Kertokaa nyt ihan rehellisesti onko 36 vuotiaalla eläkkeellä olevalla köyhällä mahista edes käydä treffeillä
Sehän olisi parempi vaihtoehto itseasiassa jos eläke ja köyhyys olisi suurempikin red flag niin eihän sitä olisi mikään pakko kertoa välttämättä
Treffeillä ei kuitenkaan ihan välttämättä mihinkään sitouduttaisi ainakaan ihan suoraan sehän voi olla ihan vaan uusien ihmisten tapaamista
Kun ei siinä ihan välttämättä minkäänlaistakaan ihmissuhdetta ehdi muodostamaan joten ehkä minulle olisi toistaiseksi paras vaihtoehto aloittaa seuraelämä käydä treffeillä näkemässä uusia ihmisiä ainakin ihan aluksi aloittaa siitä
Ei kai sitä miesystävää kannata etsiä mitenkään mailaa puristaen kyllähän se saattaa löytyä sitten myöhemminkin jos on löytyäkseen
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo itsestäsi jauhaminen. Et kiinnosta ketään.
Häivy mun keskustelusta
Kyllä on mahdollista toisen eläkeläisen tai ehkä työttömän kanssa
Ilmiannettu. Vastakkainasettelua ja syrjintää. Minä annoin ilmi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Vastakkainasettelua ja syrjintää. Minä annoin ilmi tämän.
Vai niin
Kyllä samanlainen samanlaisen saa.
Miksipä ei. Voi jopa onnistaa. Mutta hae treffiseuraa vertaisryhmästä. Molemminpuolinen ymmärrys ja konkretia on jo valmiiksi toisiaan puolitiessä vastassa. Toisella eläkeläisellä olisi vastaavalla tavalla aikaa niin kuin itselläsikin. Ja varojen vähyydestä johtuen voitte yhteistuumin miettiä olemista ja tekemistä, mihin ei rahaa mene. Tsemppiä:) Jos syynne on mielenterveysperustaiset, niin saatte toisiltanne vertaistukea.
No mailaa en minäkään suosittele ensitreffeillä puristettavan.
Miksi ei olisi mahdollisuutta käydä treffeillä? Tottakai voi mennä.
On mahdollista.
Eräs tuttu jäi eläkkeelle jo päälle parikymppisenä mielenterveyssyistä. Hänellä ei ollut mitään kiinnostusta kuntoutumiseen, vaan jäi mieluummin kotiin makaamaan, ja baareihin istumaan. Jännä kyllä hänellä on kumppaneita riittänyt. Toki kumppaneiden taso on sellainen joka ei ns. tavalliselle ihmiselle kelpaisi.
Mutta siis on aivan hyvin mahdollista treffeilla ns. saman tasoista kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
No mailaa en minäkään suosittele ensitreffeillä puristettavan.
Miehet pettyvät pahasti, jos et ns. mailaa jo ensitreffeillä puristele.
Ei naisella tarvitse olla mitään statusta tai omaisuutta, riittää tasan että on edes jonkinlaista ulkonäköä. Ja jos sitä on paljon niin voi päästä kiipeämään statuksessaan pitkällekin.
Jos olet kaunis sielu, niin on sellaisiakin ihmisiä jotka eivät arvota ihmisiä materian jne. perusteella. Minullekaan ei merkitse nuo asiat yhtään mitään.
Heti kun aloin puhua pelkästään treffeistä niin tuli vielä positiivisempaa palautetta
Lopeta jo tuo itsestäsi jauhaminen. Et kiinnosta ketään.