Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö palstailutyylistä tunnistamaan kirjoittajan?

Vierailija
23.10.2022 |

Ite tunnistan ns kaverini heti. Sitten teksti muuttuu päässäni automaattisesti hänen puheekseen. Sietämätöntä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oikeasti tunnistatte.

Luulette vain, kun näette joitain tuttuja piirteitä tms.

Jos muistat Enkeli-Elisa-huijauksen, niin sillähän tavalla sekin paljastettiin, että Vettenrannan kirjoittamaksi epäiltyjä tekstejä vertailtiin keskenään. Ja on myös yksi kielentutkimuksen haara, jota käytetään rikostutkimuksessa. Ei se ole tekstianalyysiä kummempaa.

Eikö tuo ole vähän eri asia. Tuskin kukaan viitsii näistä vauvateksteistä mitään oikeaa, tieteellisesti pätevää tekstianalyysia tehdä.

Ei niistä tarvitsekaan tehdä mitään oikeaa, tieteellisesti pätevää tekstianalyysiä (miksipä tekisikään), mutta samalla tavalla sitä voi huomata yhteneväisiä piirteitä. Toiset huomaavat näitä helpommin kuin toiset.

Voi varmasti huomata, mutta mistä sitä tietää, onko oikeassa vai väärässä. Minuakin on tällä palstalla luultu "Intia-tyypiksi". Olen kyllä joskus lukenut sen intiajutun, mutta en ole sitä kirjoittanut.

Vierailija
42/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oikeasti tunnistatte.

Luulette vain, kun näette joitain tuttuja piirteitä tms.

Jos muistat Enkeli-Elisa-huijauksen, niin sillähän tavalla sekin paljastettiin, että Vettenrannan kirjoittamaksi epäiltyjä tekstejä vertailtiin keskenään. Ja on myös yksi kielentutkimuksen haara, jota käytetään rikostutkimuksessa. Ei se ole tekstianalyysiä kummempaa.

Aika hyvissä harhoissa saa olla, kun vertaa itseään ja taitojaan johonkin oikeasti koulutettuun ja tieteellistä tekstianalyysiä tekevään ammattilaiseen.

Kuten sanoin, niin yhteneväisyyksiä voi olla, mutta en nyt kovin herkästi menisi väittämään, että ihan selkeesti toi naapurin Irja taas täällä kirjoittelee 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan ainakin mätisäkki-boyn ja yhden emojeita viljelevän, vihamielisen asbergerin.

Minä olen tuo emoji-aaasburgeri 😂

Terkkuja tutuille, taas. 😂

Vierailija
44/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tunnistanut täältä exäni, exäni exän sekä työkaverini.

Työkaveri käyttää sanaa "miekkonen" sekä irl että täällä.

Vierailija
45/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöä en tunne mutta sen perustrollin tältä palstalta tunnistaa aina. Ensin alkaa jankkaaminen ja itsensä kanssa keskustelu. Sitten alkaa muiden solvaaminen ja ruokottomien puhuminen. Lopuksi seuraa täydellinen raivari ja viestien poistatus ja kitinä. Hymiöitä vilisee tekstin seassa ja perässä.

En keskustelu itseni kanssa enkä ole ruokoton, mutta muut kohdat pitävät paikkansa.

Vierailija
46/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan koko ajan kirjoitustyyliäni ja välillä teen tahallani kirjoitusvirheitä. T: vakkari trolli

Vierailija
47/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kenenkään kirjoituksista paljon voi päätellä, mutta mies 54 v on niin sovinisti, jotta hänet luulen ainakin bongaavani joistain viesteistä. En siis tunne häntä, mutta hänen kirjoituksiaan kyllä.

Vierailija
48/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kenenkään kirjoituksista paljon voi päätellä, mutta mies 54 v on niin sovinisti, jotta hänet luulen ainakin bongaavani joistain viesteistä. En siis tunne häntä, mutta hänen kirjoituksiaan kyllä.

Ei ole välttämättä ihan niin sovinisti vaan lähinnä rölli.

Vierailija
49/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä niin harvoin että en tunnista ketään.

Vierailija
50/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöä en tunne mutta sen perustrollin tältä palstalta tunnistaa aina. Ensin alkaa jankkaaminen ja itsensä kanssa keskustelu. Sitten alkaa muiden solvaaminen ja ruokottomien puhuminen. Lopuksi seuraa täydellinen raivari ja viestien poistatus ja kitinä. Hymiöitä vilisee tekstin seassa ja perässä.

Se on mode vaan.

Vierailija
51/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtelen välillä henkilöä, jona esiinnyn. Esitän ihan huvikseni toisinaan täysin typeriä mielipiteitä.

Vierailija
52/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihtelen välillä henkilöä, jona esiinnyn. Esitän ihan huvikseni toisinaan täysin typeriä mielipiteitä.

Minä myös. Joskus tulee valtavasti yläpeukkuja kirjoitukseen, jonka oli tarkoitus kerätä valtavasti alapeukkuja.

Vierailija
53/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan voi pystyä.

Vierailija
54/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan palstahullun heti.

Vierailija
55/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tunnistavani joitain palstahulluja, kun he tekevät aloituksen jostain muusta aiheesta. Tyyli on ja pysyy.

Vierailija
56/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet, että jotkut voivat matkia toisten kirjoitustyyliä.

Vierailija
57/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kirjoittajan tunnistaa ja ne ovat:

-Allu

-Igorjankkaaja, tästä vielä sellainen huomautus että igorjankkaaja osaa laitella ylä- tai alapeukkuja useamman kerralla

-Se yksi hovikaarijankkaaja

Igor osaa, jankkaaja ei. Igor resetoi vpn-yhteyden silloin kun haluaa mielikuvan, että joku muukin olisi hänen kanssaan samaa mieltä.

Vierailija
58/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä välillä outoja miekkosia.

Vierailija
59/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan otteeseen kanssani on jossain ketjussa ruvennut väittelemään kovin samalla tavalla ärsyttävän itsepintainen henkilö. Tyyliin kuuluu tehdä oletuksia vastapuolesta ja pyrkiä sitä kautta mitätöimään tätä. Silloin olo on vielä palstalta poistuttuakin ärsyyntynyt, ihan kuin olisi irl tavannut ikävän ihmisen. Toki näitä voi olla täällä montakin, mutta yleensä en lähde jankkauksiin mukaan, vaan tuo tietynlainen hieman tunnistettava tyyli saa minut oikeasti provosoitumaan. Aiheet ovat sinänsä melko samantekeviä.

Vierailija
60/93 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis provot on niin helposti tunnistettavissa ,et oikein miettii onko ne tarkoitettukin niin et huomaa tyhmäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi