Mies haluaa lapsen
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilut viisi vuotta. Minä tiedän etten lapsia halua, ja kerroin siitä miehelle jo suhteen alussa. Mies sanoi silloin myös olevansa varma siitä, ettei halua lapsia.
Nyt jo puolisen vuotta mies on kuitenkin puhunut siitä miten oma lapsi olisi kiva ja miten minustakin tulisi varmasti hyvä äiti. Minä en edelleenkään halua lasta.
Ärsyttää ja surettaa kun tuntuu että ero on nyt ainoa vaihtoehto
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Naisella on luontainen äidinvaisto. Pyöräytä se mukula niin huomaat. Ja sit ei tarvii erota
No ei todellakaan ole. On äitejä jotka ovat sen mukulan pyöräyttäneet painostuksen takia ja sitten huomanneet että mitkään äidinvaistot eivät herääkään. Ja sitten kaduttaa. Lapsi kannattaa hankkia vain jos on vauvakuume. Ja silloinkaan ei voi taata miltä tuntuu sitten kun se vauva on pyöräytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on luontainen äidinvaisto. Pyöräytä se mukula niin huomaat. Ja sit ei tarvii erota
No ei todellakaan ole. On äitejä jotka ovat sen mukulan pyöräyttäneet painostuksen takia ja sitten huomanneet että mitkään äidinvaistot eivät herääkään. Ja sitten kaduttaa. Lapsi kannattaa hankkia vain jos on vauvakuume. Ja silloinkaan ei voi taata miltä tuntuu sitten kun se vauva on pyöräytetty.
Ja nimenomaan vauvakuume. Vuoden päästä ei ole enää vauvaa ja sitten pitää tehdä uusi. Pahinta kun niille kehittyy oma tahto ja omat aikataulut, ei pääse enää leikkimään niillä.
Montako kummilasta miehelläsi on? Hän varmaankin toimii iltaisin lapsenvahtina ihanille tenaville vai kuinka? Eikö? No, kyllä hän vaan toimii!!! Käske hoitaa kerran viikossa jotain natiaista! Siitä näet miten paljon miehesi rakastaa lapsia ja voit luopua hänestä, jotta hän pääsee toteuttamaan itseään! - Kannattaa myös kysellä millainen isä miehesi aikoo olla. Tuleeko mukaan synnytykseen. Hoitaako vauvaa kaikki illat, yöt, viikonloput ja lomat pääasiallisena lapsevahtina. Miten mies aikoo toteuttaa ruokaostokset vauva mukanaan. Hienoja puheenaiheita! Mitä isänsä piirteitä mies aikoo toteuttaa ja mitä taas välttää.
Äitini yrittää estää aikuistumiseni
Olen 16-vuotias ja hän kai alkaa tajuamaan etten parin vuoden päästä enää ole hänen valtansa alla. Haikailee kotileikin perään, haluaa itse shoppailla vaatteeni ja ostaa minulle välillä jotain lapsille tarkoitettuja leluja, kuten pehmoleluja tai jotain dubloja. Alkaa raivoamaan mielipuolisesti jos en ota näitä vastaan ja soittelee sukulaiset läpi kuinka se lapsi on taas ollut niin vaikea ja kuinka pienten lasten kanssa on niiiiin raskasta. Yöunetkin hänellä kuulemma menee minun itsekkyyteni takia, kun en suostu käyttämään hänen rakkaudella ostamaansa Winx-klubi -paitaa. Myös alkanut käyttää korostetun paljon sanaa ”lapsi” nimeni sijaan puhuessaan minusta: ”Se on pitkä aika lapselle olla yksin, koska lapset eivät kestä odottelua”, ”Voiko lasta päästää yksin sinne? Se voi lapselle olla aika vaikeaa”, ”Lapselle ehtii tulla varmasti jo kova nälkä masuun” -_-
Sai selville poikaystävästäni ja alkoi sen jälkeen uhkailemaan poliisilla, että alaikäisenä teen niin kuin hän sanoo ja jos olen yhdenkin yön poissa ja menen ”sen pojan luokse panetuttamaan itseä” niin hän soittaa poliisille ja ottaa kouluun yhteyttä. Tuskinpa ne mitään tekevät mutta *tuttaa se nolaaminen.
Mielenterveysongelmiahan hänellä on mutta hoidosta vihjailu saa aikaan vain lisää raivoamista ja huutoa.
Isä ei ole yhtä paha mutta innostuu joskus menemään mukaan lällättelyyn. Käyttää myös lapsi-sanaa ja perustelee miksen voi tehdä jotain normaaleja asioita sillä että minä olen lapsi. En voi olla poissa kotoa koska minä olen lapsi. En saa viikkorahaa koska minä olen lapsi. En voi seurustella vielä koska minä olen lapsi. Kumpikin myös ajaa lapsiparkkiin jos olen kyydissä -_-
Miten voin muuttaa jos en saa huoltajilta suostumusta eikä minulla ole varaa? Tahdon katkaista välit mutta joudun asumaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jonkun sedän piti tännekin tulla valittamaan.
Jaksamisia aloittajalle, rankka tilanne.
Velaketjuihin ilmestyy näitä trollaajia, liekö darra vielä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pahasti häiriintynyt jonka mielestä narttu saa jättää salaa ehkäisyn pois että tulee astutetuksi miehen tietämättä.
Onko sille jo palstahullunimi? Jos ei niin nimeän sen Petturiporsijaksi.
Oon kyl mies
Ja kannatan Suomalaisten määrän kasvua
siis valkoiset suomalaiset...Mitä tarkoittaa suomalaiset? Entä jos yksi sukulainen on ulkomaalainen?
Suomalaiset ovat kyllä Euroopan sisäsiittoisin kansa.
No yksi sukulainen saa olla ulkomaalainen👍
Kyllä sä tiet
Aatuhan piti Japanilaisia arjalaisina
.
Mutta se oli sitä aikaa
.
Geenithän ei oo ainoot ihmistä määrittävät tekijät
.
Lähdetään nyt siitä vaaleensta ihosta...
Lisään vielä että juutalaisuus on mulle ok
Se ei ole rotu kuten Aatu uskoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on olemassmassaa jota ei ole muutettu ihmisiksi. Toisia ihmisiä tarvii alkaa syömään vasta 50v päästä.
Lapsia syntyy liian vähän!
Valitettavasti sun katkeruus paistaa läpi 🤣
Adoptio, tuo ihana idea! Kun mies on toteuttanut isänvaistojaan vaikkapa vuoden verran hoitamalla jotakin tuttavien muksua kerran viikossa ja vauvakuume vielä jyllää, kannattaa harkita adoptiota. Ainakin siitä kannattaa keskustella! Maailmassa on paljon isättömiä lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia. Suurin osa valehtelee alkuhuumassa silmät ja korvat täyteen miten eivät ikinä halua lapsia. Ja kaikki haluavat lopulta kuitenkin.
Mulla on varmaan sama edessä pian. Haistan miehen orastavan vauvakuumeen kauas. Surettaahan se kun tässä on yhteistä elämää rakennettu vuosia, mutta kompromissi ei tässä asiassa ole mahdollinen.
Tsemppiä ap. I feel you.
Sinua tässä käy sääliksi. Tulet kuolemaan ja viettämään elämäsi yksin.
Lapsesta on seuraa ja iloa, mutta myös aivan ääretön vastuu. Ja se vastuu jatkuu myös, vaikka mies yhtäkkiä päättäisi, että ei tämä ollutkaan kivaa, moro.
Jokainen lapsi ansaitsee tulla maailmaan siten, että hänet on oikeasti haluttu.
Sanon tämän myös sillä, että itse olin aika selkeästi vahinkolapsi, ja sain kyllä lapsuudessa hyvinkin selkeän kuvan siitä, ettei äiti halunnut minua.
Ja niiden traumoja työstän yhä näin aikuisena.
Ihmiset kuolevat sukupuuttoon ensi tiistaina 25.10.
PITÄÄ SYNNYTTÄÄ ÄKKIÄ LISÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa AP vaan aloittaa lespoilu kun ei lapset kiinnosta. Ei tuosta tule nyt yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia. Suurin osa valehtelee alkuhuumassa silmät ja korvat täyteen miten eivät ikinä halua lapsia. Ja kaikki haluavat lopulta kuitenkin.
Mulla on varmaan sama edessä pian. Haistan miehen orastavan vauvakuumeen kauas. Surettaahan se kun tässä on yhteistä elämää rakennettu vuosia, mutta kompromissi ei tässä asiassa ole mahdollinen.
Tsemppiä ap. I feel you.
Sinua tässä käy sääliksi. Tulet kuolemaan ja viettämään elämäsi yksin.
Lapsesta on seuraa ja iloa, mutta myös aivan ääretön vastuu. Ja se vastuu jatkuu myös, vaikka mies yhtäkkiä päättäisi, että ei tämä ollutkaan kivaa, moro.
Jokainen lapsi ansaitsee tulla maailmaan siten, että hänet on oikeasti haluttu.
Sanon tämän myös sillä, että itse olin aika selkeästi vahinkolapsi, ja sain kyllä lapsuudessa hyvinkin selkeän kuvan siitä, ettei äiti halunnut minua.
Ja niiden traumoja työstän yhä näin aikuisena.
Tästä juuri puhutaan
Oot selvästi mielisairas
Terve nainen haluaa lapsia!
Ihmisiä on jo vähemmän kuin pandoja 😱😱😱😱
Naisen elämän päämääränä on toimia synnyttäjänä. Jos ei tätä pysty edes tekemään niin mitä järkeä on jatkaa elämää?
Tahdon OMAN teinin jonka puklua pyykiä 😭😭😭
Tahdon hoivata 😭 mutta se stana tyrkkkää OMAN äitin pois 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuolevat sukupuuttoon ensi tiistaina 25.10.
PITÄÄ SYNNYTTÄÄ ÄKKIÄ LISÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Lapsia syntyy liian vähän
Jos mies haluaa lisääntyä niin miksi sinä ap sitä haluat estää? Raskautuminen on kuitenkin helppoa, jalat auki, työntö ja tuijotus. 9kk päästä saat elämääsi sisältöä ja oikean rakkauden.
Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmislapset joita on maailmassa liian vähän, voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Lapsia ei vielä Suomessa ole tarpeeksi joten olisi hyvä, että AP tekisi tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on jo vähemmän kuin pandoja 😱😱😱😱
Hätääntynyt olo :(
Ihmisiä on liian vähän :(
Mitä tarkoittaa suomalaiset? Entä jos yksi sukulainen on ulkomaalainen?
Suomalaiset ovat kyllä Euroopan sisäsiittoisin kansa.