Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö palstailutyylistä tunnistamaan kirjoittajan?

Vierailija
23.10.2022 |

Ite tunnistan ns kaverini heti. Sitten teksti muuttuu päässäni automaattisesti hänen puheekseen. Sietämätöntä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä surettaa kun huomaa että osa vajaimman diibadaaban suoltajista on oikeasti lapsia. Niitä on täällä ainakin pari. Aika huonolta näyttää jos lapsuus menee tällaisten juttujen parissa.

Vierailija
82/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä näkee, että suurimman osan viesteistä kirjoittaa todellisuudessa pieni mutta aktiivinen, muutaman kymmenen ihmisen joukko. Tähän porukkaan kuuluu korostuneen paljon uskovaisia, patologisia rasisteja, asbergereja ja oikeistokonservatiiveja. Ja toki myös ne pari aidosti vajaata "v ttu haisee" -yksilöä.

Eihän mikään estä sinua iskelmästä lusikkaasi soppaan ja alkaa heiluttaa sanan säilää. Uskovaisia kärtetään vastailemaan eivätkä he kaikki ole samasta muotista. Rasismia ei omiin silmiin ole viime aikoina tolkuttomasti ollut, ja he kerääntyvät omiin ketjuihinsa. Jokaisella olkoon oikeus mielipiteisiinsä. Niin sen pitäisi mennä. Mielellään hyvillä perusteluilla toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun, Äitihullun, Ammattivalittajan ja Miesvihanäkyväksi-uuuulin tunnistaa sekunnissa jo otsikosta.

Minä olen lukenut palstaa jo vuosia, ja olen viime aikoina yllättynyt, että täällä on kuulemma joku Allu, jonka muut tuntevat, mutta minulla ei ole lainkaan käsitystä kuka hän on ja mistä aiheista kirjoittaa. Muut hänestä puhuvat, mutten tiedä olenko koskaan lukenut yhtäkään hänen kommenttiaan. Outoa. 

Vierailija
84/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä näkee, että suurimman osan viesteistä kirjoittaa todellisuudessa pieni mutta aktiivinen, muutaman kymmenen ihmisen joukko. Tähän porukkaan kuuluu korostuneen paljon uskovaisia, patologisia rasisteja, asbergereja ja oikeistokonservatiiveja. Ja toki myös ne pari aidosti vajaata "v ttu haisee" -yksilöä.

Sinä itsekö et kuulu siihen porukkaan? Luet vain, muttet kommentoi juuri koskaan, paitsi nyt. 

Vierailija
85/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itsekö et kuulu siihen porukkaan? Luet vain, muttet kommentoi juuri koskaan, paitsi nyt. 

Niin, mitä et nyt ymmärtänyt? "Kuuluu korostuneen paljon" = näistä on yliedustus koko väestöön nähden. Auttoiko?

Vierailija
86/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun, Äitihullun, Ammattivalittajan ja Miesvihanäkyväksi-uuuulin tunnistaa sekunnissa jo otsikosta.

Minä olen lukenut palstaa jo vuosia, ja olen viime aikoina yllättynyt, että täällä on kuulemma joku Allu, jonka muut tuntevat, mutta minulla ei ole lainkaan käsitystä kuka hän on ja mistä aiheista kirjoittaa. Muut hänestä puhuvat, mutten tiedä olenko koskaan lukenut yhtäkään hänen kommenttiaan. Outoa. 

Se tyyppi valittaa naisettomuuttaan ja naisten nirsoutta, ei mitään muuta. Kommentteja tulee kymmeniä peräperää ja ihan joka ikinen lause päättyy kahteen pisteeseen.. siis näin..

Vierailija
87/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyppi valittaa naisettomuuttaan ja naisten nirsoutta, ei mitään muuta. Kommentteja tulee kymmeniä peräperää ja ihan joka ikinen lause päättyy kahteen pisteeseen.. siis näin..

Voisko joku muuten selittää, mitä hittoa noilla kahdella pisteellä on tarkoitus viestiä? Kolmekin vielä olisi ymmärrettävää, joskin ärsyttävää, mutta että kaksi?

Vierailija
88/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihanäkyväksi -jankkaaja. Todella aktiivinen, tuntuu haistavan heti ketjun, johon on mahdollista päästä uhriutumaan.

Jep, n aispelko. Tunnistaa siitä ettei sillä ole kokemusta mistään yläasteen jälkeisestä. Lukee hömppää ja uskoo kaiken, larppaa milloin insinööriä milloin isää, mutta aina epäuskottavasti. Avun tarpeessa olisi kyllä.

Vierailija
89/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä luen jonkun toisen vastauksen ajatuksella, että se on itse kirjoittamani. Mutta sitten jossain vaiheessa mainitaan jotain kissan oksentelusta tai tenniksen pelaamisesta :D Ja välillä en tajua, että olen jo vastannut keskusteluun vaan ajattelen, että haha - joku on kirjoittanut täysin samasta tilanteesta! Sitten vartin päästä jään miettimään ja tajuan sen olleen minä..

En yhtään tunnista palstalaisia kirjoitustyylistä, en edes tunnista välillä omaa.

Vierailija
90/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku julkaiseen esim iltapäivälehden artikkelin on helppo facebookista katsoa ketä joku kirjoittaja on.

kuka

Vierailija
91/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää jonkun tutun kirjoittevan tänne, niin aiheesta ja kirjoitustyylistä saattaa voida tunnistaa. Mutta tunnistaminen voi mennä helposti väärin.

Vierailija
92/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistan persuvihaajan ja yhden vasemmistolaisen yritysvihaajan, eli kaksi tälläistä vihamielistä pistää aina silmään.

Vierailija
93/93 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muutamat tyypit tunnistan. Ne ei malta olla käyttämättä niitä samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän