Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan olla murtunut siitä kuinka vaikeaa on löytää kumppania

Vierailija
23.10.2022 |

Nainen, ikää 32v. Eronnut jo 4 vuotta sitten, 2 lasta jotka kouluiässä. Tiedän että lapset rajoittaa paljon kumppanivalikoimaa, mutta en olisi uskonut että tämä on NÄIN vaikeaa.

Minulla on eron jälkeen ollut ainoastaan lyhyitä ja omituisen sekavia suhteita. Enimmäkseen kumppanit ovat olleet itsekin pienten tai vähän isompien lasten vanhempia, eli sama elämäntilanne. Mielestäni tavallisia suomalaisia miehiä.

Sydän on nyt murjottu tässä jo useasti ja olen tullut hylätyksi toistuvasti. Tuntuu, ettei kehenkään voi enää luottaa. Kaikki voi muuttua sekunnissa (ensin ollaan tiiviisti yhdessä ja ihastuneita ja yhtäkkiä mies voikin vain lopettaa suhteen vaikka kolmen kuukauden jälkeen). Selitystä en saa koskaan, paitsi jotain ympäripyöreää "en sittenkään tiedä olenko valmis/ en tiedä mitä haluan", eli en oikein tiedä mitä teen väärinkään tai voisin tehdä toisin.

Tuntuu että moni myös projisoi minuun huonoja kokemuksiaan muista naisista; eli siis saan p*skaa kohtelua vain koska mieskin on sitä joskus osakseen saanut. Olen kiltti ja herkkä, teen mitä sanon ja sanon mitä tarkoitan, mutta vissiin minua on helppo sitten kohdella myös huonosti.

Kommentit (270)

Vierailija
161/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap miehellä? Sä olet kakarat jo tehnyt ja tulet loistavasti toimeen taloudellisesti.

Jos hän on hyväpalkkainen lääkäri, ja tottunut saamaan kaiken haluamansa. Ehkä mies lähti hoitsujen matkaan. Nyt ap haluaa jatkaa nuoruuttaan samoilla ehdoilla, kuin 1- tai 2-kymppisenä.

Vierailija
162/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v voi olla vielä aika naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap miehellä? Sä olet kakarat jo tehnyt ja tulet loistavasti toimeen taloudellisesti.

Kun exälläkin on kumppani?

Vierailija
164/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei ole ap:lle miestä velkaa.

Oletko ajatellut hakea hyvän miehen vaikka Gambiasta? Miehen ulístessa täällä naisettomuuttaan se todetaan kelvottomaksi ja kerrotaan kuinka Thakuista voisi saada naisen jos vain rahat riittää (ja muistetaan nauraa että tuskin riittää)

Miksei thaimaalaista miestä? Tai hei! Venäläistä! Ovat komeita.

Thaikut ovat aika pieniä, sellainen siro nainen menee kyllä, mutta pieni siro mies ison suomalaisen naisen rinnalla saa naisen näyttämään entistä pahemmalta.

Venäläinen mies taas on ok jos nauttii tapetuksi tulemisesta.

Vierailija
165/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut hakea hyvän miehen vaikka Gambiasta? Miehen ulístessa täällä naisettomuuttaan se todetaan kelvottomaksi ja kerrotaan kuinka Thakuista voisi saada naisen jos vain rahat riittää (ja muistetaan nauraa että tuskin riittää)

Ei olekaan.

En ole ajatellut hakea. Olen rakentanut elämäni niin että pärjään sitten yksin jos ei mitään löydy.

Ap

No miksi haluat "vangita" seksikumppanisi. Se lapsuuden pelko hylkäämisestä? Mutta millaista rakkauselämää se sitten on, jos perustuu väkisin pitämiseen...

Vierailija
166/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei thaimaalaista miestä? Tai hei! Venäläistä! Ovat komeita.

Thaikut ovat aika pieniä, sellainen siro nainen menee kyllä, mutta pieni siro mies ison suomalaisen naisen rinnalla saa naisen näyttämään entistä pahemmalta.

Venäläinen mies taas on ok jos nauttii tapetuksi tulemisesta.

Jos ap olisi sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen, se komea venäläinen voisi tosiaan olla vaarassa.

Vierailija
167/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun exälläkin on kumppani?

Seksilelu & kulissi?

Vierailija
168/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 en todellakaan ymmärrä mistä täällä enää puhutaan. Ehkä kaikki järkevä pohdinta tuli sanottua jo ketjun alkupuolella, kiitos niistä.

Ap

Vierailija
169/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 en todellakaan ymmärrä mistä täällä enää puhutaan. Ehkä kaikki järkevä pohdinta tuli sanottua jo ketjun alkupuolella, kiitos niistä.

Ap

Älä välitä. Tämä foorumi on täynnä kiusaajia ja muita hörhöjä.

Oletko oikeasto muuten tyytyväinen elämääsi?

Tsemppiä täältä jostain, missä ei aurinko kovin usein paista.

Vierailija
170/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvin yksinkertaista: mitä sinä miesvihaaja teet muka miehellä? Miksi haluaisit sellaisen elämääsi?

Kerro nyt syy sille miksi olet samaan aikaan murtunut ettei sellaista löydy, ja tyytyväinen elämääsi yksin.

Vierailija
171/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen ON tänäpäivänä älyttömän vaikeaa! Minä olin yksin 30-vuotiaaksi asti kunnes aloitin suhteen työkaverin kanssa jota luulin elämäni mieheksi. Voitte vaan kuvitella miten pahasti hän särki sydämeni kun paljastuikin täydeksi peluriksi.

Seuraavaksi taas 5 yksinäistä vuotta. Pläräsin Tinderiä totaali kyllästymiseen asti, poistin ja sitten pläräsin taas. Muutamia miehiä tapasinkin, ei tullut mistään mitään ja seksivonkarit aina vaan syvensivät yksinäisyyden syöveriä.

Viimeisen vuoden tinderöin vain pk-seudun ulkopuolelta. Ja sitten minulla kävi satumainen onni: törmäsin seutukunnasta tavalliseen, tasapainoiseen ja lopulta myös ihanaan mieheen. Me ehdimme vielä saada ihanan lapsenkin ja nyt odotan parhaillani toista, meidän viimeistä lasta. Pidän itseäni ihan lottovoittajana ja muistan lähes päivittäin olla kiitollinen tästä elämäntilanteesta. Kumppanin löytäminen on nykyään niin älyttömän vaikeaa!

Mutta ap, olet siinä onnellisessa asemassa, että sinulla onneksi on lapset! Sen puolesta kiirettä ei ole, voit rauhassa totutella yksinäisyyteen ja pitää silmiä samalla auki, tehdä oman elämäsi juttuja jne. Ja tietysti oman kokemukseni perusteella suosittelen vahvasti pk-seudun pintaliidon ulkopuolelta hakemista.

Vierailija
172/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisit miehen maksamaan elintasoasi ja asumaan saman katon alle.

Vierailija
173/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin on deittailut ja pariutumiset menneet. Syynkin pystyy aika hyvin määrittelemään, mutta eiköhän sen jo lähes kaikki tiedostakin.

Ikävää että lapsellisena naisena todennäköisyydet löytää hyvä mies, ovat pienenmät kuin lapsettomana. Tuo että kolmenkin kuukauden jälkeen häivytään yllättäin on alhaista, mutta minkäs teet viettien orjuuttamalle seksoapinalle, jota toisinaan ihmiseksi ylevästi kutsutaan. Suuri osa miehistä pitää ykshooltajia ns. helppoina eikä osaa pitää mölyjä mahoissaan, joten noin se sitten mennee käytännössä.

Itse olen jo muutaman vuoden elellyt ilman parisuhdeaikomuksia. Päädyin välillä silti hyvinkin potentiaaliseen suhteeseen, mutta sekin päättyi tuossa taas, niin motivaatio hakea suhdetta on noin nolla. Ja miehenä se on sama kuin luovuttaisi, mutta katsotaan tuota nyt vielä rauhassa. En vain löydä henkisesti sopivaa naikkosta, vaikka en omasta mielestä liikoja vaadi. Ehkä maailma on pilannut kaikki naiset tai sitten syy on itsessä. Samapa tuo, kun lopputulos on sama ja neuvokkuus loppu!

Vierailija
174/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tulla uudelleen petetyksi? Kaikenlaista.

Vierailija
175/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapseton ja aptä noin 7v vanhempi. Mulla ainakin työympyrät on pienet. Yksi 20v vanhempi hopeakettu olis siellä tarjolla, mutta haluan jonkun joka on lähempänä omaa ikääni. Baareissa en käy enkä halua miestä, joka baareilee. Tinder on ainoa alusta, jonka avulla on mahdollista tavata joku. Tuntuu, että siellä on pelkkiä valheita ja seksiä tarjolla.

Jos siellä on valheita ja "vain" seksiä tarjolla, niin miksi sinusta tuntuu, että siellä on mahdollista tavata joku?

No siellä sentään voi olla edes mikroskooppisen pieni mahdollisuus. Ei tuolla salilla tai ryhmäliikunnassa niin vaan miehiä pokailla. Olen kyllä jutellut ihmisten kanssa jonkun laitteen säädöistä tms, mutta siitä on hyyyvin pitkä matka treffikutsuun. Tämä on Suomi, ei mikään Jenkkilä.

Mikä on se faktapohjainen ja rationaalinen syy, miksi et itse kutsu treffeille miestä sieltä salilta?

Olen kaksi kertaa ollut suhteessa, jossa minä otin alkuun sen ratkaisevan askeleen. Osaatko arvata millaisiksi nämä molemmat miehet paljastuivat? Aivan oikein, mukavuudenhaluisiksi ja laiskoiksi.

Haluaako mummeli mitalin? Oikein kaksi aloitetatta olet elämäsi aikana tehnyt, vaude vau! Onhan tuo moninkertaisesti enemmän kuin naisilla keskimäärin koko elämässä, mutta mies tekee vähintään tuon verran aloitteita yhdessä illassa, jos on tosissaan liikenteessä.

Muuten ei tullonna lasti eikö paskoo. Ei kyllä tullonna nyttenkään.

Vierailija
176/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huvittaa nuo vinkit, että on "pakko tyytyä" johonkin itseään 20-vuotta vanhempaan kumppaniin, koska muuhun ei muka ole mahdollisuuksia, eri asia sitten,jos on kiinnostunut/ihastunut johonkin itseään noin paljon vanhempaan, niin mikäs siinä, mutta kylä niitä oman ikäisiäkin  miehiä löytyy, ei kaikki ole kiinnostuneita ainoastaan niistä parikymppisistä. Itsellä niin, että kohtasin elämäni rakkauden eronneena kolmen lapsen äitinä 35-vuotiaana. puoliso siis saman ikäinen ,lapseton ja ollut aiemminkin kuitenkin parisuhteessa,työssäkäyvä ja ihan kivannäköinen mukava mies. rakkaus vaan kolahti. samanlaiset kiinnostuksenkohteet auttavat asiaa, samoin se, että ensin ystävystytään muuten, pitää olla hyvä olla toisen kanssa ja yhteistä juteltavaa.  Ton saman miehen kanssa edelleen, 13 vuotta oltu jo yhdessä. Lapsetkin jo aikuisia. Älä luovuta! Itse siis tapasin mieheni työn kautta.

Vierailija
177/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epätoivoiselta. Tarvitset jonkun pelastajaksi, koska et selviä yksin.

Lisäksi vaihdat miestä kuin paitaa, jos olet eronnut vain 4 vuotta sitten ja sulla on ollut jo monta yritystä.

Haluaisitko itse jonkun joka tarvitsee jonkun kenet vaan täyttämään tyhjyyttään?

No olen kyllä eri mieltä. Pärjään liiankin hyvin yksin ja olen aina pärjännyt. Toki minä miehestä jonkinlaista turvaa haen, jos sellaisen elämääni ota. Jos ottaisin VAIN JONKUN, vain täyttämään tyhjyyttä, en varmasti nyt ruikuttaisi täällä sinkkuna....

Kuinka monta vuotta mielestäsi olisi hyvä olla yksin? Tarkennan vielä, että mitään kunnollista suhdetta (jonka olisin esitellyt esim. lapsilleni tai ystävilleni) minulla ei ole ollut yhtään tässä neljän vuoden aikana.

Ap

Itsehän kerroit että sulla oli teinirakkaus ja mies petti sua, että ero oli traumaattinen, että sut toistuvasti jätetään ilman selityksiä.

Kerroit myös olevasi kiltti ja rehellinen, mutta kuvio vaan toistuu, etkä käsitä mitä teet väärin jne.

No kyllä varmaan kuvio toistuu vastaisuudessakin ellet tee muutosta.

Onhan toi selvää, että apua sä tarvitset.

Se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä mikään häpeä.

Mä kävin eroseminaarin, pariterapeutilla.

Mutta kyllä ne syyt siihen että vetää puoleensa samalla tavalla vahingoittavia suhteita (enkä puhu vain parisuhteista) löytyy lapsuudesta.

Yllättävän moni on lujasti vakuuttunut siitä että lapsuus oli hyvä, mutta kun asiantuntija ryhtyy tekemään päteviä kysymyksiä käykin ilmi yhtä sun toista.

En nyt ymmärrä mikä kriteeri se on oletko esitellyt miehiä lapsille tai muille. Oikeastaan kuulostaa kummalta jos treffailee parikin kuukautta salassa.

Pelkkää seksiäkö se on vai mitä?

Vierailija
178/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin löytäminen ON tänäpäivänä älyttömän vaikeaa! Minä olin yksin 30-vuotiaaksi asti kunnes aloitin suhteen työkaverin kanssa jota luulin elämäni mieheksi. Voitte vaan kuvitella miten pahasti hän särki sydämeni kun paljastuikin täydeksi peluriksi.

Seuraavaksi taas 5 yksinäistä vuotta. Pläräsin Tinderiä totaali kyllästymiseen asti, poistin ja sitten pläräsin taas. Muutamia miehiä tapasinkin, ei tullut mistään mitään ja seksivonkarit aina vaan syvensivät yksinäisyyden syöveriä.

Viimeisen vuoden tinderöin vain pk-seudun ulkopuolelta. Ja sitten minulla kävi satumainen onni: törmäsin seutukunnasta tavalliseen, tasapainoiseen ja lopulta myös ihanaan mieheen. Me ehdimme vielä saada ihanan lapsenkin ja nyt odotan parhaillani toista, meidän viimeistä lasta. Pidän itseäni ihan lottovoittajana ja muistan lähes päivittäin olla kiitollinen tästä elämäntilanteesta. Kumppanin löytäminen on nykyään niin älyttömän vaikeaa!

Mutta ap, olet siinä onnellisessa asemassa, että sinulla onneksi on lapset! Sen puolesta kiirettä ei ole, voit rauhassa totutella yksinäisyyteen ja pitää silmiä samalla auki, tehdä oman elämäsi juttuja jne. Ja tietysti oman kokemukseni perusteella suosittelen vahvasti pk-seudun pintaliidon ulkopuolelta hakemista.

Ihana kuulla että löysit 😊 Tiedän ettei ole helppoa kolmekymppisillä lapsettomillakaan naisilla löytää hyvää kumppania, paras ystävä on juuri siinä tilanteessa ja se on vaikeaa kun hän niin kovasti toivoisi jo lapsia 😞

Eli kyllä, se on tässä taas hyvä puoli kun minä olen lapset jo saanut, joten ei ole sen puoleen painetta tai kiirettä löytää kumppania. Voin kuitenkin katsella rauhassa.

Ap

Vierailija
179/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla että löysit 😊 Tiedän ettei ole helppoa kolmekymppisillä lapsettomillakaan naisilla löytää hyvää kumppania, paras ystävä on juuri siinä tilanteessa ja se on vaikeaa kun hän niin kovasti toivoisi jo lapsia 😞

Eli kyllä, se on tässä taas hyvä puoli kun minä olen lapset jo saanut, joten ei ole sen puoleen painetta tai kiirettä löytää kumppania. Voin kuitenkin katsella rauhassa.

Ap

Ihanaa ettet siis ole murtunut.

Vierailija
180/270 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä pariutuminen on kaikista vaikeinta.

Kenenkään naisen mielestä ei ole ikinä kipinää vaikka miten kävisit treffeillä.

Naisilla on tapana valittaa paljon huonosti käyttäytyvistä seksin perässä olevista miehistä vaikka kiltit ja kunnolliset eivät kuitenkaan kelpaa.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi