Miten tämän ihonikävän kestää
Erosimme puolisen vuotta sitten pitkästä suhteesta. Meillä oli läheisyyttä loppuun asti, vaikka muuten meni huonosti. Tämä toisen lähellä olemisen kaipuu ei vain ota hellittääkseen. Ei se enää kohdistu vain exään, vaan on tullut epämääräisemmäksi. En halua uutta suhdetta vielä, vaan selvittää itselleni elämäni. Mutta kaipuu toisen lähelle, iho ihoa vasten, on kova. Miten tämän kanssa muut ovat selvinneet? (Koira ei ole oikea vastaus).
Kommentit (11)
Muistan kyllä ihonikävän. Ei mulla ole sulle mitään konstia siihen. Jos kädet riittää, halaa itseäsi. Ei ole sama, mutta jotain.
Sellainen kalju kissa vois auttaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä ihonikävän. Ei mulla ole sulle mitään konstia siihen. Jos kädet riittää, halaa itseäsi. Ei ole sama, mutta jotain.
Tätä olen koittanutkin. Laiha lohtu, kuten sanoitkin. Meneekö ohi vai jatkuuko hamaan loppuun asti, jää nähtäväksi. Ap
En ole koskaan lapsuuden jälkeen ollut iho ihoa vasten -kontaktissa. Miltä sellainen tuntuu?
No tuon takia ihmiset säntäävät tinderiin ja mikä tahansa pöhelö kelpaa seuraksi. Mulla ei onneksi ole mitään tuollaista. Kai masennuslääkkeetkin ovat vieneet loputkin seksuaaliset halut. Hanki säkin sellaiset.
Mutta inceleiden yksinäisyydestä kyllä widuillaan kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta inceleiden yksinäisyydestä kyllä widuillaan kaksin käsin.
Selibaatista pääsee masturboimalla.
En tarkoita seksiä, vaikka sitäkin on ikävä. Ihan vain lähekkäin olemista vailla sen kummempaa. Lähellä toisen ihoa olemista. Tosin ei seksi yksin ole yhtään sitä mitä toisen ihmisen, sopivan sellaisen, kanssa. En halua uutta suhdetta nyt, kuten jo sanoinkin. Ap
Olenko ainoa...