Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhde onnistua, jos ruokailutavat on kovin erilaiset

Vierailija
24.10.2022 |

Varmasti seurustelu onnistuu, mutta mitenkä perhe-elämä lapsineen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Mies ei osaa kokata mitään, minä kokkaan kaiken, enkä enää halua passata aikuista miestä, ruoanlaittoon menee noin 2-4 tuntia joka päivä, lajista riippuen ja sotkun määrästä riippuen. Mies kuittaa grilliruualla tai jollain pika-pika hommalla, joten hän ei korvaa minun terveellistä tekotapaa, enkä aio syödä grillimättöä.

Vierailija
42/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei etiketti onnistu, mutta en jätä tähteitä eikä p:sokaan, joka syö kyllä tyylikkäämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Mies ei osaa kokata mitään, minä kokkaan kaiken, enkä enää halua passata aikuista miestä, ruoanlaittoon menee noin 2-4 tuntia joka päivä, lajista riippuen ja sotkun määrästä riippuen. Mies kuittaa grilliruualla tai jollain pika-pika hommalla, joten hän ei korvaa minun terveellistä tekotapaa, enkä aio syödä grillimättöä.

Mitä ihmeen ruokaa sä teet, jos käytät siihen monta tuntia päivässä??

Vierailija
44/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen resepteistä. Noudatan niitä, syödään monipuolisesti. Salaatti, pääruoka, joskus myös jälkkäri. Ei keitetyt perunat ja siihen tölkkimurkinaa ole kokkaamista. Kokeile, miten nopeasti teet esim. karjalan paistin, haudutetun padan uunissa, jos teet nämä 30 minuutissa, ilmoita itsesi Ennätystenkirjaan, 2023 versio on jo kansissa kokeile 2024:ään.

Vierailija
45/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kummempaa ongelmaa. Lapsille tehdään ruokaa säännöllisten ruoka-aikojen mukaan. Yleensä syön itse siinä samalla samaa tai eri ruokaa ja mies myös. Illalla kun lapset nukkuu, niin syödään tavoillamme.

Puoliso yleensä käy kaupassa ja ostaa koko perheelle ruoat. Tietää mitä minä ja lapset tykätään suunnilleen syödä. Kaikki hyvin.

Vierailija
46/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu. Kumpikin huolehtii omansa.

Onnistuu joo, mutta varsinkin kun on lapsia, menee melko hankalaksi.

Antaa myös lapsille huonoa kuvaa, jos esim. nirsous syynä siihen, että pitää olla kahdet ruuat.

Nirsous ? Miten luulet allergia perheiden tekevän ruokaa ? Osa syö esim kalaa ja osa on sille allerginen, ei ongelmia.

Vierailija
47/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen resepteistä. Noudatan niitä, syödään monipuolisesti. Salaatti, pääruoka, joskus myös jälkkäri. Ei keitetyt perunat ja siihen tölkkimurkinaa ole kokkaamista. Kokeile, miten nopeasti teet esim. karjalan paistin, haudutetun padan uunissa, jos teet nämä 30 minuutissa, ilmoita itsesi Ennätystenkirjaan, 2023 versio on jo kansissa kokeile 2024:ään.

Ok, teet karjalanpaistia joka päivä ja vahtaat ne tunnit uunin edessä.

Vierailija
48/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potut keittää n 20 minuutissa, sinä aikana ehtii tehdä salaatin, paistaa jauhelihan/pihvit/lihapullat vaikka itse tekisi pihvit ja pullat, kastike kypsyy itsekseen. Karjalanpaistin tuskin arkena kukaan tekee jos on töissä tai sitten laittaa yöksi uuniin. Jokainen normaali ihminen tekee arkena nopeammin valmistuvia ruokia, kun töistä tullessa kukaan ala edes kahta tuntia ruokaa väsäämään.

Vierailija
49/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen mennessä minulla ja puolisollani oli yhteiset ruuat. Vuodet ovat tuoneet kaikenlaista tullessaan ja terveyden ylläpitämiseksi meillä on lähes täysin toisistamme poikkeavat ruokavaliot. Mitäpä se haittaa.

Samaa ruokaa syödessä huomasin, että meillä oli kovin erilaiset ruokailurytmit ja -tarpeet. Minä tarvitsen ruokaa neljän tunnin välein, mies voi olla syömättä iltaan asti. Hän tarvitsi enemmän hiilareita, minä taas pärjään todella vähällä. Senkin vuoksi nykyinen ratkaisu on parempi. Kumpikin osaa ostaa toiselle sopivia ruokia kaupasta ja erottaa ne jääkaapissa omistaan.

Vierailija
50/50 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu on asua erillään. Silloin jokainen saa tehdä itse omat ruokaostoksensa, syödä sitä mitä haluaa ja milloin haluaa. Lapsia ei kannata tehdä ollenkaan.