Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet vain kaveri vastakkaista sukupuolta olevan varatun ihmisen kanssa

Vierailija
26.10.2022 |

Ehdottaisitko tälle kaverillesi yhteistä kahdenkeskistä yöreissua esim. Lappiin muutamaksi yöksi?

Olettaisitko sen olevan ok?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa biseksuaalit saavat matkustaa?

No biseksuaalinainen heteroiden naiskavereiden kanssa, esim.

Vierailija
22/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paksut ukot ja akat voi vielä alle 25 v polyamorisesti harrastaa, sen jälkeen FB riittää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän paksut ukot ja akat voi vielä alle 25 v polyamorisesti harrastaa, sen jälkeen FB riittää 

Tämä on kyllä miesten kohdalla niin totta.

Vierailija
24/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut Italiaan tällaisen ystävän kanssa. Tapasimme hänen kumppaninsa siellä puolivälissä matkaa ja jatkoimme lomailua kolmisin.

Ihan oli yhteinen suunnitelma. Minulla on kumppani tahollani ja ystäväpariskuntakin on edelleen yhdessä.

Hohhoijaa.

Ihan eri asia, kun yhdessä suunnittelitte ja asian sovitte. Yhteinen lomamatkaan tuo oli.

Vierailija
25/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdottaisi, eikä se olisi ok. Tuollaisissa uskotellaan itselle, että mennään "vain" Lapin reissulle. Todellisuudessa on kyse siitä, että luodaan puitteet sille, että jotain seksuaalista voisi tapahtua. Jos joku haluaa iskeä varattua tai varattuna iskeä jotain toista, niin ei kai sitä nyt suoraan sanota! Harva on niin paatunut, että haluaa ehdoin tahdoin pettää varattuna tai varatun kanssa. Ei, se tehdään niin, että annetaan tilanteen ikään kuin liukua sitä kohti. Tiedetään, että mahdollisuus on olemassa ja sitten toimitaan niin, että luodaan lipsahdukselle puitteet: lähdetään matkalle, nukutaan samassa huoneessa, varataan pullo viiniä mukaan, saunotaan yhdessä jne. Kaikki tähtää alitajuisesti vain pettämistä kohti, ja sitten kun niin käy, uskotellaan itselle, että ei ollut tarkoitus pettää, se vain tapahtui, ei mahtanut mitään.

Tietenkään varattu ei lähde vastakkaista sukupuolta olevan kanssa mihinkään kahdenkeskisille matkoille. Kyllä pitäisi omatunnon kilkattaa kelloja tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
26/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ylipäänsä lähtisi kenenkään muun kuin puolison kanssa matkalle kaksistaan. Ahdistaa ajatuskin.

Vierailija
27/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän tietysti kaikki ovat niin vapaamielisiä (ja nuoria?), mutta ihan oikeassa elämässä, keskiverto keski-ikäinen mies tai nainen, jos puolisosi lähtisi kahdenkeskiselle matkalle jonkun vastakkaista sukupuolta olevan ystävänsä kanssa, sinä jäisit kotiin, niin olisipa varmaan ok...

Tälläkin palstalla olisi tilanteesta varmasti "pitäisikö jättää sika" - avauksia joihin vastaukset olisivat tyyliä "avaa silmäsi, älä ole naiivi"

:D

Puolisoni on ollut vuosikymmeniä ystävä toisessa maassa asuvan naisen kanssa. Nainen oli alunperin puolisoni parhaan ystävän vaimo, mutta kyseinen ystävä kuoli vuosia sitten. Muutama vuosi sitten puolisoni kavereineen vieraili kyseisessä maassa ja majoittui mm. tuon naisen luona. Tuo nainen vieraili sitä ennen puolisoni luona ennen kuin olimme muuttaneet yhteen.

Jos puolisoni ja tuo nainen haluaisivat olla yhdessä, niin kai he olisivat jo. Viimeistään siinä vaiheessa menneet yhteen, kun nainen jäi leskeksi.

Vierailija
28/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut Italiaan tällaisen ystävän kanssa. Tapasimme hänen kumppaninsa siellä puolivälissä matkaa ja jatkoimme lomailua kolmisin.

Ihan oli yhteinen suunnitelma. Minulla on kumppani tahollani ja ystäväpariskuntakin on edelleen yhdessä.

Hohhoijaa.

Ihan eri asia, kun yhdessä suunnittelitte ja asian sovitte. Yhteinen lomamatkaan tuo oli.

Olimme kuitenkin useamman yön verran matkalla kahden kesken ystävämieheni kanssa. Omissa huoneissa, salaisissa hotelleissa. Kyllähän tästä palstan raivomustasukkaiset huutaisivat hoosiannaa.

Sama

Vierailija
29/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta olisi omituista, että sinne pitäisi lähteä kahdestaan. Eli puoliso on aina kutsuttu myös. Kerran kävi niin, että puoliso ei päässyt mukaan ja menimme kahdestaan. Siinä ei ongelmaa. Yleensä kyllä mennään isommalla porukalla.

Vierailija
30/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ylipäänsä lähtisi kenenkään muun kuin puolison kanssa matkalle kaksistaan. Ahdistaa ajatuskin.

Minäkään en matkustele kuin yksin tai puolison kanssa, poikkeuksena aikuinen lapseni ja hänen puolisonsa, joille suunnittelen tarjoavani jälleen syntymäpäivänäni matkan. Puoliso matkustaa myös kavereidensa kanssa, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole reissannut kenenkään naisen kanssa kaksin.

Vierailija
31/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän tietysti kaikki ovat niin vapaamielisiä (ja nuoria?), mutta ihan oikeassa elämässä, keskiverto keski-ikäinen mies tai nainen, jos puolisosi lähtisi kahdenkeskiselle matkalle jonkun vastakkaista sukupuolta olevan ystävänsä kanssa, sinä jäisit kotiin, niin olisipa varmaan ok...

Tälläkin palstalla olisi tilanteesta varmasti "pitäisikö jättää sika" - avauksia joihin vastaukset olisivat tyyliä "avaa silmäsi, älä ole naiivi"

Puolisoni on ollut vuosikymmeniä ystävä toisessa maassa asuvan naisen kanssa. Nainen oli alunperin puolisoni parhaan ystävän vaimo, mutta kyseinen ystävä kuoli vuosia sitten. Muutama vuosi sitten puolisoni kavereineen vieraili kyseisessä maassa ja majoittui mm. tuon naisen luona. Tuo nainen vieraili sitä ennen puolisoni luona ennen kuin olimme muuttaneet yhteen.

Jos puolisoni ja tuo nainen haluaisivat olla yhdessä, niin kai he olisivat jo. Viimeistään siinä vaiheessa menneet yhteen, kun nainen jäi leskeksi.

Eikö sinulla ole käynyt koskaan mielessä, että olisivat kenties molemmat samaan aikaan surun murtamina päätyneet samaan sänkyyn? Ensin jakaneet muistoja edesmenneestä ystävästä/aviomiehestä ja itkeneet yhdessä, kunnes yksi asia johti toiseen...

Vierailija
32/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle voisin ehdottaa. Olemme reissanneetkin kahdestaan, sekä hän on asunut luonani pariin otteeseen kun on ollut asuntojen välissä. Olemme olleet sekä sinkkuja että varattuja tämän jo yli vuosikymmenen kestäneen ystävyyden aikana. Jos jotain välillämme muka olisi tapahtumassa, se olisi varmaan tapahtunut jo kun olimme molemmat vapaita ja hän asuu luonani ja nukkuu sängyssäni tai sohvallani? Olemme kuin sisko ja veli ja niin kommentoivat kaikki muutkin. Välillämme ei yksinkertaisesti ole seksuaalista jännitettä vaikka olemme heteroja ja molemmat "samantasoisia". 

Se että tämä ei onnistu kaikilta, ei tarkoita etteikö se onnistuisi joiltakuilta. 

Ylipäätään kokemukseni ystävyyksistä vastakkaisen sukupuolen kanssa on positiivinen - yksikään kaveruus ei ole kosahtanut toisen tekemään aloitteeseen tai ihastumiseen. Osaan lukea ihmisiä ja tiedän kyllä jos joku on minuun ihastunut. En ala siis hänen kanssaan edes kaveeraamaan läheisesti, jos en itse ole muuten kiinnostunut. Tämän parhaan ystäväni kanssa on alusta asti ollut selvää että kavereita ollaan.

Eli kyllä, voisin lähteä hänen kanssaan reissuun vaikka tyttöystävänsä ei tulisi mukaan. Tämä olisi kaikille ok.

Vierailija
33/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo kysymys. Pyytäisinkö varattua ihmistä jonnekin, vaikkapa viikonloppureissulle? Häh? No mitä järkeä sitä on minnekään pyytää jos se ihminen on sille samalle viikonlopulle varattu jo jonnekin muualle!

Tai no toki, voihan sitä kaveria silti pyytää viikonloppureissulle. Ehkä kaveri onnistuu perumaan sen aiemman varauksensa.

Eli joo, voihan sitä aina pyytää. Mutta aika usein on niin että kun ihmiset on jo varattu jonnekin viikonlopuksi niin ei ne niitä varauksia voi ihan tostanoinvaan perua, joten aika usein varatun ihmisen pyytäminen on turhaa, ei se ihminen voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan.

Eli oikeestaan paras vaihtoehto: yrittäisin järjestää reissun sellaiselle viikonlopulle kun kaverini ei ole varattu. Eli kysyisin hänen aikataulujaan, kysyisin häneltä milloin hän on vapaana. Sitten me päästäisiin matkalle. Yhteisiä matkoja suunniteltaessa pitää ottaa huomioon muiden ihmisten aikataulut, se että muilla ihmisillä on muutakin elämää kuin vain minä.

Vierailija
34/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi kysyin tätä, on se, että eräs vastakkaista sukupuolta oleva kollegani, joka tuli töihin noin vuosi sitten ja jonka kanssa olemme työajalla kaverustuneet, kysyi mua reissuun Lappiin kanssaan.

Mielestäni pyysi ihan vilpittömästi, eikä hän ole mitenkään tehnyt itseään tykö eikä flirttaillut, lisäksi on tietoinen että olen onnellisesti varattu.. Mutta silti, jotenkin hätkähdin kysymystä... Enkä ole siis lähdössä, kiitin kutsusta mutta hätäpäissäni valehtelin etten saisi lapsille lastenvahtia järjestettyä.

Ap

Vierailija
35/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vuosittain vaeltamassa miespuolisen varatun ystäväni kanssa. Viikko menee taapertaessa.

Puolisot on monesti mukaan kutsuttu, mutta ei ole heidän juttunsa.

Ollaan oltu ystävät lapsuudesta saakka ja kumppanit vaihtuneet. Tai nykyiset ovat pysyneet ja hyvä niin.

Vierailija
36/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole käynyt koskaan mielessä, että olisivat kenties molemmat samaan aikaan surun murtamina päätyneet samaan sänkyyn? Ensin jakaneet muistoja edesmenneestä ystävästä/aviomiehestä ja itkeneet yhdessä, kunnes yksi asia johti toiseen...

No ei, ei kyllä ole käynyt mielessä. Mutta jos ovat, niin mitä sitten? Sehän on tapahtunut kauan ennen kuin edes tunsin puolisoani.

Onko sinulla useinkin tapana ajatella tuollaisia asioita?

Vierailija
37/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi kysyin tätä, on se, että eräs vastakkaista sukupuolta oleva kollegani, joka tuli töihin noin vuosi sitten ja jonka kanssa olemme työajalla kaverustuneet, kysyi mua reissuun Lappiin kanssaan.

Mielestäni pyysi ihan vilpittömästi, eikä hän ole mitenkään tehnyt itseään tykö eikä flirttaillut, lisäksi on tietoinen että olen onnellisesti varattu.. Mutta silti, jotenkin hätkähdin kysymystä... Enkä ole siis lähdössä, kiitin kutsusta mutta hätäpäissäni valehtelin etten saisi lapsille lastenvahtia järjestettyä.

Ap

No, onhan tämä outoa. Itse kysyisin vain siis tuota edellä mainittua parasta ystävääni, jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta ja joka on minulle kuin veli. Satunnaiselta (tai hyvältäkin) työkaverilta tulleena tämä kysymys on minunkin mielestäni erikoinen.

Vierailija
38/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystävät ovat täysin eri asia reissata, kuin työn kautta tutustuen varattuun mieheen. Olen sen oppinut, että mies ei halua koskaan vain olla pelkkä ystävä naisen kanssa, ellei kyse ole lapsuuden ystävästä, puolison/ sisaren siipasta yms.

Vierailija
39/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdottaisi, eikä se olisi ok. Tuollaisissa uskotellaan itselle, että mennään "vain" Lapin reissulle. Todellisuudessa on kyse siitä, että luodaan puitteet sille, että jotain seksuaalista voisi tapahtua. Jos joku haluaa iskeä varattua tai varattuna iskeä jotain toista, niin ei kai sitä nyt suoraan sanota! Harva on niin paatunut, että haluaa ehdoin tahdoin pettää varattuna tai varatun kanssa. Ei, se tehdään niin, että annetaan tilanteen ikään kuin liukua sitä kohti. Tiedetään, että mahdollisuus on olemassa ja sitten toimitaan niin, että luodaan lipsahdukselle puitteet: lähdetään matkalle, nukutaan samassa huoneessa, varataan pullo viiniä mukaan, saunotaan yhdessä jne. Kaikki tähtää alitajuisesti vain pettämistä kohti, ja sitten kun niin käy, uskotellaan itselle, että ei ollut tarkoitus pettää, se vain tapahtui, ei mahtanut mitään.

Tietenkään varattu ei lähde vastakkaista sukupuolta olevan kanssa mihinkään kahdenkeskisille matkoille. Kyllä pitäisi omatunnon kilkattaa kelloja tuollaisessa tilanteessa.

Hyvää kaveruutta ei kyllä seksin takia pilata, sitä saa halutessaan muilta. Asenteesi kertoo jo mustien sukkien vilahtelusta.

Vierailija
40/53 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ystävät ovat täysin eri asia reissata, kuin työn kautta tutustuen varattuun mieheen. Olen sen oppinut, että mies ei halua koskaan vain olla pelkkä ystävä naisen kanssa, ellei kyse ole lapsuuden ystävästä, puolison/ sisaren siipasta yms.

Ei pidä paikkaansa. Ei tällaisia yleistyksiä yksinkertaisesti voi tehdä kaikista maailman ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi