Ex miesystävä jäi kiinni salakuvaamisesta
Ollaan molemmat kolmenkympin paremmalla puolella ja oltiin oltu yhdessä 11vuotta.
Pari vuotta sitten aloin huomata, että mies saattoi ottaa kuvia naisista salaa julkisilla paikoilla. (Kaikki varmaan tietää missä tarkoituksessa).
Joskus satuin näkemäänkin hänen puhelimessaan tai koneellaan kuvan jonkun naisen takamuksesta (lähinnä sen tyylisiä kun mikä se Sanna Marinista otettu leggaripersekuva oli). Pitkään luulin, että kyse on vaan muutamasta kuvasta mutta tänä vuonna mulle riitti. Aloin jopa epäillä, että kuviin on voinut eksyä vaikka teinejäkin, eihän mies kenenkään henkkareita kysynyt ennen kuvaamista. (Noh, tästähän mulla ei ole todisteita. Kukaan kuvissa mitä olen nähnyt ei ole näyttänyt "lapselta").
Mies hakeutui suosituksestani terapiaan tämän jälkeen. On kuulemma etsinyt jotain jännitystä siitä kuvaamisesta ja tehnyt sitä "aina". Terapiaa olen tarvinnut itsekin.
Ehkä hirveintä tässä on se, että kyseessä oli muilta osin ihan super ihana tyyppi. Hän tuki mua kun mulla oli vaikeeta ja hänen kanssaan oli aina kivaa. Olen hänen tukena edelleen, mutta vain kaverina. Joku sairaus tuo salakuvaaminenkin on.
Kysymys miehille: harrastatteko te tämmöistä? Minkä ikäisiä olette? Onko teillä kumppania? Ja ennenkaikkea: MIKSI?
Kommentit (50)
Mulla on tuttavamies, joka myös harrastaa tuota. Komea, naisten suosiossa oleva mies, josta nämä eivät tiedä, minkälainen naisia vihaava pervopertti on oikeasti kyseessä. Kotonaan sitten runkkailee näille kuville tuttavanaisista.
En harrasta, mutta voin hyvin ymmärtää, mikä tuollaiseen johtaa.
Minulla on puoliso, meillä on hyvä seksielämä, mutta...
Minua kiehtovat kauniit ja muodokkaat naiset aivan tavattomasti.
Helppo olisi addiktoitua tuollaiseen toimintaan, jos ei olisi muita harrasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus tollaseen ajaa? Netti on pullollaan persekuvia, miksi pitää vieraita ihmisiä itse kuvata?
Seksiaddiktio, nimenomaan persekuville runkkaaminen.
Itse kuvaamalla saa itdeään miellyttäviä.
Taidat olla asiaan vihkiytynyt runkkarikuvaaja? Eikö netin miljardeista persekuvista mikään miellytä yhtä paljon, kuin jonkun randomin mirkun, jonka satut kadulla näkemään?
Miksi oletat, että jotain asiaa ymmärtävä on asian harrastaja?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavamies, joka myös harrastaa tuota. Komea, naisten suosiossa oleva mies, josta nämä eivät tiedä, minkälainen naisia vihaava pervopertti on oikeasti kyseessä. Kotonaan sitten runkkailee näille kuville tuttavanaisista.
Onko se niin tyhmä, että kertoo, vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus tollaseen ajaa? Netti on pullollaan persekuvia, miksi pitää vieraita ihmisiä itse kuvata?
Taidat olla asiaan vihkiytynyt runkkarikuvaaja? Eikö netin miljardeista persekuvista mikään miellytä yhtä paljon, kuin jonkun randomin mirkun, jonka satut kadulla näkemään?
90% av'llä pyörivistä miehistä on pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tyydy netin kuviin, kyse on halusta ottaa valtaa näiden ihmisten kroppaan ilman lupaa.
Vähän niin kuin käänteinen itsensäpaljastelija.
Itsensäpaljastelija haluaa pakottaa naiset näkemään hänet, tämä tyyppi haluaa pakottaa nämä naiset olemaan hänen nähtävinään. Ensin kadulla, myöhemmin kännyn kuvana. Vallanhalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% av'llä pyörivistä miehistä on pervoja.
protip: 90% miehistä on pervoja.
Kuvaakohan pojat toisiaan wc:ssä, pukuhuoneessa, rannalla samassa mielessä, esim. kun kateudesta ketuttaa? Muistan uutiset miesten takapuolten haistelijasta ja siitä nettipeluripojasta, joka lähetti pelikavereista montakymmentätuhatta nakuista nettikamerakuvaa verkkoon.
Miks mä muistan lukeneeni, että tuollainen käyttäytyminen muuttuu vain pahemmaksi yleisemmin. Eli ensiksi on kuvia, sitten on saattaa olla kuvia jopa lapsista, sen jälkeen henkilö alkaa usein tuijottamaan ihmisten kotiin ja sitten lopulta päätyy rskaamaan.
Ja miten voi olla ihana ihminen oikeasti, jos ilman toisten suostumusta ottaa heistä kuvia? Tuossahan tuo mies pakottaa tuntemattomat naiset omien fantasioiden ja seksuaalisoinnin kohteeksi. Tuollainen ajattelutapa on usein rskaajilla.
Visuaalinen ärsyke herättää miehen seksuaalisuuden. Naiset tämän tietävätkin, ainakin asuvalintojensa ja of-tiliensä perusteella.
Ex-miehesi oli jossain määrin pulassa tämän visuaalisen ärsyketulvan edessä, ei mikään hirviö, kuten kirjoititkin.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä muistan lukeneeni, että tuollainen käyttäytyminen muuttuu vain pahemmaksi yleisemmin. Eli ensiksi on kuvia, sitten on saattaa olla kuvia jopa lapsista, sen jälkeen henkilö alkaa usein tuijottamaan ihmisten kotiin ja sitten lopulta päätyy rskaamaan.
Ja miten voi olla ihana ihminen oikeasti, jos ilman toisten suostumusta ottaa heistä kuvia? Tuossahan tuo mies pakottaa tuntemattomat naiset omien fantasioiden ja seksuaalisoinnin kohteeksi. Tuollainen ajattelutapa on usein rskaajilla.
Eli nykyisin jopa fantasiaan tarvitaan suostumus tai se on r*iskaus? Pätenee varmaan vain miehiin, naiset saavat fantasioida edelleen miten haluavat.
Mielenkiintoista. Tämä on minun aloitukseni jonka laitoin y laudalle. Joku on näköjään kopioinut sen tännekin. Ei kai siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Visuaalinen ärsyke herättää miehen seksuaalisuuden. Naiset tämän tietävätkin, ainakin asuvalintojensa ja of-tiliensä perusteella.
Ex-miehesi oli jossain määrin pulassa tämän visuaalisen ärsyketulvan edessä, ei mikään hirviö, kuten kirjoititkin.
Hän ei ole hirviö. Hän on vain jotenkin sairas. Hän sanoi, että on monesti hävennyt käytöstään jälkeenpäin ja miettinyt mikä häntä oikeen vaivaa. Hän ei koskaan satuttaisi fyysisesti ketään, siitä olen ihan varma.
T. Aloituksen alkuperäinen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nykyisin jopa fantasiaan tarvitaan suostumus tai se on r*iskaus? Pätenee varmaan vain miehiin, naiset saavat fantasioida edelleen miten haluavat.
Fantasiointi on eri, kun että aletaan ottamaan kuvia toisesta ilman hänen suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen palstatyperys joka yrittää laittaa sanoja toisten suuhun ja vääntää mustan valkoiseksi.
-eri
Selvisikö terapiassa syitä, keskustelitteko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vaikea uskoa, niin. Että miten tuollainen ihminen voi olla ihana.
Kuvittele nyt vaikka joku tuntemasi mukava henkilö. Semmoinen joka aina auttaa muita, tukee, kuuntelee, ymmärtää. On pidetty töissä ja vapaa-ajalla. Varmaan tiedät jonkun tuollaisen? Ja sitten käykin jotain tällaista ilmi. Ei hän suoraan hirviöksi muutu.
T. Alkuperäinen ap
Vierailija kirjoitti:
Se on voimaannuttavaa.
Ei näköjään kovin pitkäksi aikaa kerrallaan. Heikkopeikkotauti.
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö terapiassa syitä, keskustelitteko asiasta?
Mies käy yhä terapiassa. Oma terapia alkaa pian kanssa.
Olen aiemminkin ollut terapiassa mt-ongelmien takia ja mies on koko suhteen ajan jaksanut tukea mua mm. Paniikkihäiriön kanssa.
Ollaan myös käyty yhdessä yksi pariterapia sessio ja käydään varmasti vielä toinen. Vaikka ei olla pari, niin kuten sanoin, haluan pysyä ystävänä. Auttaa ja kunnella, kuten mies on mua auttanut.
Mutta niin. Mies on sanonut, että kyseessä on ollut jännitys. Se on se mikä on hommassa kiehtonut. On tiennyt tekevänsä väärin ja hävennytkin asiaa. Ei ole kuitenkaan lopettanut koska on ajatellut että ei loukkaa naisia koska ei Jaa tai näytä kuvia kellekään ja ottaa kuvat salaa. Eikä kuvaa kuin julkisilla paikoilla, eikä mitään hameenaluskuvia.
T. Alkuperäinen ap