Sinä, joka olet vain kaveri vastakkaista sukupuolta olevan varatun ihmisen kanssa
Ehdottaisitko tälle kaverillesi yhteistä kahdenkeskistä yöreissua esim. Lappiin muutamaksi yöksi?
Olettaisitko sen olevan ok?
Kommentit (53)
Periaatteessa voisin ehdottaa, koska kaverini on hyvin kiltti mies enkä todellakaan pelkää, että hän raiskaisi minut. Enkä edes usko hänen olevan kiinnostunut minusta sillä tavalla. Käytännössä en kuitenkaan ehdottaisi, koska tuollainen muutaman päivän reissu jonnekin kaverin kanssa tuntuisi rasittavalta enkä todennäköisesti itse jaksaisi lähteä matkalle.
Voisin lähteä. Jos kaveri alkaisi jotain ehdotella, niin eihän minun tarvitsisi muuta kuin sanoa ei.
Kahdenkeskistä yön yli reissua en ehdottaisi. En olettaisi sen olevan ok. Miespuolisten työkavereiden kanssa olen ollut useammankin kerran kahdestaan reissussa. Työmatkoja kun ei oikein voi valita.
Olen ollut kaveriporukalla useammallakin reissulla. Ulkomailla asti olin viikon reissussa, jossa oli mukana neljä miespuolista kaveriani ja yksi naispuolinen. Mentiin sinne harrastamaan lajiamme, jota kaikkien puolisot eivät harrasta. Puolisot olisivat olleet myös tervetulleita, mutteivät halunneet. En yöpynyt näiden kaverimiesten huoneessa, mutta saunassa kyllä heidän kanssaan kävin. Ei siinä ollut saunomista ja oluenjuontia kummempaa ja ainakin omalle puolisolleni tämä oli täysin fine. Hän on toisilla reissuilla itsekin saunonut näiden kavereideni kanssa.
Jos sen kaverin kumppani ei ole mustasukkainen asian suhteen, niin mikäs siinä.
Riippuu tosi paljon kaverista. Monien kanssa olisi ehkä luontevampaa mennä jollain porukalla. Kyllä mulla sellaisiakin kavereita on joiden kanssa voisin hyvin reissata kahdestaankin. Aika vähän kyllä ystäviä, joiden kanssa tuollainen reissu tuntuisi luontevalta, sukupuolesta riippumatta.
Mulla on paljon vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta en niiden kanssa reissuun lähtisi. En lähtenyt edes porukkamatkalle. Yksi työkaveri harrastaa yhtä urheilulajia, ja hänen kisareissuilleen lähtee usein kaveriporukka kannustamaan. Kun hän pyysi minuakin, totesin vaan että niin paljon kuin susta ja muista tykkäänkin niin en tule.
Mutta se johtuu introverttiydestäni enemmänkin. Ihania tyyopejä, mutta aivan liikaa sosiaalista kuormaa ja ääntä.
Tarjoaisin vain threesomea eli tyttö- tai poikakaveri mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkeskistä yön yli reissua en ehdottaisi. En olettaisi sen olevan ok. Miespuolisten työkavereiden kanssa olen ollut useammankin kerran kahdestaan reissussa. Työmatkoja kun ei oikein voi valita.
Olen ollut kaveriporukalla useammallakin reissulla. Ulkomailla asti olin viikon reissussa, jossa oli mukana neljä miespuolista kaveriani ja yksi naispuolinen. Mentiin sinne harrastamaan lajiamme, jota kaikkien puolisot eivät harrasta. Puolisot olisivat olleet myös tervetulleita, mutteivät halunneet. En yöpynyt näiden kaverimiesten huoneessa, mutta saunassa kyllä heidän kanssaan kävin. Ei siinä ollut saunomista ja oluenjuontia kummempaa ja ainakin omalle puolisolleni tämä oli täysin fine. Hän on toisilla reissuilla itsekin saunonut näiden kavereideni kanssa.
Joo, minäkin olen ollut miespuolisten työkavereiden kanssa työmatkoilla ja joskus on jossain saatettu viettää myös joku vapaapäivä, että olemme päässeet kokous- ja hotellihuoneiden lisäksi näkemään vähän jotain muutakin.
Joskus ollaan oltu kaveriporukalla reissussa ja kerran kävi niin, ettei hotellista löytynyt koko porukalle omia huoneita, joten yövyimme varatun miespuolisen kaverini kanssa samassa huoneessa. Eipä siinäkään ollut mitään ongelmaa enkä usko kaverin vaimonkaan asiasta pahastuneen. Tunnen siis myös vaimon.
Mulla on kyllä se kokemus, että helposti miespuoliset kaverit haluaisivat kuitenkin ihan toden viimeksi panna. Ihan vaikka vaan kokeilumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän tietysti kaikki ovat niin vapaamielisiä (ja nuoria?), mutta ihan oikeassa elämässä, keskiverto keski-ikäinen mies tai nainen, jos puolisosi lähtisi kahdenkeskiselle matkalle jonkun vastakkaista sukupuolta olevan ystävänsä kanssa, sinä jäisit kotiin, niin olisipa varmaan ok...
Tälläkin palstalla olisi tilanteesta varmasti "pitäisikö jättää sika" - avauksia joihin vastaukset olisivat tyyliä "avaa silmäsi, älä ole naiivi"
:D
Entäs tylreissut, joihin ei voi itse vaikuttaa? Onko ok, että määrätään nainen ja mies reissaamaan yhdessä? Hyvin ongelmallista monelle kotiin jäävälle.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa? Kuulostaa hieman rajaa ylittävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa? Kuulostaa hieman rajaa ylittävältä.
Eri ihmisillä ja eri suhteissa on erilaiset rajat, usko tai älä. Omistaan on hyvä keskustella, samoin kumppanin.
Tuollaisen kysymyksen jälkeen pistäisin hieman sordiinojarrua sille kaverustumisellekin.