Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntien panolomat

Vierailija
24.10.2022 |

On pitkään suunniteltu että pitäisimme kunnon panoloman irti arjesta. Eli keskittyisimme suurimman osan ajasta itse asiaan.
Millaisia panolomia te muut parit olette pitäneet? Oletteko olleet staycationilla vai jossain kauempana? Olitteko suunnitelleet kuinka tarkkaan mitä halusitte tehdä vsi ihan fiiliksen mukaan? Kokeilitteko jotain uutta, leluja, asuja jne? Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän panolomia olla. Ne pitävät suhteen vireänä varsinkin lapsiperheessä. Ollaan oltu 25 vuotta yhdessä. Yleensä mennään johonkin oudompaan kaupunkiin jossa ei ole tuttuja. Vaimo haluaa toteuttaa itseään rohkeissa vaatteissa ja härnätä minua miehenä niillä. Arkena kun on siveyden sipuli julkisissa töissä. Kyllä ne "rietastelulomat" on ihan terveellisiä. Paljon hyvää seksiä kuuluu ohjelmaan.

Vierailija
122/130 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaista on haluttomien naisten kanssa haaveilla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde miehen kanssa lomalle seksiä varten oli sitten etelänloma tai kaupunkiloma. Lomalle mennään katselemaan paikkoja ja syömään ravintoloissa. Hotellihuoneessa nukutaan ja aamulla taas baanalle. Näin on tehty jo 20 vuotta, myös häämatkalla.

"Yhtenä päivänä Tuomas vaan sano, että haluaa eron vaikka meillä oli kaikki niin hyvin"

Vierailija
124/130 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolomat on parasta elämässä. Panolomalla käydään jossain erotiikkaliikkeessä. Antaa hyvää boostia arkeen. Menkäähän panemaan lomalle ja pihtailut pois.

Vierailija
125/130 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo fantasoinut useamman vuoden paikasta jossa olisi 10-20 paria ja saisi naida kenen kanssa  tahtoo. Vaikka viikonloma.

Vierailija
126/130 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksielämää virkistävät panolomat toteutettu vähän toisin. Vaimo käy Lapissa ja Ranskassa vuorotellen, minä käyn Thaimaassa. Turvaseksi on ehdoton vaatimus. Kyllä piriristää! 

Vierailija
127/130 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Meillä se sujui hyvin minä olin pattayalla ja vaimo Kap Verdellä.

Vierailija
128/130 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolomaa odotellessa. Lähdemme Ruotsiin kaupunkilomalle viettämään kunnon seksilomaa. Oudossa kaupungissa voi vähän irrotella ulkonakin.

Vierailija
129/130 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava panoloma tiedossa kun lapset pärjää yksin kotona, eli noin 8 vuoden kuluttua. Sitä odotellessa.

Vierailija
130/130 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän panolomat kruuna kimppaseksi, seuraksi otetaan joku hyvinvarustettu ja mukava mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä