Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies piikittelee

Vierailija
26.10.2022 |

Olin pari kertaa tapaillut kivan miehen kanssa ja kaikki meni hyvin.
Nähtiin nyt uudestaan ja tällä kertaa hän olikin kuin eri ihminen. Piikitteli koko ajan kaikesta ja oli etäinen.
Miksi tekee näin yhtäkkiä? Mikä muuttui?
Mitä mies hakee tuolla käytöksellään?
Teinkö jotain väärin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin pari kuukautta miestä, joka lähes jatkuvasti haastoi ja piikitteli kaikesta. Onneksi mies oli suora ja keskustelukykyinen, ja osasi itse kertoa, että piikittely johtui siitä, että hän piti meitä liian erilaisina toisillemme, ja yritti hakemalla hakea syitä dumpata mut. Oli kuitenkin liian ihastunut sekä ulkonäkööni että siihen, että minä olin häneen tosi ihastunut, ja liian epävarma lopettaakseen tapailua ilman tätä ihme pelleilyä. Mies oli kuin tuuliviiri, toisena päivänä ei halunnut minusta mitään ja toisena päivänä halusi suhteen. Ei tuollaista tarvitse katsella. 

Erinomainen kuvaus.

Noin varmaan tapahtuu toisinaan, kun itse ei oikein millään saa suhdetta lopetettua, kun jokin siinä toisessa vetää niin paljon puoleensa, mutta kuitenkin on selvää, ettei jatkaakaan halua.

Sitten alkaa (jopa toedostamattaan) käyttäytyä niin, että suhde kaatuu.

Mun kaverin mies alkoi pettää ja monen kanssa ekaa aviovaimoaan. Hän oli selvästi tällainen tapaus. Kaverini ei ollut tuolloin edes hänen tuttunsa.

2 lasta jäi sitten äidilleen.

Mies ja nainen meni tahoillaan uusiin naimisiin. Ainakin se mies on edelleen aika hankala tyyppi, mutta tuskin pettää.

Vierailija
42/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailun tarkoitus ole tuoda esiin positiiviset ja negatiiviset piirteet?

Ei niitä negatiivisia tarvitse tuoda esiin toiselle veetuillen. Parempi olisi ghostata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisen kanssa, joka oli viikon päästä sitä mieltä ettei mikään toimi. Kyselin asiaa en oikein saanut vastausta. Sitten olinkin jo hänen exänsä tyylinen hirviö. En ees tehnyt mitään pahaa ja tuskin olin tehnyt. Sitten kysyin, jos et halua jatkaa tätä juttua, niin ei nähdä enää ja jatketaan matkaa. En minä halua aiheuttaa pahaa mieltä sinulle, jos asiat näet näin. Kun ilmotin, niin kilarit. Eli oot heti haluamassa eroon minusta ja mikään ei kelpaa. Enkö ole ollut mukava.

Häh??. Sähän syyttelet ja sekoilet omias ja mikään ei toimi ja olen kuin exäsi. 3 viikkoa tähän kaikkeen meni. Kun ilmotin etten jatka tätä touhua, niin veti kännissä yöllä mun olohuoneen ikkunan paskaksi kivellä. Asun 2 kerroksessa.

Vierailija
44/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän on kuin narsistin ja uhrin käsikirjasta. Tosin miehen maski lipesi ennätysnopeaan.

Uhri jää, koska toivoo alun ihanuuden palaavan ja ihmettelee, mitä sille ihanalle miehelle tapahtui ja mille rusetille pitää mennä saadakseen sen takaisin. Sitä alun ihanaa miestä ei ollut olemassakaan eikä ole mitään tapaa saada sitä takaisin. Se oli ansa. Juokse! Sulta menee terveys ja mielenterveys, jos jäät.[/quote]

Tämä!!! Luonnevikaisia muutamissa

Vierailija
45/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyväksy se, että mies on persoonallisuushäirioinen. Ei kukaan normaali ihminen toimi noin. Ole iloinen, ettet joudu tapailemaan miestä enempää.

Vierailija
46/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea luonne tuli esiin varmaan, ensin näytteli. Kannattaisi jättää piikittelevät koska se vain jatkuu ja jatkuu. Ehkä ei pidä sinusta eli etsii jotain muuta, muttei sinussa ole mitään vikaa, se on hänen ongelmansa koko käytösongelma. Juoko alkoholia. Hän tuskin etsii petiseuraa kummempaa käytöksen perusteella tai voi olla varattu. Toivoit ehkä muuta, luonnollisesti. Piikittely myrkyttää muidenkin mielen esim. naisten, on parempi varmaan vetäytyä. On paljon kivempaa ja komeaa seuraa olemassa.

Mies juo alkoholia. En etsi itse pelkkää petiseuraa ja ainakin mies väitti olevasta sinkku.

Ap

Väitti olevansa sinkku, mutta se ei tarkoita, että on! Jos on varattu ja huomasi, että alat ihastumaan liikaa, niin halusi sinusta eroon?

Vierailija
47/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naisen kanssa, joka oli viikon päästä sitä mieltä ettei mikään toimi. Kyselin asiaa en oikein saanut vastausta. Sitten olinkin jo hänen exänsä tyylinen hirviö. En ees tehnyt mitään pahaa ja tuskin olin tehnyt. Sitten kysyin, jos et halua jatkaa tätä juttua, niin ei nähdä enää ja jatketaan matkaa. En minä halua aiheuttaa pahaa mieltä sinulle, jos asiat näet näin. Kun ilmotin, niin kilarit. Eli oot heti haluamassa eroon minusta ja mikään ei kelpaa. Enkö ole ollut mukava.

Häh??. Sähän syyttelet ja sekoilet omias ja mikään ei toimi ja olen kuin exäsi. 3 viikkoa tähän kaikkeen meni. Kun ilmotin etten jatka tätä touhua, niin veti kännissä yöllä mun olohuoneen ikkunan paskaksi kivellä. Asun 2 kerroksessa.

Joku epävakaa pers.häiriöinen.

Vierailija
48/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy mikä tahansa (narsismi, epävakaa persoonallisuus, yleinen kusipäisyys), mitään hyvää tuosta ei sulle seuraa. Jos ihastut lisää, menee vielä huonommaksi. 

Vierailija
49/49 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailun tarkoitus ole tuoda esiin positiiviset ja negatiiviset piirteet?

Ei niitä negatiivisia tarvitse tuoda esiin toiselle veetuillen. Parempi olisi ghostata.

Se negatiivinen piirre onkin siinä tapailumiehessä. Tuli esiin veetuiluna ja hyvä niin, nyt ap voi ghostata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi