Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa lapsen

Vierailija
23.10.2022 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilut viisi vuotta. Minä tiedän etten lapsia halua, ja kerroin siitä miehelle jo suhteen alussa. Mies sanoi silloin myös olevansa varma siitä, ettei halua lapsia.
Nyt jo puolisen vuotta mies on kuitenkin puhunut siitä miten oma lapsi olisi kiva ja miten minustakin tulisi varmasti hyvä äiti. Minä en edelleenkään halua lasta.
Ärsyttää ja surettaa kun tuntuu että ero on nyt ainoa vaihtoehto

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laadit tämän saman aloituksen uudestaan ja uudestaan? Edellisessä ketjussa vätkytettiin tätä 20 sivun verran, eikö riittänyt?

Ehkä ap:n tilanne on aika yleinen, jos on samankaltaisiin aloituksiin törmännyt. Hassua vaan, että joku muistaisi (muka) tarkan sivumäärän jostakin vanhasta aloituksesta.

Ei tarvitse muistella kun voi ottaa silmän ja katsoa: https://www.vauva.fi/keskustelu/4842289/mista-niita-velamiehia-loytyy?p…

Vierailija
102/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laadit tämän saman aloituksen uudestaan ja uudestaan? Edellisessä ketjussa vätkytettiin tätä 20 sivun verran, eikö riittänyt?

Ehkä ap:n tilanne on aika yleinen, jos on samankaltaisiin aloituksiin törmännyt. Hassua vaan, että joku muistaisi (muka) tarkan sivumäärän jostakin vanhasta aloituksesta.

Ei tarvitse muistella kun voi ottaa silmän ja katsoa: https://www.vauva.fi/keskustelu/4842289/mista-niita-velamiehia-loytyy?p…

Ei ollut ap:n aloittama ketju vaan minun.

/12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsentekohullu löysi tiensä tähänkin ketjuun. Tässä sen kunniaksi pikku pastissi:

"Sulla ei oo kaikki kotona!!!

Kun jokaiseen lapsentekoketjuun tuut näitä runojas rustaamaan

Kukahan tässä on se päästään vialla?

Valintojaan harkitseva vai sinä, joka haluat lietsoa pelkoa

Projisoit omaa pelkoasi muiden painostamiseen!!"

Vierailija
104/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on näemmä täyttynyt säälittävistä peräkammarin pojista. Tiedoksi vain, että vaikka kaikki maailman naiset haluaisit itselleen kymmenen lasta, heistä kukaan ei tekisi yhden yhtä teidän kanssanne. Ei vaikka kuinka täällä pillitätätte kuinka kaikkien naisten KUULUU (😭😭) haluta lapsia teidän kanssanne.

Vierailija
105/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ollut kyllä aikamoiset trollien kokoontumisajot. Joidenkin mielestä on vaan hauskaa häiritä asiallista keskustelua aiheesta, josta ilmeisesti eivät pidä. Tai sitten aiheella ei ole väliä, kunhan vain häiritsee huvikseen.

Vierailija
106/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sulla on jotain hormoneissa pielessä🤢

Mee hakeen apua

Juuri näin 👍

Tämä. AP ei taida olla hetero muutenkaan kun ei seksi kiinnosta? 

Ei kai ap oo sanonu ettei seksi kiinnosta

Vierailija
107/109 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökatkon aikana tehdään vauvoja 👍

Raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava

Vierailija
108/109 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii halusi meidänkin lasten isä, mutta minä se tässä yh olen!

Vierailija
109/109 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii halusi meidänkin lasten isä, mutta minä se tässä yh olen!

Tässä oiva syy olla tekemättä lapsia ellei itse sitä 100% halua. Toinen voi lähteä lätkimään tai vaikka kuolla, mutta lapsi se vaan pysyy ja huoltajuus.