Jos olisit mies, huolisitko melkein kaikkien höyläämän yh-äidin kumppaniksesi?
Kommentit (56)
Mieheni tietää tämän hyvin, ja olen siitä huolimatta kelvannut hänen lapsensa äidiksi. Mutta mä olenkin niin kaunis ja mukava, että jotain vikoja minussakin saa olla :)
Vierailija:
Vierailija:
Mä en ole ollut mikään tuttavapiirin yleinen jakorasia, mutta miehiä mulla on ollut aina sinkkuaikoina paljon. Jotkut tykkää vähän tälläisistä " pahoista" tytöistä.
Nyt olen ollut avoliitossa 7 vuotta ja kertaakaan en ole pettänyt. Mutta mieheni tykkää kun käyttäydyn " lumpahtavasti" välillä sängyssä.Yleensä miehet eivät halua tehdä kuvaamallasi tavalla käyttäytyneiden naisten kanssa lapsia. Onko teillä jo lapsia? Ellei, miehesi saattaa juuri unelmoida vähän kiltimmästä tytöstä. Toisaalta, voi olla, ettei miehesi tiedä menneisyydestäsi. Kysy joskus muutaman viinilasin jälkeen, olisiko miehestäsi miehenä helpottavaa, ellet olisi niin kokenut. Voit yllättyä. Tämä voi olla myös syy, miksei miehesi ole vielä kosinut.
Mua ollaan kosittukin, mutta itse en ole halukas naimisiin. Näinkin on ihan hyvä. Ja se suurin syy miksi en halua naimisiin on se, että häät maksaa ihan liikaa. Kun on suuri ja läheinen suku molemmilla, niin ei sieltä niin vaan karsitakkaan, ja mikään maistraattivihkiminen ei mulle kelpaa.
Mä tiedän että mun mieskin on kokenut, ja tykkään siitä. Mulle ois kauhistus sellainen jolla ois ollut vähän kokemuksia, niitähän saattaa ruveta kaipaamaan sitten jossain vaiheessa, ehkä?
Vierailija:
Mä tiedän että mun mieskin on kokenut, ja tykkään siitä. Mulle ois kauhistus sellainen jolla ois ollut vähän kokemuksia, niitähän saattaa ruveta kaipaamaan sitten jossain vaiheessa, ehkä?
Tämä on se syy, miksi miehillä kokemukset ovat hyväksi perhettä perustettaessa. Naisilla tilanne on päinvastoin.
Miehille kokematon nainen ei todellakaan ole kauhistus vaan todellinen unelma.
Minä, neljän muksun yh-äiti olen " höylännyt" tasan yhden ukon kanssa :))))
Vierailija:
Vierailija:Mä tiedän että mun mieskin on kokenut, ja tykkään siitä. Mulle ois kauhistus sellainen jolla ois ollut vähän kokemuksia, niitähän saattaa ruveta kaipaamaan sitten jossain vaiheessa, ehkä?
Tämä on se syy, miksi miehillä kokemukset ovat hyväksi perhettä perustettaessa. Naisilla tilanne on päinvastoin.
Miehille kokematon nainen ei todellakaan ole kauhistus vaan todellinen unelma.
vain neitsyen jonka häppärit ommeltu yhteen kiinni ja jotka hääyönä saisin veitsellä repästä auki ja panna niin että veri roiskuis. Oi sitä onnea ja autuutta.
Vierailija:
kelpuuttaisin vain neitsyen jonka häppärit ommeltu yhteen kiinni ja jotka hääyönä saisin veitsellä repästä auki ja panna niin että veri roiskuis. Oi sitä onnea ja autuutta.
Kylläpä te naiset reagoitte agressiivisesti. Tämä on yksi syy, miksi miehet eivät puhu teille tunteistaan ja unelmistaan. Te ette niitä kuitenkaan halua kuulla.
Jos tässä viitataan siihen, että yh:t panee holtittomasti ympäri kyliä, niin omakohtasesti voin sanoa, että kyllä 1/10 on tullu nussittua äidiksitulemisen jälkeen...
Oli se meno hieman hurjempaa ennen lasta (saati että ketään panoa kotiini toisinkaan...).
Vierailija:
Vierailija:
kelpuuttaisin vain neitsyen jonka häppärit ommeltu yhteen kiinni ja jotka hääyönä saisin veitsellä repästä auki ja panna niin että veri roiskuis. Oi sitä onnea ja autuutta.Kylläpä te naiset reagoitte agressiivisesti. Tämä on yksi syy, miksi miehet eivät puhu teille tunteistaan ja unelmistaan. Te ette niitä kuitenkaan halua kuulla.
Vierailija:
Me taas saatettaisiin saada hyvä keskustelu aiheesta, jos toinen reagoisi noin kärkkäästi.
Mitä tarkoitat ja ketkä ovat me?
Me jutellaan ja väitellään paljon. On mielenkiintoista kuulla miksi toinen ajattelee juuri niin kuin ajattelee, varsinkin jos on itse toista mieltä. Ei se että kyseenalaistaa jonkun asian tai ajatukset, tarkoita automaattisesti sitä että, ei kiinnosta ollenkaan.
Vierailija:
. On mielenkiintoista kuulla miksi toinen ajattelee juuri niin kuin ajattelee, varsinkin jos on itse toista mieltä. Ei se että kyseenalaistaa jonkun asian tai ajatukset, tarkoita automaattisesti sitä että, ei kiinnosta ollenkaan.
Näinhän se on. Miehelle se on kyllä aikamoinen kynnys paljastaa, mitä ihan oikeasti ajattelee, mutta onnistuu pitkässä ja hyvässä suhteessa.
Hop hop lenkille vaan se persus sieltä koneen ääreltä, kyllä sulla on vielä mahdollisuuksia!
mutta enpä todellakaan huolisi miehekseni jotakin kivikautista sovinistia, jonka mielestä naiset jaetaan huoriin ja madonniin. Onneksi on aina ollut varaa valita joten olen höylännyt vain niitä muita.
Vierailija:
mutta enpä todellakaan huolisi miehekseni jotakin kivikautista sovinistia, jonka mielestä naiset jaetaan huoriin ja madonniin. Onneksi on aina ollut varaa valita joten olen höylännyt vain niitä muita.
Muuten ihan sama olisiko yh vai ei.
Mä en muutama vuosi sitten todellakaan olisi huolinut miehekseni kuin akateemisen, fiksun, sivistyneen, rikkaan, hyvännäköisen miehen.
no, onhan toi hyvännäköinen, mutta noi muut kriteerit..
Ja vaikea uskoa, että mun mieheni olisi halunnut, että olen neitsyt. Tietää kyllä ihan riittävästi mun menneisyydestä, että kai olisi valinnut jonkun muun?
Onko muuten muut huomannu, että ne kaksikymppisinä avioituneet, yhden miehen kanssa olleet naiset ovat aika villejä tossa kolmenkympin jälkeen, kun sattuvat pääsemään johonkin työpaikan risteilylle tms? Ihan hävettää niiden puolesta..
vastailko näihin mielenterveys ongelmaisten provoihin.
Vierailija:
Yleensä miehet eivät halua tehdä kuvaamallasi tavalla käyttäytyneiden naisten kanssa lapsia. Onko teillä jo lapsia? Ellei, miehesi saattaa juuri unelmoida vähän kiltimmästä tytöstä. Toisaalta, voi olla, ettei miehesi tiedä menneisyydestäsi. Kysy joskus muutaman viinilasin jälkeen, olisiko miehestäsi miehenä helpottavaa, ellet olisi niin kokenut. Voit yllättyä. Tämä voi olla myös syy, miksei miehesi ole vielä kosinut.