä olin pieni tyttö. Nytkin on uskallusta väliin mennä tarpeen mukaan jos ei muuta niin puhumaan.
Pääse jo yli siitä lapsuudestasi. Aikuisena asiat ovat monimutkaisempia ja vakavampia kuin lapsuuden kinat.
Saat vielä joku päivä turpaasi ja huolella. Hyvä tuuri ei jatku ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääse jo yli siitä lapsuudestasi. Aikuisena asiat ovat monimutkaisempia ja vakavampia kuin lapsuuden kinat.
Mistä asioista sitten aikuiset miehet tappelevat keskenään? Luulisi tappelujen jäävän siihen lapsuuteen.
Mistä "tiedät" heidän olevan keskenään vieraita? Tuttujenko väliin et mene ollenkaan? Noloa isottelua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitko todellakin kysyä tuon vastaukseltaan itsestäänselvän kysymyksen vai päteä sillä, miten hienosti osaat "aina" sotkea itsesi muiden asioihin?
Miehet ovat joskus ylikasvaneita taaperoita. Sillätavalla heitä pitää kohdeltavan.
Eivät ylikasvaneinakaan pystyisi tuollaiseen ylimielisyyteen,
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt ainoatakaan tappelua vuosiin. Katso missä piireissä pyörit ja ole ihmisiksi.
Tämä! Uskomatonta wt-touhua tuollainen tappeleminen, varsinkin julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista sitten aikuiset miehet tappelevat keskenään? Luulisi tappelujen jäävän siihen lapsuuteen.
Parempi vältellä luulo(taute)ja ja olla näkemättä vaivaa ja sekaantumatta muiden asioihin, joista ei tietoa.
Tiivistettynä: minäminäminä vaan 158cm/49kg, ihan vaan... ihan ilman... ihan levittämällä.
Aloituksen pointti ei ole tappelu, vaan se miten pieni ap on. Ihastellaan nyt kaikki yhdessä miten SIRO, PIENI ja HENTOINEN ap on. Hellanlettas sentään, mikä lapsinainen! Ja miehet oikein kunnioittaa, kun toinen on niin PIENI ja silti uskaltaa. Vau!
Lopettavat tappelun siinä toivossa että pääsevät pukille.
Pienikin nainen voi pärjätä miehelle jos osaa tapella on luonnetta.
Olipa taas hieno yritys leimata miehet nynnyiksi, jotka eivät mene tappeluiden keskelle ottamaan pataansa, kun eivät omaa mitään naisen koskemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pienikin nainen voi pärjätä miehelle jos osaa tapella on luonnetta.
Jos kadulla ryhtyy haastamaan riitaa tai pätemään (sovittelun varjolla) niin yleensä vahvempi löytyy kyllä.
Miksi pienten naisten pitää aina tuoda pienuuttaan esiin? Kokevatko he jotain alemmuuskompleksia normikokoisia naisia kohtaan vai mistä on kyse? Aina ollaan jotain oman elämänsä pikkumyytä tai pientä ja pippurista jne. Ei normit tai pitkät naiset tee vastaavaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienten naisten pitää aina tuoda pienuuttaan esiin? Kokevatko he jotain alemmuuskompleksia normikokoisia naisia kohtaan vai mistä on kyse? Aina ollaan jotain oman elämänsä pikkumyytä tai pientä ja pippurista jne. Ei normit tai pitkät naiset tee vastaavaa koskaan.
Jonkinlainen neuroosi tai alemmuuskompleksi tämäkin on. Kysymyksenasettelu myös outo ja pakko-oireinen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas hieno yritys leimata miehet nynnyiksi, jotka eivät mene tappeluiden keskelle ottamaan pataansa, kun eivät omaa mitään naisen koskemattomuutta.
No suurin osa miehistä on nynnyjä ja luikkivat karkuun. Itsekin menen aina väliin jos näen jonkun olevan alakynnessä. Kaksi tasaväkistä tappelijaa saavat minun puolestani tapella ihan rauhassa.
N53
Jos huumehörhöt riitelee/tappelee niin ei kyllä kannata mennä leikkimään sankaria.