Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa lapsen

Vierailija
23.10.2022 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilut viisi vuotta. Minä tiedän etten lapsia halua, ja kerroin siitä miehelle jo suhteen alussa. Mies sanoi silloin myös olevansa varma siitä, ettei halua lapsia.
Nyt jo puolisen vuotta mies on kuitenkin puhunut siitä miten oma lapsi olisi kiva ja miten minustakin tulisi varmasti hyvä äiti. Minä en edelleenkään halua lasta.
Ärsyttää ja surettaa kun tuntuu että ero on nyt ainoa vaihtoehto

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma täynnä vanhuksia

Lapsia liian vähän

Kaikki romahtaa

Vierailija
62/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on jo vähemmän kuin pandoja 😱😱😱😱

Hätääntynyt olo :(

Ihmisiä on liian vähän :(

Astuttamisesta saisi kyllä tehokkaampaan vanhalla kunnon liukuhihnaprosessoinnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ikinä ennen ollut alle 7 miljoonaa ihmistä. Melkein saman verran kuin muitakin lajeja.

Vierailija
64/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tommosia. Suurin osa valehtelee alkuhuumassa silmät ja korvat täyteen miten eivät ikinä halua lapsia. Ja kaikki haluavat lopulta kuitenkin.

Mulla on varmaan sama edessä pian. Haistan miehen orastavan vauvakuumeen kauas. Surettaahan se kun tässä on yhteistä elämää rakennettu vuosia, mutta kompromissi ei tässä asiassa ole mahdollinen.

Tsemppiä ap. I feel you.

Sinua tässä käy sääliksi. Tulet kuolemaan ja viettämään elämäsi yksin.

Lapsesta on seuraa ja iloa, mutta myös aivan ääretön vastuu. Ja se vastuu jatkuu myös, vaikka mies yhtäkkiä päättäisi, että ei tämä ollutkaan kivaa, moro.

Jokainen lapsi ansaitsee tulla maailmaan siten, että hänet on oikeasti haluttu.

Sanon tämän myös sillä, että itse olin aika selkeästi vahinkolapsi, ja sain kyllä lapsuudessa hyvinkin selkeän kuvan siitä, ettei äiti halunnut minua.

Ja niiden traumoja työstän yhä näin aikuisena.

Tästä juuri puhutaan

Oot selvästi mielisairas

Terve nainen haluaa lapsia!

Lapsia voi haluta, mutta järki taustalla puhua siitä, että onko se järkevää.

Lapsia haluavakin voi jättää lapset hankkimatta, jos ei koe tarpeeksi kovaa luottoa siihen, että asiat järjestyvät.

Vierailija
65/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys romahtanut kaikkialla!

Vierailija
66/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäkää lisää vanhuksia!!!!! Muuten niitä ei ole tarpeeksi tulevaisuudessa :(((((

Vierailija
67/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAHDON LEIKKIÄ TEINILLÄ KOTIA 👶

Menen hänen huoneeseen lässyttämään pikkuiselle 💋 💕

Rakastan häntä, aion pyyhkiä hänen pyllyään, poistan lukon vessasta kun tämä on minun maksamani koti

Olen tärkeä, menen teinin huoneeseen ja kohta minullakin on teini jota hoivata 👶

Vierailija
68/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin peruskyssärinä, miksi et halua sisältöä elämääsi aapee? Mistä elämäsi koostuu nyt? Etkö halua oikeaa sisältöä elämääsi, lapsen ihanaa naurua? 

Vierailija
69/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän teinin aina kotona hoivattavana 👶💋

Rakastan häntä 💕

ÄITI TULEE HÄTIIN KULTI!!!!! Älä pelkää rakas, ei sinun tarvitse koskaan muuttaa. Otetaan huoneen ovi pois että voin katsella sinua, rakastan sinua niin paljon ettet laita sitä ovea kiinni, etkä muuta minnekään :) 💕

Tahdon valita teinilleni söpöjä vaatteita, äiti voi kyllä huolehtia niistä sillä välin kun teini on leikkimässä 💕

Ihanaa häärätä keittiössä ja valmistella teinilleni soseita 😋

Vierailija
70/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee, että joskus vannoutunut vela haluaakin lapsen :)

Entäs sitten? Kyllä näin isossa asiassa saa muuttaa mieltään ihan mihin tahansa suuntaan. Ap kuitenkin tuntuu olevan varma päätöksestään.

Vierailija
71/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei voi koskaan olla liikaa. Oma äitini sai minut 14-vuotiaana ja nyt olen itsekin samassa tilanteessa saman ikäisenä <3 Ehkäpä joskus myös oma lapseni, en malta odottaa <3

Äityli-08

Vierailija
72/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia syntyy liian vähän

Vierailija
73/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin peruskyssärinä, miksi et halua sisältöä elämääsi aapee? Mistä elämäsi koostuu nyt? Etkö halua oikeaa sisältöä elämääsi, lapsen ihanaa naurua? 

Niin juuri

Vierailija
74/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla jo käytetään tilaa tehokkaammin. Otetaan mallia, kyllä Suomeen saadaan mahtumaan ainakin 2mrd lisää ihmisiä.

Vierailija
75/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan synnyttää jos ei kerran ole osaamista josta maksettaisiin kuten miehelle.

Vierailija
76/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki jotka haukutte Ap:tä ja muita lapsettomia menkää muualle. Toivottavasti teille sattuu jotain ikävää

Vierailija
77/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinhan synnyttää jos ei kerran ole osaamista josta maksettaisiin kuten miehelle.

Vierailija
78/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on liian älykäs, osaa ehkäistä, mutten halua vaihtaa häntä. Onko muuta vaihtoehtoa kuin antaa lapselle erittäin tyhmän miehen geenit? Tahdon tyydyttää tarpeitani lisääntymällä 😭

Tahdon porsia, sen osaisin eikä ole töitä 😭 Minulla ei ole mitään elämää ennen kuin saan sellaisen itselleni emättimestäni 😭 Mutten tahdo vaihtaa miestäni. Jos antaisin jonkun tyhmän tehdä tarpeensa minuun, pääsisin leikkimään 🤔 Olen jo ostanut uimapuvun nukelleni 

Vierailija
79/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on luontainen äidinvaisto. Pyöräytä se mukula niin huomaat. Ja sit ei tarvii erota

No ei todellakaan ole. On äitejä jotka ovat sen mukulan pyöräyttäneet painostuksen takia ja sitten huomanneet että mitkään äidinvaistot eivät herääkään. Ja sitten kaduttaa. Lapsi kannattaa hankkia vain jos on vauvakuume. Ja silloinkaan ei voi taata miltä tuntuu sitten kun se vauva on pyöräytetty.

Ja nimenomaan vauvakuume. Vuoden päästä ei ole enää vauvaa ja sitten pitää tehdä uusi. Pahinta kun niille kehittyy oma tahto ja omat aikataulut, ei pääse enää leikkimään niillä.

No ei se vauvakuume ole mikään krooninen tauti. Itselleni tuli kahdesti ja kaksi lasta sain. Ja turha sanoa että muka saisin sen kuumeen vielä uudestaan. Enempää ei tule koska ikä on tullut vastaan.

Vierailija
80/109 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki jotka haukutte Ap:tä ja muita lapsettomia menkää muualle. Toivottavasti teille sattuu jotain ikävää

Sinä edustaa kuoleman kulttia!

Me muut ollaan valitettu elämä!

Vauva