Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen unelma oli rakentaa talo, ja niin tehtiin. Nyt minun unelmani on hyllyllä hamaan tulevaisuuteen asti

Vierailija
25.10.2022 |

Koska kustannusten nousu, ruoan hinnan nousu, sähkön hinta, lainan korot.

Minua silti v*tuttaa aivan suunnattomasti, että mies sai mitä halusi. Olisin kahden vuoden rakentamisrupeaman jälkeen kaivannut jonnekin lomalle, jonnekin missä ruoka tulee minullekin valmiina naaman eteen ja jossa saisin huomioita minäkin. Mutta ei. Tekee mieli lähteä ja jättää miehelle talo ja lapset. Niin paljon olen antanut tälle kaikelle, ja mitä minulle jäi käteen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, uusi koti.

Ootko tosissasi?

Vierailija
2/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan talo vielä mahdollisimman syrjässä ja kaukana kaikesta? Sinne voi sitten mies alkoholisoitua ja muodostaa perinteisen perhemiljöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa oikein rakkausliitolta jos sinua vituttaa ennen kaikkea se että miehesi sai mitä halusi. Jotkut olisivat jopa onnellisia rakkaan puolisonsa puolesta.

Vierailija
4/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdette vaan. Ei teidän talous nyt voi niin tiukalla olla kun pystyitte talonkin rakentamaan. Meillä on varattuna maaliskuulle kahden hengen kahden viikon all-inclusive loma Teneriffalla hintaan n. 3000e. Suosittelen, ruoka aina valmiina pöydässä ja juomahanoja joka puolella.

Vierailija
5/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan talo vielä mahdollisimman syrjässä ja kaukana kaikesta? Sinne voi sitten mies alkoholisoitua ja muodostaa perinteisen perhemiljöön.

Ei ole. On uudella asuinalueella keskisuuressa kaupungissa 5km päässä ydinkeskustasta. 

6/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on ollut varaa rakennuttaa talo, niin kyllä sulla pitäisi olla varaa lähteä vaikka lasten kanssa esim. Turkkiin edulliselle äkkilähtölomalle.

Vierailija
7/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme naukumaija.

Vierailija
8/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, etkö saa asua talossa, ota vuoteesi ja käy....

Vierailija
9/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksin Gambiaan "Rantalomalle" se virkistää.

Vierailija
10/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos teillä on ollut varaa rakennuttaa talo, niin kyllä sulla pitäisi olla varaa lähteä vaikka lasten kanssa esim. Turkkiin edulliselle äkkilähtölomalle.

Ei kai tarkoitus ollut sentään rankaista ap:ta lisää jollain Turkin lomalla.

Vierailija
11/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. On uudella asuinalueella keskisuuressa kaupungissa 5km päässä ydinkeskustasta. 

Eli erinomaisen järkevästi rakennettu, ellei sitten ole tehty tarpeettoman suurta ja prameaa lukaalia. Selvästi ajattelevainen mies, joka tarvitsee enää paremman kodin hengettären.

Vierailija
12/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopasen joo. Yhden loman takia olet valmis luovuttamaan osuuden omakotitalosta? 

Vierailija
13/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista provoa tänään. 

Vierailija
14/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki tuo miehen vikaa?

Vierailija
15/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se vain miehen koti? Sinä ja lapset asutte puuvajassa?

Vierailija
16/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kunnossa sun tissit, tussu ja perse on?

Vierailija
17/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on rakentanut talon, myös sun ja lasten asuttavaksi. Ettäs kehtaat narista sen sijaan että nauttisit uudesta talosta!

Vierailija
18/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdette vaan. Ei teidän talous nyt voi niin tiukalla olla kun pystyitte talonkin rakentamaan. Meillä on varattuna maaliskuulle kahden hengen kahden viikon all-inclusive loma Teneriffalla hintaan n. 3000e. Suosittelen, ruoka aina valmiina pöydässä ja juomahanoja joka puolella.

Etenkin nuo juomahanat ovat sinulle ilmeisen tärkeitä. Hyvä tekosyy esiintyä vahvasti päihtyneenä kaksi viikkoa, sillä kyllä tuohon hintaan pitää yrittää juoda mahdollisimman paljon alkoholia aamusta iltaan.

Vierailija
19/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensiko varmasti kaiken itse?

Vierailija
20/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Katso nyt hyvä ihminen mitä kaikkea olet jo saanut.. Mitä sen loman jälkeen on vaatimuslistalla? Tuskin onnesi on pelkästään siitä lomasta kiinni. Varmaan tarvitset vielä paaaaaljon muutakin onneen :)