Pariskuntien panolomat
On pitkään suunniteltu että pitäisimme kunnon panoloman irti arjesta. Eli keskittyisimme suurimman osan ajasta itse asiaan.
Millaisia panolomia te muut parit olette pitäneet? Oletteko olleet staycationilla vai jossain kauempana? Olitteko suunnitelleet kuinka tarkkaan mitä halusitte tehdä vsi ihan fiiliksen mukaan? Kokeilitteko jotain uutta, leluja, asuja jne? Vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (120)
Kyllä tässä pitkälti kuuluu puolisoon kyllästyminen ja parisuhteen ongelmat (huono kommunikaatio, riidat, raskas arki yleisesti) näillä joilla puoliso ei ole kiinnostunut seksistä kun on aikaa olla kahdestaan. Jos olisi uusi suhde niin veikkaan että aika erilaista..
Itsellä uusi miesystävä tai kolme vuotta oltu yhdessä ja on todella kiihkeää ja kokeilevaa seksi niin kotona kun lomallakin. Perus etelänloma niin kyllä sitä on pitkän kaavan mukaan illoin aamuin ja muu läheisyys päälle. Tosi ihanaa ja nautitaan kummatkin. Välillä jopa seksiklubilla käyty ja muuta extraa. Toki kotonakin on leluja ja kaikenlaista piristettä käytössä että ei sinällään muuta kauheasti elämää, kunhan nyt lomalla ollaan muutenkin rennompia.
Olin ikävä kyllä ihan samanlainen vaimo 20+vuotta kestäneessä suhteessa missä oli kaikenlaista pientä pinnan alla olevaa ongelmaa ja riitaisuutta, yleisesti suhde oli pikkuhiljaa menny pilalle ihan kummankin takia. Pidettiin toisiamme itsestäänselvyytenä ja riidat jäi selvittämättä aina, ei siinä seksiä enää tehnyt kyllä mieli enää hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on odotukset kun lähdetään. Vaimoa ei kiinnosta, "onko pakko panna kun ollaan hetki kahdestaan ?"
Sitten kysellään että miksei me koskaan lähdetä kahdestaan reissuun😑
No kyllä minuakin ärsyttää suunnattomasti, kun jo reissuun lähtiessä tietää, että mies olettaa saavansa seksiä automaattisesti, jos kahdestaan ollaan. Ei todellakaan nosta omia haluja.
Mutta pakko olla naimisissa? Omakin vaimo, nykyisin kyllä ex, oli kauhean ihmeissään kun vihdoin otin eron. Meillä meni kuulemma niin hyvin.
En lähde miehen kanssa lomalle seksiä varten oli sitten etelänloma tai kaupunkiloma. Lomalle mennään katselemaan paikkoja ja syömään ravintoloissa. Hotellihuoneessa nukutaan ja aamulla taas baanalle. Näin on tehty jo 20 vuotta, myös häämatkalla.
Jos lomareissulla ei nussita niin sitten ei lähdetä lomareissulle.
Eipä ole varsinaisia panolomia järjestetty, mutta toki on välillä lapset olleet mummolassa yökylässä. Seksi kyllä harrastetaan säännöllisesti muutenkin, mutta laatu ja kesto voisivat olla parempaa. Yleensä on tehty jotain muuta yhdessä, joko kotona, mökillä tai muualla ja sitten on harrastettu rauhassa seksiä aamulla tai päivällä, sen sijaan että pannaan äkkiä myöhään illalla lasten nukkuessa. Nyt on suunnitteilla staycation hotellissa kotikaupungissa, ja ainoa sovittu ohjelma on että pannaan kuin kanit. Siinä on mitä odottaa syksyn pimeydessä.
M46
Juuri eilen tultiin Hollannista 4pv:n otsikon mukaiselta lomalta. Oli leluja ja asusteita yksi lentolaukullinen mukana. Suunniteltiin sen verran että oli katsottu sellainen hotellihuone, missä sänky ja muutkin huonekalut soveltuvat sitomisleikkeihin 🥰 Sitten käytiin tietty punalyhty alueella vähän hakemassa kiihotusta ja tekemässä lisää leluostoksia. Tuli harrasteltua sen verran että loppuviikon varmaan pärjää nyt ilman seksiä, ellei sitten mies innostu noista uusista leluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on odotukset kun lähdetään. Vaimoa ei kiinnosta, "onko pakko panna kun ollaan hetki kahdestaan ?"
No kyllä minuakin ärsyttää suunnattomasti, kun jo reissuun lähtiessä tietää, että mies olettaa saavansa seksiä automaattisesti, jos kahdestaan ollaan. Ei todellakaan nosta omia haluja.
Juuri tämä ajatusvinouma. Miehesi ei halua vain seksiä, miehesi haluaa sinua, miksi muuten olisi innoissaan yhteisistä reissuista? Mutta torju vaan tarpeeksi niin ehkä ne halut siirtyy johonkin toiseen.
En jumaliste ymmärrä miksi silloin ei saisi olettaa että sitä kunnon seksiä olisi vihdoin kahden kesken jos kotona on lapset paikalla 24/7?? MILLOIN sitä seksiä sitten muka olisi jos ei sillä kahdenkeskisellä reissulla??
Toi seksittömyys ja ns miehen rankaisu pihtaamalla on aikalailla varma tulevan eron merkki. Mun eka vaimo teki saman. Seksiä oli 1 kk ja toi määrä ei vaan riitä mulle. Olin aina pitänyt itseäni uskollisena.
3v kattelin sit löyty nainen kuka haluaa tyydyttää mua. Sinne jäi ex rannalle ruikuttaa.
Kyllä panolomia harrastetaan. Oltu 4v yhdessä nyt. Arkisin seksiä n 3-4x viikko. Lomalla aamu alkaa seksillä, päivällä usein ja nukkumaan mennessä. Oltiin viikko Rodoksella just= suuseksi kertoja ilman penetraatiota 4*.. penetraatio 19x. Yks käsihoito.
Nää lomat kyl parantaa aina suhdetta ja saa lisää seksiä arkeen hetkeksi.
Kyllähän se aviosexi puulta alkaa maistumaan. Täytin vappuna 34v ,ja lähdettiin viettämään vappua Leville.
Tykkään tanssimisesta,ja mua alkoi tanssittaa nuori mies. Sillä seisoi kulli ,ja nuori mies teki sen mulle selväksi.
Mulla alkoi ihan älyttömät halut.
Kerroin siitä miehelleni. Vastaus oli että anna sille pillua mutta hän katsoo.
Nuori mies kutsuttiin pöytään,mukana tuli hänen kaveri. Siideriä ja tanssimista. Alkoi mennä kontrolli.
Mies kutsui molemmat jatkoille vuokra mökkiimme.
Senhän ties kaikki miks nuoret miehet kutsuttiin.
Siihenhän se meni ,rajua sexii ,ja mut naitiin.
Palaa kiinnostus sexiin kotonakin ,mies kyllä kuittaili joka yllätys kyllä kiihotti minua.
Jos minä maksamaan loman meille molemmille, niin vaimon on syytä suhtautua siihen siten, että pimppiä on oltava tarjolla ja kunnon hepenien kanssa. Onneksi hän on sen ymmärtänyt ja eihän se pois ole häneltäkään, kun meidän yli kaksikymmentä vuotta kestäneen yhdessä olon aikana hänkään ei ole käytännössä koskaan jäänyt rakastellessa ilman orgasmia.
Niin kuin nyt tämän päivän naiset eivät osaisi maksaa lomasta omaa osuuttaan, huoh
Viikko rakasteltiin Välimeren rannalla päivittäin. Pariskunta 60/61 v
Nudistirannallakin käytiin. Ensi kesänä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Toi seksittömyys ja ns miehen rankaisu pihtaamalla on aikalailla varma tulevan eron merkki. Mun eka vaimo teki saman. Seksiä oli 1 kk ja toi määrä ei vaan riitä mulle. Olin aina pitänyt itseäni uskollisena.
3v kattelin sit löyty nainen kuka haluaa tyydyttää mua. Sinne jäi ex rannalle ruikuttaa.
eikös lähes kaikki pikkulasten 40v+ äiskät pihtaa. on muita kiinnostukset kohteita iltaidin esim puhelimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin tosi hiilenä jos olisin miehen kanssa reissussa kahdestaan ja ei kävisi kimppuun ekan tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös lähes kaikki pikkulasten 40v+ äiskät pihtaa. on muita kiinnostukset kohteita iltaidin esim puhelimet
Ilta voi olla vaikeemutta eikö vois panna lounasaikaan ku.mn lapset tarhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä melkein sama juttu. Silloin harvoin kun päästään kahdestaan niin varmaan toivoo, että nyrjäyttäisin vehkeen niin ettei seksi onnistuisi ollenkaan. Joskus meinasin jo, että lähden johonkin alakerran baarin vetämään kännit kun vaimo näytti ja vaikutti siltä, että nukkumaanhan tänne tultiin. Siis heti kun päästiin hotelliin niin oli alkamassa nukkumaan. Ja kyllä kotonakin saisi viikonloppuisin nukkua niin paljon kun vaan haluaa.
Kerran oli niin hyvä tuuri ja tähdet osuivat oikeaan kulmaa ja lapset olivat viisi päivää mummolassa hoidossa. Kokonaiset yhden kerran harrastettiin seksiä. Onhan se hieno, että kaikki muut asiat menee seksin edelle.
Ottaisin tuon kyllä puheeksi. Jos vaimo kertoisi, että seksi ei vain kiinnosta, ja jos kysyttäessä ei osaa myöskään sanoa, mikä saisi haluamaan - kysyisin sitten, että eikö seksi ole hänen mielestään tärkeää. Jos vastaus on, että ei ole, kysyisin, että jos se ei sinusta ole kovin tärkeää, niin voinko sitten käydä harrastamassa seksiä työpaikan Mirkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 4 lasta, eikä vaimo ole pihdannut koskaan. Kun seksiä oli säännöllisesti ja riittävästi viikoittain niin lomareissulla oli monesti vähemmän olosuhteiden pakosta. Muutenkin vaimon vatsa toimi huonosti lomareissulla, joten sekin siirsi seksiä kotiin. Jos mulla oli paineita, niin vaimo otti suihin.
Yhden yön kylpyläreissu Vantaan Flamingossa. Hotellihuoneessa ojensin vaimolle lahjaksi uudet bikinit, entisiä rohkeammat stringimallin housuilla. Empi hetken aikaa rohkeneeko laittaa noin paljastavia julkiseen paikkaan. No, onneksi suostui ja siirryimme kylpylään. Täytyy sanoa, että vaimon naisellisen muodokas peppu stringibikineissä näytti herkulliselta ja huomasin, että katseita tuli myös vierailta miehiltä. Juotiin poreissa parit drinkit ja kuiskuttelin vaimon korvaan, että olet saanut kovasti kuumia katseita muiltakin täällä. Huomasin punastumisen sekä kiihottumisen ja kevyt humalatila sai hänet vapautuneemmaksi. Rentouttavan kylpylän jälkeen siirryttiin hotellihuoneeseen ja päädyttiin suoraan leveälle parisängylle nussimaan kiihkeästi.
Kokemuksesta sanon, että homma ei toimi käytännössä niin että ensin ollaan kuukausikaupalla panematta ja sitten varataan lomaviikko panemista varten! Seksiä pitää olla sopivasti mukana elämässä ja arjessa koko ajan.