Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ja viestittely. Miten toimia kun viestittely hiipuu

Vierailija
06.01.2025 |

Alku oli kivaa viestittelyä. Nyt viestit toisella osapuolella vähäsanaisia ja vastaukseen menee aikaa. 

Kysymykseni on, miten toimit vastaavassa tilanteessa. Annatko vain keskustelun hiipua pois, vai tiedusteletko ystävällisesti tahtooko toinen osapuoli vielä jatkaa viestittelyä...

itse haluaisin esittää kysymyksen ja päättää mahdollisesti viestittelyn fiksusti. En vain ghoustata hölmösti. 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on ghostattu kuten Tinder-kulttuuriin kuuluu. Suotta sitä ulisemaan.

Vierailija
2/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi joku huomattavasti kiinnostavampi tapaus. Annat olla ja siirryt seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin vähän ajattelinkin😅 tää koko tinder kulttuuri on niin kummallinen. Viestittelemme siis wa:ssa. Hän ei ole mua estänyt mutta viestittely laiskaa. Itse haluaisin periaatteesta toimia vastoin tuota ghoustaamis kulttuuria ja laittaa henkilölle fiksun viestin. Mut onko se vaan omalta osaltani hölmöä😆

Vierailija
4/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on tinder pelissä aivan normaalia.

Itse olen vain poistanut keskustelun vaikka se on ollut aktiivinen.

Vierailija
5/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän arvelee, että et ole kovin kiinnostunut. Anna sille, kyllä se siitä virkistyy.

Vierailija
6/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näin vähän ajattelinkin😅 tää koko tinder kulttuuri on niin kummallinen. Viestittelemme siis wa:ssa. Hän ei ole mua estänyt mutta viestittely laiskaa. Itse haluaisin periaatteesta toimia vastoin tuota ghoustaamis kulttuuria ja laittaa henkilölle fiksun viestin. Mut onko se vaan omalta osaltani hölmöä😆

Ei ole kovin suuri yllätys, että kukaan ei jaksa viestitellä noin typerän varareiän kanssa.

Vierailija
7/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän arvelee, että et ole kovin kiinnostunut. Anna sille, kyllä se siitä virkistyy.

😂😂 varmasti virkistyisi😂😂 mutta tuohan tyyli on loputon suo. 

Vierailija
8/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tideristä etsitä kirjekaveria vaikka naiset niin luuleekin kun jokainen vaatii kuukausikaupalla puhelimen näpyttämistä. Itse ghostaan naiset aina kun tulee merkit että se haluaa vain kirjekaverin ketä pommittaa viesteillä päivästä toiseen ilman että haluaa nähdä ja siirryn seuraavaan

Vierailija
9/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan halusin tavata mahdollisimman pikaisesti, koska viestittelystä ei synny oikeaa mielikuvaa ihmisestä. Kun vastaan tuli näitä tapaamishaluttomia, lopetin vain vastaamisen. Oliko se sitten ghoustausta? Ehkä.

Vierailija
10/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tavanneet? Jos olette niin voi laittaa viestiä että missä mennään, ei ole noloa :)

Jos ette niin anna olla, toinen ehkä menettänyt kiinnostuksen ja se on ihan ok.  Äläkä jatkossa anna whatsapp numeroasi ennen kuin olette tavanneet! Vinkkinä, koska voi olla joku hullu josta ei pääse eroon. 

Vierailija
11/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aikoinaan halusin tavata mahdollisimman pikaisesti, koska viestittelystä ei synny oikeaa mielikuvaa ihmisestä. Kun vastaan tuli näitä tapaamishaluttomia, lopetin vain vastaamisen. Oliko se sitten ghoustausta? Ehkä.

Se onkin ihan ok jos nainen sen tekee hirveää ja kauheaa siittä muuttuu vasta sitten jos mies sen tekee. Ei miehillä ole samanlaisia oikeuksia kuin naisilla on eikä suomesta koskaan saadakaan niin tasa-arvoista kun naiset ei miehille tasa-arvoa salli eikä naiset todellakaan ajattele että nainen ja mies olisi tasa-arvoinen kun jokainen ajattelee että nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies samalla kun vaatii että miehen on pidettävä miehiä ja naisia tasa-arvoisina kun muuten mies on sairas naisten vihaaja

Vierailija
12/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tideristä etsitä kirjekaveria vaikka naiset niin luuleekin kun jokainen vaatii kuukausikaupalla puhelimen näpyttämistä. Itse ghostaan naiset aina kun tulee merkit että se haluaa vain kirjekaverin ketä pommittaa viesteillä päivästä toiseen ilman että haluaa nähdä ja siirryn seuraavaan

Kerran ehdotin tapaamista niin loppui vastailu kuin seinään. No siitä opin että kyllä vain tuolla etsitään sitä kirjekaveria.

Vierailija
13/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan antaisin olla. Jos toinen vastailee päivien viiveellä tai keskustelussa ei ole enää vuorovaikutusta vaan sinä esität kysymykset ja aiheet niin se on aika varma merkki siitä, että sitä toista ei enää kiinnosta. Trust me, on kokemusta asiasta ja montakin kertaa oon käynyt tämän läpi.

Vierailija
14/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et viestittele Tinderissä vaan olet antanut puhelinnumerosi? Tinderissä on koko sateenkaaren kirjo eli myös niitä hulluja. Ties milloin se jolle annoit numerosi on vainoamassa ovesi takana.

Vierailija
15/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan laittaa tyylillä:

"Huomaan, että tämä keskustelu taitaa olla osaltasi vähän väkinäistä, niin voidaan yhdessä todeta ettei taida homma luonnistua. Ei muistella pahalla ja kaikkea hyvää jatkoon."

Vierailija
16/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestitellään vielä deittipalvelussa, niin annan vain hiipua pois. Jos siellä alkaa setviä jokaisen kanssa missä mennään, mitään muuta ei ehdi tehdäkään. Sitä paitsi joidenkin kanssa tulee turhaa draamaa.

Jos ollaan siirrytty wa:iin, niin minusta keskustelu pitäisi päättää selkeästi ja mielellään fiksusti, ja mielellään ajoissa. Kaikista siihen ei ole, joten se kannattaa itse tehdä, niin voi siirtyä seuraavaan. Itse laittaisin vaikka, että 'Tämä keskustelu ei nyt taida enää edetä?' Jos siihen ei toinen vastaa mitään, niin asia on sillä selvä. Kyllähän se keskustelun hiipuminen yleensä tarkoittaa sitä, että kiinnostuskin on hiipunut. Keskustelun venyttäminen siinä tilanteessa on tosi ärsyttävää ja turhaa ja täyttä ajanhukkaa.

Vierailija
17/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan laittaa tyylillä:

"Huomaan, että tämä keskustelu taitaa olla osaltasi vähän väkinäistä, niin voidaan yhdessä todeta ettei taida homma luonnistua. Ei muistella pahalla ja kaikkea hyvää jatkoon."

Tämä on hyvä viesti. Jos toinen ei vastaa mitään, niin kukapa törppöä kaipaa.

Vierailija
18/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole sopinut treffejä?

19/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet kertaakaan? Jos ette ole, niin kutsu hänet treffeille.

Vierailija
20/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee muidenkin kanssa ja jos olet jonkun helmen löytänyt niin ei sellaiset kauaa sinkkuna pyöri. Joku pyytää treffeille ja kaappaa kainaloonsa.