Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen unelma oli rakentaa talo, ja niin tehtiin. Nyt minun unelmani on hyllyllä hamaan tulevaisuuteen asti

Vierailija
25.10.2022 |

Koska kustannusten nousu, ruoan hinnan nousu, sähkön hinta, lainan korot.

Minua silti v*tuttaa aivan suunnattomasti, että mies sai mitä halusi. Olisin kahden vuoden rakentamisrupeaman jälkeen kaivannut jonnekin lomalle, jonnekin missä ruoka tulee minullekin valmiina naaman eteen ja jossa saisin huomioita minäkin. Mutta ei. Tekee mieli lähteä ja jättää miehelle talo ja lapset. Niin paljon olen antanut tälle kaikelle, ja mitä minulle jäi käteen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdette vaan. Ei teidän talous nyt voi niin tiukalla olla kun pystyitte talonkin rakentamaan. Meillä on varattuna maaliskuulle kahden hengen kahden viikon all-inclusive loma Teneriffalla hintaan n. 3000e. Suosittelen, ruoka aina valmiina pöydässä ja juomahanoja joka puolella.

Etenkin nuo juomahanat ovat sinulle ilmeisen tärkeitä. Hyvä tekosyy esiintyä vahvasti päihtyneenä kaksi viikkoa, sillä kyllä tuohon hintaan pitää yrittää juoda mahdollisimman paljon alkoholia aamusta iltaan.

Juurikin näin. Sekavaa örinää ja kaatuilua, housut märkänä ja ruskeaa valumaa sisäreisissä. Niin se menee mukavasti rentoutuessa altaalla. Yöllä mölyämistä ja itkuisia harhoja.

Vierailija
22/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se teidän talo on ihan uusi voisit nyt ihan ensin ottaa rauhassa ja antaa stressin laantua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkin rajaton aineiden käyttö on nyt tauolla kun mies itsekkäästi rakensi talon. Niin paljon mukavampaa olisi ollut olla aineissa kaksi viikkoa muiden alkonarkkien seurassa.

Vierailija
24/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja jätä talo miehelle. Eläkkeellä mies asuu velattomassa talossa ja sinulla on muutama lomakuva.

Vierailija
25/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli erikoinen tarina. Mies rakensi talon jossa te asutte. Tai oletan että sä ja muksutkin saatte siinä majailla. Ja nyt sä revit pelihousut kun et pääse jonnekin ulkomaille, nyt just heti nyt äkkiä.

Eli olisit onnellinen ja arvostaisit miestäsi jos ei taloa olisi rakennettu mutta pääsisit viikoksi johonkin piitsille. Noh, murheensa ja elämänilonsa kullakin.

Vierailija
26/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkonarkin rajaton aineiden käyttö on nyt tauolla kun mies itsekkäästi rakensi talon. Niin paljon mukavampaa olisi ollut olla aineissa kaksi viikkoa muiden alkonarkkien seurassa.

Siellähän olisi voinut saada vaikka vierasta kankea, kun päihteet vievät estot ja ollaan lomatunnelmissa.

Vierailija
27/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset mene sinne seksi- ja päihdelomalle itseksesi ja muuta palattuasi alkoholistien tukiasuntoon bailaamaan?

Vierailija
28/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä omakotitalot ovat pahimmillaan loppuelämän vankiloita. Olen itse suht hyväpalkkaisessa työssä ja säästöjäkin on, mutta kaverini kyselevät usein, miksen muuta pienestä ns. paska-alueella sijaitsevasta yksiöstäni johonkin isompaan tai lähemmäs keskustaa. Olen todennut heille, että kaikki se raha, jonka sijoitan kotiin on pois siitä rahasta, jonka voin käyttää siihen, että saan olla poissa kotoa. Monikaan ei tätä tunnu ymmärtävän, mutta samalla sitten taivastelevat kun saatan olla interraililla tai jossain etelän lämmössä viikkotolkulla, että miten minulla on varaa.

Vierailija
29/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänhän ois voinut varautua laittamalla rahaa syrjään lomaa varten kahden vuoden ajan...? Tai jotain. Ite oon mediaanipalkkainen, samoin puoliso, joten ylipäänsä kaikkeen mikä maksaa yli tonnin pitää ensin säästää, niin en nyt näe tässä muuta ongelmaa kuin sen että ei oo varauduttu asiaan.

Vierailija
30/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä omakotitalot ovat pahimmillaan loppuelämän vankiloita. Olen itse suht hyväpalkkaisessa työssä ja säästöjäkin on, mutta kaverini kyselevät usein, miksen muuta pienestä ns. paska-alueella sijaitsevasta yksiöstäni johonkin isompaan tai lähemmäs keskustaa. Olen todennut heille, että kaikki se raha, jonka sijoitan kotiin on pois siitä rahasta, jonka voin käyttää siihen, että saan olla poissa kotoa. Monikaan ei tätä tunnu ymmärtävän, mutta samalla sitten taivastelevat kun saatan olla interraililla tai jossain etelän lämmössä viikkotolkulla, että miten minulla on varaa.

Monikaan ok-asuja ei reissaile vaan se loputon kodin hoito ja pihatyöt käy niin lomasta kuin rentoutumisestakin.

Vierailija
31/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdette vaan. Ei teidän talous nyt voi niin tiukalla olla kun pystyitte talonkin rakentamaan. Meillä on varattuna maaliskuulle kahden hengen kahden viikon all-inclusive loma Teneriffalla hintaan n. 3000e. Suosittelen, ruoka aina valmiina pöydässä ja juomahanoja joka puolella.

Etenkin nuo juomahanat ovat sinulle ilmeisen tärkeitä. Hyvä tekosyy esiintyä vahvasti päihtyneenä kaksi viikkoa, sillä kyllä tuohon hintaan pitää yrittää juoda mahdollisimman paljon alkoholia aamusta iltaan.

Unohdit ruuan joka on aina valmiina pöydässä. Hyvä tekosyy vyöryä ähkyssä oksennus kurkunperällä pitkin rantoja, kaikkien juomahanojen ohi. Ja ehdottomasti juoda ihan kaikki se viina niistä säiliöistä sen jälkeen kun on ahtanut ruokapöydän typötyhjäksi, lautasetkin nuoltuna. Kyllä koko rahalla pitää syödä ja juoda, näin on jämpti. Vahvasti tulee mieleen että taitaa sulla olla kovastikin kokemusta örveltämisestä. Tai jos ei ole niin sun lomat on suuntautuneet sitten jonnekin missä ei ole ruokaa eikä juomaa muutaman kilometrin säteellä ja sitäkin saa rajoitetusti.

Vierailija
32/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatyöt on syvältä, inhoan.

Vierailija
33/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, onko talo tehty pitkästä tavarasta?

Vierailija
34/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua ap. Minun mieheni otti ohjat täysin omiin käsiinsä ja osti valtavan omakotitalon ihan yksin. Minulle sanoi vain että tulet sinne tai etsit yksin jonkun luukun minne muutat ilman lastamme. Nyt asumme mies, lapsi ja minä valtavassa linnassa keskenämme ja meille ei jää aikaa muuhun kun talon ja pihan puunaamiseen, jotta arvo säilyisi. Emme matkustele ja koen että jäimme nyt jumiin tähän taloon kun rahatkin menevät rikki meneviin kodinkoneisiin jne.

Ei tällainen ole elämää kun meiltä jää kaikki yhteiset elämykset kokematta kun missään ei käydä, eikä mitään voi tehdä kun aina olla kotona jumissa.

Vierailija
35/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän kunnossa sun tissit, tussu ja perse on?

Mitäpä sinä sillä tiedolla teet, sinä et tule näkemään rupisen elämäsi aikana kuin nyrkkikyllikkisi.

Vierailija
36/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän sinua ap. Minun mieheni otti ohjat täysin omiin käsiinsä ja osti valtavan omakotitalon ihan yksin. Minulle sanoi vain että tulet sinne tai etsit yksin jonkun luukun minne muutat ilman lastamme. Nyt asumme mies, lapsi ja minä valtavassa linnassa keskenämme ja meille ei jää aikaa muuhun kun talon ja pihan puunaamiseen, jotta arvo säilyisi. Emme matkustele ja koen että jäimme nyt jumiin tähän taloon kun rahatkin menevät rikki meneviin kodinkoneisiin jne.

Ei tällainen ole elämää kun meiltä jää kaikki yhteiset elämykset kokematta kun missään ei käydä, eikä mitään voi tehdä kun aina olla kotona jumissa.

Kyllä jos joku mies mulle tuollaisen käskyn heittäisi niin saisi lähteä ihan lapsen kanssa kaksistaan. En mä ala aikuisen ihmisen käskytettäväksi. Lapsi voisi olla luonani keskustassa sen mitä on. 

Vierailija
37/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mikä ongelma ap? Mainitsit hintojen nousun ym. nykyiset ongelmat mitä kaikilla on, se teidän talon rakennus ei ole sitä aiheuttanut. En myöskään tajua miten kukaan voi olla katkera siitä että puoliso saa mitä pitkään halusi, tässä tapauksessa rakentaa perheelleen ok-talon josta kaikki hyötyvät toivottavasti vuosia. Kyllä sä sinne reissuun tai mihin nyt haluatkaan vielä pääset, vai onko miehesi kieltänyt lähtemästä talosta mihinkään? Vähän epäilen onko koko aloitus millään tavalla edes totta.

Vierailija
38/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap:n mielestä joku pandemiakin on vaan tekosyy, minkä varjolla hänen unelmansa ei täyty.

Vierailija
39/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sä tätä lomaksi? Menet siis ihan vapaaehtoisesti ja vielä nautit? Ihme masokisti.

Vierailija
40/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin omavaltaisia päätöksiä tekevästä miehestä olisi jo kannattanut erota? Tuollainen toimintahan vie täysin pohjan yhteiseltä elämältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän