Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex miesystävä jäi kiinni salakuvaamisesta

Vierailija
23.10.2022 |

Ollaan molemmat kolmenkympin paremmalla puolella ja oltiin oltu yhdessä 11vuotta.

Pari vuotta sitten aloin huomata, että mies saattoi ottaa kuvia naisista salaa julkisilla paikoilla. (Kaikki varmaan tietää missä tarkoituksessa).

Joskus satuin näkemäänkin hänen puhelimessaan tai koneellaan kuvan jonkun naisen takamuksesta (lähinnä sen tyylisiä kun mikä se Sanna Marinista otettu leggaripersekuva oli). Pitkään luulin, että kyse on vaan muutamasta kuvasta mutta tänä vuonna mulle riitti. Aloin jopa epäillä, että kuviin on voinut eksyä vaikka teinejäkin, eihän mies kenenkään henkkareita kysynyt ennen kuvaamista. (Noh, tästähän mulla ei ole todisteita. Kukaan kuvissa mitä olen nähnyt ei ole näyttänyt "lapselta").

Mies hakeutui suosituksestani terapiaan tämän jälkeen. On kuulemma etsinyt jotain jännitystä siitä kuvaamisesta ja tehnyt sitä "aina". Terapiaa olen tarvinnut itsekin.

Ehkä hirveintä tässä on se, että kyseessä oli muilta osin ihan super ihana tyyppi. Hän tuki mua kun mulla oli vaikeeta ja hänen kanssaan oli aina kivaa. Olen hänen tukena edelleen, mutta vain kaverina. Joku sairaus tuo salakuvaaminenkin on.

Kysymys miehille: harrastatteko te tämmöistä? Minkä ikäisiä olette? Onko teillä kumppania? Ja ennenkaikkea: MIKSI?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietää ensin, mikä on ihminen, ja aikuinen sellainen, ennen kuin voi tulla mieheksi. Tämä monesti mielellään jätetään väliin. Markkinoille tulee mutruhuulisia itsesäälipikkupoikia.

... ja nää ikuiset räkänokat kuvaa esim just naisten perceitä kännyköillään sillä aikaa kun raavaat miehet tekee esim töitä.

Hemmetin ärsyttäviä tapauksia.

Vierailija
42/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietää ensin, mikä on ihminen, ja aikuinen sellainen, ennen kuin voi tulla mieheksi. Tämä monesti mielellään jätetään väliin. Markkinoille tulee mutruhuulisia itsesäälipikkupoikia.

... ja nää ikuiset räkänokat kuvaa esim just naisten perceitä kännyköillään sillä aikaa kun raavaat miehet tekee esim töitä.

Hemmetin ärsyttäviä tapauksia.

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää moniko tätä tekee jäämättä kiinni!

Vierailija
44/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se kuvaus haittaa? Kuten todettu, julkisella paikalla kuvaaminen on täysin sallittua. Kuvien julkaiseminen jossain ilman lupaa ei.

Vierailija
45/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se kuvaus haittaa? Kuten todettu, julkisella paikalla kuvaaminen on täysin sallittua. Kuvien julkaiseminen jossain ilman lupaa ei.

Lähinnä se ajatus siitä että alistetaan tietämättömät ihmiset sellaisen kohteeksi.

Asia jota ei oikein voi kumppanilta hyväksyä.

T. Alkuperäinen ap

Vierailija
46/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5.

Tulen ilmoittamaan asiattomaksi kaikki pisteytykset.

Vierailija
47/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi pitää itse kuvata kun netti täynnä mitä tahansa materiaalia?

Vierailija
48/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata.

Juridisessa mielessä kyllä.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että rikollisen toiminnan ja hyvä käytöksen väliin mahtuu usein aika iso harmaa alue ja jokaisen pitää itse päättää haluaako liikkua sillä harmaalla alueella tai haluaako seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pyörii siellä.

T: mies, joka ei kuvaa ohikulkijoiden perseitä

Vierailija
49/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata.

Juridisessa mielessä kyllä.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että rikollisen toiminnan ja hyvä käytöksen väliin mahtuu usein aika iso harmaa alue ja jokaisen pitää itse päättää haluaako liikkua sillä harmaalla alueella tai haluaako seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pyörii siellä.

T: mies, joka ei kuvaa ohikulkijoiden perseitä

Sepä se. Harmaalla alueella tässä liikutaan.

T. Alkuperäinen ap

Vierailija
50/50 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttavamies, joka myös harrastaa tuota. Komea, naisten suosiossa oleva mies, josta nämä eivät tiedä, minkälainen naisia vihaava pervopertti on oikeasti kyseessä. Kotonaan sitten runkkailee näille kuville tuttavanaisista.

Onko se niin tyhmä, että kertoo, vai mistä tiedät?

Kyllä, hän on kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi