Huoh... Siis jaksatteko kaikki antaa vauvan olla rinnalla yli tunnin?
Kommentit (10)
Sitten pois tissiltä kun on syönyt, yöllä saattoi luputella tunninkin, en tiedä.
Meillä oli kuopuksen kanssa alussa just niin, että puol tuntia/tissi ja molemmat söi..Kuopus olikin ainut, kenen kanssa imetys onnistui..
Olen aina ihmetellyt näitä, mulla nyt kolmas vauva imetyksessä ja joka iikka syönyt max. 5 min alusta saakka. Jos vauva alkaa vähääkin torkkumaan ja hidastaa tahtia, niin " pilkin" tissillä pari kertaa ja jos vauva ei siitä silloin nappaa kiinni, niin se on sitten ruokailu ohi. Ei minulla ole aikaa istuskella tuntikausia päivisin tissittelemässä, saatika öisin...
Mitä ihmeen välejä? Vaavi söi 5-6 tuntia putkeen ja silti huusi nälkäänsä ja joi pullomaitoa päälle. Osittaisimetin jonnekin 7-8 kk ikään asti.
Hintana siitä, että en jaksanut imettää, ovat nyt 9-kuisena jatkuvasti uusiutuvat korvatulehdukset??
Luen, syön, nettailen ja katon töllöä samalla. Jos on isompia, ymmärrän kyllä, ettei imumaratonit päivisin onnistu.
Ei minusta ainakaan ollut yhtään rankkaa maata sängyllä tunnin verran aina muutaman tunnin välein, päinvastoin! Jos ei nukuttanut, saatoin lukea kirjaa tai katsoa telkkaria tms.
Kaiken voi aina tehdä helpomminkin.
Hienosti jaksoit noinkin pitkään imettää.
Vierailija:
Hintana siitä, että en jaksanut imettää, ovat nyt 9-kuisena jatkuvasti uusiutuvat korvatulehdukset??
ja tosiaan vauva söi koko sen tunnin, aluksi oikein hanakasti ja lopuksi vähemmän hanakasti mutta ei millään päästänyt rinnasta irti. toinen lapsi olikin sitten nopeampi syöjä.
Onneks kaksi muuta oli 5 min syöjiä